Постинг
31.03.2011 22:42 -
За европейската десница
През последните дни, седмици, месеци, та и години бих казал, лидерите на европейската десница един след друг се оказаха най-обикновени боклуци. Съжалявам, че пиша това така директно, то е музика за ушите на всички леви тъпаци, които бродят из блоговете. Пиша го, защото го мисля, и поради това трябва да го кажа.
Френският президент в момента е загрижен много повече за имота, живота и нарушените права на либийците, отколкото беше загрижен за същите неща, касаещи румънските и българските цигани само преди няколко месеца. Извратеното животно Берлускони дори не си струва да бъде коментиран. Унгарската десница надмина и най-сталинистките опити за налагане на тоталитарни ограничения, а Ангела Меркел тури една голяма черна точка на 58-те години дясно управление в Баден-Вюртемберг. Аристократът-плагиат от правителството й е само черешката върху тортата. Лесно е да се каже, че обикновените немци-гласоподаватели в Баден-Вюртемберг са виновни, че са левичари и простаци, неразбиращи опасностите от управление на зелени и социалисти, но все пак същите тези хора в продължение на 58 години не са имали "юфка в главата", гласувайки за десницата. Общият срив е тотален, и още не е достигнал пика си.
У нас не е по-различно. Всяка една глупост, натворена от управлението на ГЕРБ, се пише на гърба на "десницата", просто защото тази тъпа лъжа за "десния" Борисов си беше директен внос от Европа. Сега се замислям и за началото, за времето, когато днешната Синя коалиция беше придърпана, за да легитимира тези простаци - това се случи в Бургас. В града на "Лукойл", и на съветника на Росатом. Хайде, да кажем, че съм бил сляп, макар и чисто инстинктивно винаги да съм бил против този цирк, но това означава ли, че и другите са били слепи? Че Костов е ослепял, и че чак сега вижда очевидното от години? Ако не е бил сляп, тогава защо се мълчи за грубата грешка на европейската десница, която ни доведе дотук? Нищо не остава скрито. Рано или късно тия неща трябва да се кажат.
Между другото, не понасям британеца Камерън. Не го понасям заради предразсъдъка ми към т.нар. "аристократи", какъвто той претендира да е. Ако оставя предразсъдъка си настрана, той се оказва единственият, чиито прояви ми допадат. Като се почне от откровеното отношение към Турция, мине се през тоталната опозиция на европейската бюрокрация, и се свърши до непоколебимата позиция по отношение на случващото се в Тунис, Египет и Либия. Той се оказва единственото останало "здраво място", и дано да се задържи с години.
Френският президент в момента е загрижен много повече за имота, живота и нарушените права на либийците, отколкото беше загрижен за същите неща, касаещи румънските и българските цигани само преди няколко месеца. Извратеното животно Берлускони дори не си струва да бъде коментиран. Унгарската десница надмина и най-сталинистките опити за налагане на тоталитарни ограничения, а Ангела Меркел тури една голяма черна точка на 58-те години дясно управление в Баден-Вюртемберг. Аристократът-плагиат от правителството й е само черешката върху тортата. Лесно е да се каже, че обикновените немци-гласоподаватели в Баден-Вюртемберг са виновни, че са левичари и простаци, неразбиращи опасностите от управление на зелени и социалисти, но все пак същите тези хора в продължение на 58 години не са имали "юфка в главата", гласувайки за десницата. Общият срив е тотален, и още не е достигнал пика си.
У нас не е по-различно. Всяка една глупост, натворена от управлението на ГЕРБ, се пише на гърба на "десницата", просто защото тази тъпа лъжа за "десния" Борисов си беше директен внос от Европа. Сега се замислям и за началото, за времето, когато днешната Синя коалиция беше придърпана, за да легитимира тези простаци - това се случи в Бургас. В града на "Лукойл", и на съветника на Росатом. Хайде, да кажем, че съм бил сляп, макар и чисто инстинктивно винаги да съм бил против този цирк, но това означава ли, че и другите са били слепи? Че Костов е ослепял, и че чак сега вижда очевидното от години? Ако не е бил сляп, тогава защо се мълчи за грубата грешка на европейската десница, която ни доведе дотук? Нищо не остава скрито. Рано или късно тия неща трябва да се кажат.
Между другото, не понасям британеца Камерън. Не го понасям заради предразсъдъка ми към т.нар. "аристократи", какъвто той претендира да е. Ако оставя предразсъдъка си настрана, той се оказва единственият, чиито прояви ми допадат. Като се почне от откровеното отношение към Турция, мине се през тоталната опозиция на европейската бюрокрация, и се свърши до непоколебимата позиция по отношение на случващото се в Тунис, Египет и Либия. Той се оказва единственото останало "здраво място", и дано да се задържи с години.
Ами мен това усещане за нещо куцо в т.нар."дясно" и "ляво" по света и у нас ме мъчи поне от 7-8 години. Нещо не можех да ги различа кой десен, кой ляв, кой прав. Отдавах го на цялостния срив, да го наречем, или девалвация, или загуба на смисъл и съдържание на думите. Думите са просто думи, а зад тях - нищо, мъгла.
Ляво, дясно, ценности, евроатлантически, модерно, прогресивно, толерантност и прочее - куха риторика. Има нещо зловещо, сталинско във всичко това. И ще става все по зле :) според мен де
цитирайЛяво, дясно, ценности, евроатлантически, модерно, прогресивно, толерантност и прочее - куха риторика. Има нещо зловещо, сталинско във всичко това. И ще става все по зле :) според мен де
Здравей.
Кухите хора превръщат нещата в куха риторика. Зловещото, доколкото е зловещо, не е в риториката.
Ако се загледаш, различават се, макар и не веднага.
цитирайКухите хора превръщат нещата в куха риторика. Зловещото, доколкото е зловещо, не е в риториката.
Ако се загледаш, различават се, макар и не веднага.
Е, този път съм съгласен с всичко написано!
Десните европейски лидери са направо карикатурни.При теб но по друг повод съм коментирал Саркози и Берлускони.За легитимирането на ГЕРБ като десни най-голяма ,,заслуга" има ЕНП.Под натиск от там СК беше буквално принудена да приеме бодигарда на Живков за десен.Сещам се,че и от ЕНП на вторият тур на президентските избори призоваха българския десен избирател да гласува за Гоце Първанов.Имам лоши предчувствия не за европейската десница...
цитирайДесните европейски лидери са направо карикатурни.При теб но по друг повод съм коментирал Саркози и Берлускони.За легитимирането на ГЕРБ като десни най-голяма ,,заслуга" има ЕНП.Под натиск от там СК беше буквално принудена да приеме бодигарда на Живков за десен.Сещам се,че и от ЕНП на вторият тур на президентските избори призоваха българския десен избирател да гласува за Гоце Първанов.Имам лоши предчувствия не за европейската десница...
В частта за ГЕРБ и Камерън съм съгласен.
Един от проблемите на европейската десница е наблюдаваната напоследък неспособност за взимане на твърди и адекватни решения, когато е необходимо. Проблемът май е и лидерски..., макар че Камерън опровергава това -нито е харизматичен, нито е обаятелен :) Но пък британците винаги са били своего рода изключение...
цитирайЕдин от проблемите на европейската десница е наблюдаваната напоследък неспособност за взимане на твърди и адекватни решения, когато е необходимо. Проблемът май е и лидерски..., макар че Камерън опровергава това -нито е харизматичен, нито е обаятелен :) Но пък британците винаги са били своего рода изключение...
Екатерина написа:
инициативата да се легитимира ГЕРБ чрез ЕПН и така да се наложи на десните някаква форма на сътрудничество не идва от ЕПН, а от ГЕРБ и мозъчните крепости Димитър Абаджиев, Капон и др. ЕПН се съгласиха, защотото ГЕРБ имаха силен електорален процент, който е от интерес за ЕПН при евро-избори. Взаимна изгода. Когато ГЕРБ се спихне, ще бъде също толкова без стойност за ЕПН, както са ДСБ и СДС. ЕПН ще заложи на следващия, който може да й донесе гласове. Същото е и с евро-левицата. Това обаче не оправдава нашите "мозъчни крепости".
Екатерина
Екатерина
Здравей. Не съм склонен да се съглася с това. Когато ЕНП приеха Борисов и се захванаха с налагането му, тогава изобщо я нямаше тази изгода в ЕП, за която става дума. Говорим за края на 2005-а година, когато дори нямаше партия ГЕРБ, камо ли силен електорален процент за ГЕРБ.
Например, ето това тук, ако го помниш
http://www.politika.bg/article?id=2140
Коментарът ти може да изчезне от темата. От близо седмица насам анонимните коментари в блога ми изчезват известно време след като са пуснати, не по моя инициатива. Модераторите нещо си въобразяват, и не е само при мен това безобразие. Други блогъри са писали за същия проблем в блоговете си тук
http://kikowsky.blog.bg/drugi/2011/03/29/anonimen-potrebitel-ne-moje-da-si-iztrie-komentarite-nali.718276
и тук
http://golden.blog.bg/novini/2011/03/30/pravilata-na-blog-bg-neka-da-gi-zapomnim.719157
Поздрави.
Здравей.
Да, британците винаги са били едно много странно изключение, понякога приятно, понякога не. Пишеш за неспособността за вземане на твърди и адекватни решения. Аз по-скоро се дразня именно от твърдо взетите им решения, например, решението на Берлускони за Южен поток. Южен поток може и да започва в Русия, но опашката му е в Италия. Италианската диверсификация на доставките може и да е нещо полезно за самата Италия, но е нож в гърба както за нас, така и за балканските страни плюс Украйна.
Поздрави.
цитирайДа, британците винаги са били едно много странно изключение, понякога приятно, понякога не. Пишеш за неспособността за вземане на твърди и адекватни решения. Аз по-скоро се дразня именно от твърдо взетите им решения, например, решението на Берлускони за Южен поток. Южен поток може и да започва в Русия, но опашката му е в Италия. Италианската диверсификация на доставките може и да е нещо полезно за самата Италия, но е нож в гърба както за нас, така и за балканските страни плюс Украйна.
Поздрави.
Екатерина написа:
Ган,
прочетох с удоволствие статията на Люба Кулезич. Което си е нейно, нейно е.
Но това не ми дава отговор на съмненията за присламчването на ГЕРБ към ЕНП. Припомни си, че Борисов имаше висок рейтинг и през 2004-2005. Спомни си конференцията във фондация "К. Аденауер" след изборите през 2005 и официализирането на завоя, готвен още в навечерието на изборите. Поведението на Тодор Великов, Абаджиев и под., когато изведнъж се обявиха за опозиция вътре в ДСБ и изведнъж се оказа, че били задушавани свободната им воля и изява и изведнъж поискаха да започнат "наново и начисто".
Врэмто на "групите за натиск".
А предишни мои два коментара действително изчезнаха моментално. Даже в единия се бях подписала "Екатерина (без три имена, ЕГН, н-р на банкова сметка, отпечатъци от пръстите и снимка:)"
Екатерина
прочетох с удоволствие статията на Люба Кулезич. Което си е нейно, нейно е.
Но това не ми дава отговор на съмненията за присламчването на ГЕРБ към ЕНП. Припомни си, че Борисов имаше висок рейтинг и през 2004-2005. Спомни си конференцията във фондация "К. Аденауер" след изборите през 2005 и официализирането на завоя, готвен още в навечерието на изборите. Поведението на Тодор Великов, Абаджиев и под., когато изведнъж се обявиха за опозиция вътре в ДСБ и изведнъж се оказа, че били задушавани свободната им воля и изява и изведнъж поискаха да започнат "наново и начисто".
Врэмто на "групите за натиск".
А предишни мои два коментара действително изчезнаха моментално. Даже в единия се бях подписала "Екатерина (без три имена, ЕГН, н-р на банкова сметка, отпечатъци от пръстите и снимка:)"
Екатерина
Какъв висок рейтинг, моля ти се, едва успя да влезе като водач на двете листи на НДСВ. Нищо не издърпа след себе си, освен втория. Всичкото това се реши непосредствено след изборите 2005-а, и въобще не по инициатива на самия Борисов. Затова дори не го споменавам в целия буламач, защото от негова гледна точка той си е изпълнил всички ангажименти безупречно. Проблемът с него просто не е самия той, адски несвързано звучи, но е точно така. Абаджиев, Великов, кои бяха тия, те са едно нищо и половина. Дори не си струва да се коментират такива като тях. А и Кулезич, не ми се говори за нея.
Съжалявам, че не съм видял предишните ти коментари, и се радвам, че видях този, преди да изчезне. В никакъв случай не вървеше да пиша към теб по тоя въпрос, нито пък да оставя без пояснение изчезванията. Цайтнот. Ако искаш, направи някаква формална регистрация, без нищо лично в нея, защото си един от хората, на чието мнение много държа, и заради които изобщо държа отворена опцията за коментари без регистрация. Не искам да губя разговорите с теб.
Васил Поне
20:26
Според мен ДСБ приключи курса още когато започна да прави мили очи на П. Стоянов, за да получи "членството" в ЕНП. Даже мисля че ти го казах преди години във "Воина", когато ощи го имаше /какви времена бяха/. След това каквото и да се правеше, полезни ходове нямаше и си останахме подвластни на глупостите и капризите на ЕНП.
20:26
Според мен ДСБ приключи курса още когато започна да прави мили очи на П. Стоянов, за да получи "членството" в ЕНП. Даже мисля че ти го казах преди години във "Воина", когато ощи го имаше /какви времена бяха/. След това каквото и да се правеше, полезни ходове нямаше и си останахме подвластни на глупостите и капризите на ЕНП.
Здравей. Бяха много смутни времена :))
Петър Стоянов нямаше голям избор по тоя въпрос, и не можеше да постъпи другояче, нека това да не го забравяме. Не е искал компромис и той самия не е направил компромис, така че длъжници няма. Само по себе си влизането в ЕНП не е проблемът, който имам предвид.
Коментарът ти може да изчезне. Има някакъв проблем с анонимните коментари в целия блог.бг, затова го цитирам изцяло, за да се запази в моя отговор.
Надявам се, че всичко при теб е добре.
Васил Поне написа:
Драснах ти нещо в постинга за В Велева
След малко изчезна
Аз обаче имам копие и го драснах отново
Поздрави!
След малко изчезна
Аз обаче имам копие и го драснах отново
Поздрави!
Здравей. Видях го, преди да е изчезнало отново.
Благодаря ти, за думите. Ще го копирам, и по-късно вечерта ще ти пиша, че сега имам за довършване едни неща, които утре до обяд трябва да са готови, и нямам никакво време.
Поздрави.
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог
Гласове: 25502
Блогрол
1. Smooth Jazz
2. Поетика
3. Darktales
4. Мария Николова
5. Михаела Смит
6. Невероятното
7. Библиотека
8. Тодор Моллов, за Саръ Салтък
9. Марин
10. upload.plunder.com
11. Паисий Светогорец
12. Логос БГ
13. Zamzar.com
14. За Асад
15. Алауитите в Сирия
16. Мутафчиев, за Саръ Салтък
17. Стара София в снимки
18. Last.fm/gantree
19. Southeast European Times
20. Kurdistan Regional Government
21. Kurdistan maps
22. The World at War
23. Middle East and Asia maps
24. Атлас
25. kurds vs assyrians
26. Music Uploader
27. astranet.org
28. Амин Маалуф, "Кръстоносните походи през погледа на арабите"
2. Поетика
3. Darktales
4. Мария Николова
5. Михаела Смит
6. Невероятното
7. Библиотека
8. Тодор Моллов, за Саръ Салтък
9. Марин
10. upload.plunder.com
11. Паисий Светогорец
12. Логос БГ
13. Zamzar.com
14. За Асад
15. Алауитите в Сирия
16. Мутафчиев, за Саръ Салтък
17. Стара София в снимки
18. Last.fm/gantree
19. Southeast European Times
20. Kurdistan Regional Government
21. Kurdistan maps
22. The World at War
23. Middle East and Asia maps
24. Атлас
25. kurds vs assyrians
26. Music Uploader
27. astranet.org
28. Амин Маалуф, "Кръстоносните походи през погледа на арабите"