Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.02.2011 13:36 - Всичко вече е планирано :)
Автор: gantree Категория: Политика   
Прочетен: 2468 Коментари: 6 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image
        ДС е планирала атаката срещу правителството още преди 22 години, каза лудият. След това той кротко продължи с разясненията си пред изумените погледи на гражданското общество:

        "Да, така е, скъпи дами и господа. Аз съм убеден, че още преди 22 години в ДС е било планирано аз да поставя хора от Държавна сигурност на ключови места, за да спират устрема на държавата, на обществото, да прекършват всички инициативи. От ДС е планирано аз първо да стана кмет на София, за да не спечелят сините, да не изпълня нищо от обещаното в кампанията ми, после пак да стана кмет за втори път, за да ги запуша съвсем, а накрая да основа ГЕРБ, да го напълня с агенти и офицери от ДС, да зарежа София и да стана премиер. След това от ДС са планирали да стана много добър приятел точно с Божидар Димитров, и да го назнача на несъществуващия дотогава министерски пост "за българите в чужбина" въпреки всички протести от Синята коалиция, и да му възложа точно на него да отговаря за изповеданията, при положение, че е атеист. Също така, това е една дребна пикантерия, но вижте само  ДС доколко е изкусна в планирането -  ДС е планирала още преди 22 години аз да звънна по телефона на Танов, и да му кажа да не пипа Бирата, защото съм обещал, и да върне Вучката в митницата, защото рита с мене в работно време, а той, като един истински доносник от ДС, да ме хързулне със съгласието си. Планирано е също така аз сега да се кандидатирам за президент, защото ако не се кандидатирам, ще се спре какво? Не запомнихте ли? Ми ще се спре устрема на държавата, аз за втори път го повтарям това, та да го запомните. По-нататък какво беше ... а, да, планирано е после аз да стана и президент, и пак на София кмет едновременно, за да мога пак да запуша сините, но това още не се е случило, и затова дотука ще спра, за да не се отчайвате още отсега."

        А гражданското общество стана на крака, и изръкопляска.


Тагове:   таг,


Гласувай:
13



1. haralanov - Абе луд,луд ама...
08.02.2011 14:47
Луд,луд ама Министър-председател!
Бойко Борисов е пълна пародия.
Само луди могат да изберат себеподобен!
цитирай
2. tit - Даже не се опитвам да схвана иронията...
08.02.2011 15:33
Циркаджия!!!
Най ме е яд, че имам същото отношение, като онова което изразяват хора, които като правило ненавиждам!
Те не го мислят сериозно, но виж какво се получава - червените говорят, ако изразиш същото мнение, хрътките на Боко веднага те обвиняват в олевяване,абе...шизофреничното общество стана на крака и изръкопляска!:)
цитирай
3. анонимен - KOI E LUD....
08.02.2011 16:49
koi go e enia....
цитирай
4. gantree - :)
08.02.2011 18:57
@ tit
Не виждам защо се ядосваш. Костов по тоя въпрос беше казал нещо много сполучливо - че истината си е една, независимо дали идва от едни много различни хора. И защо трябва да ги ненавиждаш? Нека те да те ненавиждат, оставИ това черно чувство на тях.


@ haralanov
Благодаря ти.
цитирай
5. darktales - gantree
09.02.2011 16:35
Преди малко пуснах пост, който донякъде дублира твоя, надявам се няма да се сърдиш :))))
Имам чувство, че нормалните останаха толкова малко, че вечер и сутрин трябва да се преброяват по ведомост :)))))
цитирай
6. gantree - @ darktales
09.02.2011 18:23
Не, разбира се :)) Отивам веднага да чета.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gantree
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3643442
Постинги: 490
Коментари: 6144
Гласове: 25502
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930