Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.02.2010 14:33 - Жалък опит за вразумяване
Автор: gantree Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7851 Коментари: 35 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
        Понеже се отвори "кутията на Пандора", не мога да остана безучастен. Много ми се иска да не водя разговори, изпълнени с лоши чувства. Изморил съм се, сигурно. Тази умора ми е от много време насам, и ми е тежка по една основна причина - няма никакъв резултат от това. Ако имаше резултат, поне малко, той щеше да ми даде още енергия. Резултатът дава енергия, това е азбучна истина дори и за най-големите лузъри. Вярно, когато резултатът е малък, тогава и енергията е малка, но предпочитам дори и малкото, защото иначе големия резултат води до ... Бойко Борисов и моменталното самозабравяне. Или пък води до такива като Първанов - особено след победата му за втори мандат този човек окончателно пощуря и обезумя. "Защото каква е ползата за човека, ако спечели цял свят, а повреди на душата си? Или, какъв откуп може да даде човек за душата си?" (Матей 16:26)

        Та, кутията на Пандора се е разтворила. Иначе казано, една малка група доскорошни мои съмишленици и съпартийци пощуря и обезумя. Няма да ги цитирам, защото знаещите ги знаят, а и защото не бива "да се посочваме", с показалеца или с другите пръсти. Все пак, няма смисъл да се ренегатства, а да се свърши нещо полезно. В по-предишният ми постинг писах по тоя въпрос съвсем бегло, само във връзка с напълно неадекватното "отбелязване" на първановия "день пАбеды" 4-ти февруари. Писах само за да се знае мнението ми, от приятелите. Там се поразговорихме с Митко, като аз лично бях доста дръпнат, защото подобен разговор вече бях водил в същата тема с един друг мой любимец екстремист, само че червен. Та, накрая заорахме в дефиницията. Оказа се, че митковия инфантилен екстремизъм зависел от дефиницията "за демокрация". Какво се има предвид - търси се правило-абсолют, на което да се облегнем, според което да се премерим, и да се покажем, че сме в мярката, че сме нормални относно съответната дефиниция. За мен лично няма съмнение, че ако Митко реши, може да си намери или измайстори каквато си иска дефиниция, изглеждаща напълно нормално спрямо инфантилния му екстремизъм. За да си стъпим обаче на краката, нека, като все-още съпартийци, да ползваме дефинициите, заложени в устава на ДСБ, в нейните публични политически документи, позиции и програмни декларации. Нека да се съизмерим с правилата на общността ни, ако и щом искаме все още да твърдим, че сме част от тази общност. Повод за това съизмерване ми даде един коментар (16) на Юрий в блога на Митко, в който той директно му казва, цитирам:

"Леле!!! Абе ти можеш само да навредиш на ДСБ! Обмислил ли си ги хубаво тия неща, за които говориш ..."

        Не, според мен Митко изобщо не ги е обмислил тия неща. И вместо тепърва да си дефинираме демокрацията както си щем, по примера на онзи суетен празноглавец, дето с едното отбелязване на дати си маркира идентичността, нека да видим заедно какво пише за тия неща в общоприетите политически документи на ДСБ. Да видим какво пише там за избиването на комунисти, за въоръженото непризнаване на нежелани изборни резултати, за расизма и за всичките други груби простащини, на които Митко явно е много горещ привърженик.



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Здрасти Ган, Здрасти. придържам се ...
09.02.2010 18:14
Здрасти Ган,

Здрасти.

придържам се към нежеланието ти да се посочваме с пръст, но ми е трудно да скрия разочарованието си от млади, самоуверени, не глупави, но не и много дълбоко осмислящи фактите и последиците, същевременно много суетни парт-функционери, които си повярваха, че са голяма работа още на учредителното на ДСБ-София само защото са получили шанса да гледат "публиката", а не да са част от нея. Фукане с познанства, пари, положение - абе селски елит, ако ще и пет вивалдита да си забучи в ушите. Забравиха откъде тръгнаха и "помощта", която получиха след като си я заработиха. Това е проблемът - самозабравят се. После що хората не искали да ги виждат и случат. По-точно, който не иска да им ходи на предизборните вечеринки, автоматично е прозд, грозен, тъп, миризлив и неграмотен. Бих попитала Костов и Атанасов дали точно такива хора харесват за евентуални заместници...

още си спомням комсомолските им изказвания от далечните 2002-2003, ама нали не им се случат моите критики, какъв смисъл има наистина да се дърля с тях - аз им казвах "абе вие давате ли си сметка какво говорите/правите", а те ми обясняват"нъц, нъц, ти ни завиждаш". а не се виждат колко са бледи и безхарактерни... даже и не злорадствам "аз нали ви казвах", щото и това е тъпо и безсмислено. но отдавна вдигнах ръце. в края на краищата няма безкрайни неща, с малки изключения.

сега гледам, че и твоите разговори с тях минават по същата матрица. това е: неуважението към хората преминава в арогантен нарцисизъм, наметнат с разни политически фрази.

но знаеш ли, струва ми се, че ще "улегнат". ще потънат в удобството на службите, които са им дадени, ще си останат с приказките за барикадите като компенсация на липсващата искрена смелост и ще се "оттеглат"... да подсмърчат колко са неразбрани.

Екатерина
цитирай
2. mamkamu - +
09.02.2010 18:20
Знаех си аз, че не ги е обмислил :)

Сега сериозно! Ако Митко си ги говореше тия работи насаме м-у съпартийци, щеше да предизвика само бурен смях! Или както в твоя случай -разновидност на гневна умора :) И някак нещата щяха да си останат м-у вас си!

Блогът му обаче е публичен (съвсем естествено) и нещата, които ги пише имат някак някакво отношение и към ДСБ. Не само защото на трето място в блогрола му се мъдри линк към сайта на тази партия, но и защото е известно, че е нейн член. И когато някой галфон чете неговите статии, може и да пропусне разликата м-у лично мнение и партийно такова. Аз правя разликата, но понякога се питам :"Абе, к`ви са тия екземпляри от ДСБ бе?" Тоя въпрос ще си го зададе и галфонът, бъди сигурен!

Няма да обсъждам откровено екстремистките му, архаични и расистки залитания, защото те говорят сами за себе си, пък и той не ги крие. Просто се притеснявам, защото знам, че "символ веруюто" на ДСБ се различава доста от това, което чета напоследък в неговия блог.

Разбира се отчитам правото на всеки на собствено мнение, различно от това на партията, в която членува, но светогледът му някак трябва да има допирни точки и със ценностите, които неговата организация е приела. Иначе...

Позволих си този коментар, макар и да не съм член или официално регистриран симпатизант на ДСБ, но мисля, че Н-тия брой бюлетини пуснати от мен за тази партия през годините ми дават някакво естествено право на това. Естествено заставам зад горните думи с името си. Има някои неща, които не трябва да бъдат премълчавани...

Айде със здраве, че имах и друга по-важна работа от това, да дрънкам по вътрешнопартийни спорове, с които много-много не съм наясно :)
цитирай
3. gantree - @
09.02.2010 18:50
Здравейте всички.
На първо място Екатерина. Здравей.
Да, не искам да се "посочваме". Знаем се кои сме и що сме, и няма нужда. Посочването нека да го оставим на ренегатите като Беров, като Дачков и подобните им, те са експерти и специалисти, това им е бизнеса, да сочат хората публично.

За разочарованието - остави го, това са емоции. Очарован, разочарован, влюбен, разлюбен, на кой му пука от тия неща, големи хора сме. Не става дума за разочарование, а за съвсем сериозна опасност, която аз за собствена употреба съм склонен да формулирам като идейна нищета и безпътица, породени от много фактори у тия пишман-екстремисти. Селски елит, гражданско общество, постоянните спекулации с християнството и Църквата, възрожденски пози и воински гордости, монархизъм без Сакса, консерватизъм, майната им на либералите и на демократите - всичкото това се натрупва постепенно като една грозна купчина букви, изписани от едни по същество празни, безсъдържателни хора. Тези хора, заедно с всичките си нелепици, много държат да се приобщават с нас, с ДСБ. Дори и само бегъл поглед обаче показва, че няма абсолютно нищо общо между публичните им политически възгледи и политическите документи на ДСБ - устав, общоприети и обявени политически позиции и поставени политически цели. Тая болест, за съжаление, прихванахме от СДС. Много нереализирани кариеристи минаха заедно със сметките си при нас, и в крайна сметка всички заедно стигнахме до тук, до под кривата круша заедно с "човека с ключа", дето още държи ключа от бъдещото управление с ГЕРБ, Мартин Димитров. Време разделно е, според мен. И без това се каня още от есента на миналата година. Преди това обаче "ще хвана бика". Ей така, даже и да няма полза, за пореден път.

Поздрави.
цитирай
4. gantree - @ mamkamu
09.02.2010 19:03
Здрасти. То това няма обмисляне, просто. За подигравка си е, отвсякъде.
Напълно съм съгласен с теб, тези неща насаме предизвикват именно това - бурен смях, и досада. Говорили сме си с него, опитвал съм нещо да обясня, не съм успял, видно е. В крайна сметка опитите да обясниш достигат критична точка бързо, ако отсреща няма кой да чуе и разбере.

За тоталното разминаване между публичните политически позиции на ДСБ, и тия лумпенски извращения си напълно прав. Тъкмо от думите ти всъщност съобразих, че "какъв е смисъла да се упражняваме" в дефиниции, след като ги имаме ясно дефинирани и официално приети и обявени в политическите документи на ДСБ? За което ти дължа благодарност, благодаря ти за коментара.

За различното мнение - не става дума за отнемане на нечие право на различно мнение. Нито една група не е стопроцентово монолитна. Тук обаче става дума за нещо съвсем различно - за коренна противоположност в мненията. Мненията на Митко надминават дори и атакаджийските бръщолевеници по несъстоятелност.

Като намериш време, намини пак.
Поздрави.
цитирай
5. thetrooper - Поласкан съм - цял постинг за моята скромна личност:)
09.02.2010 19:33
Сега сериозно. Моето разбиране за демокрация съм го развил тук - http://thetrooper.blog.bg/politika/2010/02/09/konservatizym-i-demokraciia.489769
така че няма нужда от задълбаване в спор за дефиниция.

Когато един коментар завършва със :), би следвало да не се приема прекалено насериозно. А тук настана нещо като кризисен щаб...

За разминаванията. Радвам се, че разбирате разликата между лични убеждения и партийни такива. А що се отнася до устава на ДСБ - ако съм го нарушил, да ме изключват. Аз съм лоялен член на ДСБ и не желая нито да нарушавам устава, нито да вредя на самата партия.

Въпросът е друг - дали наистина вредя на партията? Защото моят екстремизъм може да не ви харесва, но от друга страна има немалко хора, които са разочаровани от Иван Костов, защото "тогава не постави комунистите извън закона".

Отделно от това, за доказателство, че аз имам достатъчно допирни точки с ДСБ-общността, ще приведа факта, че моите виждания се споделят напълно от човек, който спечели доста престижното 4-то място във вътрешнопартийното гласуване за евролистата - същия, дето според Ган "с едното отбелязване на дати си маркира идентичността".

Нещата, които напоследък пиша, не са нещо ново за дясната общност. Споделят се от различни хора, свързани по един или друг начин със "синята идея". Естествено, има и много твърди противници, но всичко идва от личното светоусещане.
цитирай
6. анонимен - 1
09.02.2010 19:37
аз съм последният човек, който ще дава акъл, кой какво да прави, но когато съм казвала нещо, не е било да имам полза. а съм попремълчавала, не защото човек не може да се озока, а за да не пречи. а мнението ми има стойност за мен самата. разочарованието ми е старо, но пък съм благодарна, че пак съм в състояние да го изпитам - дълбоко съм се надявала значи, че нещата може и да приемат друг обрат.

Да, емоциите трябва да са по-настрана. По-трезво: ДСБ не е изключение, донякъде е в състоянието си, именно защото нещата почиват на "харесва МИ-не ми е приятно", "приятел-неприятел". Уж прагматизъм и РАЗУМ ги води, а на практика - никакъв. Далеч съм от намерението да задълбавам темата за съмишленик, приятел и т.н., но няма как ДСБ да е много по-различна от тенденциите в другите партии. Още повече че според мен от самото начало ДСБ и ръководството й не са имали за цел създаване на партия, а на клуб с политическа програма. Под клуб разбирам не "само нашите", а създаване на тесен кръг от хора. Предпочетоха функционална партия, нещо като чакане на пусия - ето и до сега участват в политиката или с открити писма, или със свещички, или с дебати по телевизора, с Борисов, и т.н. Трудно е да се извади енргия в хора без енергия, трудно се вади енергия, съгласна съм. Затова и политическият живот се изчерпва с ток-шоу-та и вестничета.

затова и членовете на партията подражават на този телевизионен модел, модифициран и като блогов

Екатерина

sledva
цитирай
7. анонимен - 2
09.02.2010 19:39
затова и членовете на партията подражават на този телевизионен модел, модифициран и като блогов - развиваме дейност с минимум усилия и максимум престиж. това се представя за активен политически живот от "родителите", от "възрастните", това приемат и "децата" за едиснтвено правилното. "Децата" още не са влезли в пубертета, за да имат нужда да се отърсят, да помислят със собствения си ресурс, да поемат отговорност за намисленото. Децата си играят на виртуалност в реалността, досущ като възрастните. За да се види разликата: Сега ти пиша по интернет, но това е връзка, реална, фисически съществуваща, с кабели и техника, но не и виртуално-въображаема-полу-съществуваща. Едно е блогът да бъде място за личната ти позиция, друго е блогът да бъде място за личната ти его-терапия. Пак стигаме до вътрешния свят на човека. Била съм и оставам доста скептична към теми като "какъв тип хора като мислене и нагласа гласуват са партията 1,2,3", защото освен по демографски данни, трудно можеш да ги обхванеш в един или два модела. Обаче въпросът, КАКВИ характери избират насилието, е повече от смислен, уместен, добре изследван. Ето тук виждам противоречието, спъващо ДСБ - искат да са елит, считат се за елит, имат нужда да са по- и най-. А на практика са от кол и въже, като другаде. Обаче им е болезнено да го видят. Защото тогава някой ще трябва да бъде по-долу. А никой не иска... Егото, нарцисизъм, масова депресия - причините са важни само ако ще има терапия. А такава няма кой да проведе. Човек отвен не може. Самият "пациент" трябва да поиска, това и онзи тъжен "доктор" ще им го потвърди. Впрочем той и доста ги отрови, вместо да ги излекува, защото насаждаше именно това: "На входа - строг контрол да не се промъкне бивш комунист или ченге." Е, после се изсухли и той, но скелета в гардероба - не.

когато няма сериозни убеждения, идейните какофонии вземат връх. дори и специална образованост по висш теоретичен пилотаж не се изисква, за да си останеш човечен.

Екатерина

sledva
цитирай
8. thetrooper - @gantree
09.02.2010 19:39
Има нещо, което не мога да разбера. От една страна пишеш, че сме все-още съпартийци, а от друга ни наричаш "бивши мои съмишленици и съпартийци". За мен обаче по-важно е да разбера какво толкова не харесваш на акцията ни за 4 февруари. И защо цялата група да сме обезумели. Айде, аз, че съм краен - краен съм, ама другите?

цитирай
9. анонимен - 3
09.02.2010 19:39
когато няма сериозни убеждения, идейните какофонии вземат връх. дори и специална образованост по висш теоретичен пилотаж не се изисква, за да си останеш човечен. така че пак стигам до това - как мислиш за себе си и как - за другите. Не е толкова важно защо, много по-важно е именно КАК. когато нямаш изисквания към самия себе си, може да ти предложат всякакъв миш-маш, ще го приемеш.

много теми засегнах, но като имаш едно объркано кълбо с прежда, единственият начин да го "развържеш" е да клъцнеш тук и там нишката. Няма как.Благодаря, Ган, че ме изслуша. Пак. И за музиката ти благодаря.

Екатерина
цитирай
10. анонимен - :)
09.02.2010 19:44
Приемайте новите си членове след надлежно попълнен тест за политически убеждения!

Не е зле и настоящите членове да го попълнят!
цитирай
11. thetrooper - @mamkamu
09.02.2010 19:47
А не ти ли е минавало през ума, че галфонът, като прочете моя статия и види линк към ДСБ, може пък и да си каже: "Ей тия в това ДСБ били големи пичове, бе!" Сравнявате моите идеи с тези на Атака, но Атака взе повече гласове от ДСБ и СДС накуп, макар в самата Атака да е пълно с абсолютни кретени.
цитирай
12. анонимен - добре де, 10, ако не споделяш пол...
09.02.2010 19:49
добре де, 10, ако не споделяш политическта програма на партията, в която членуваш, ако не споделяш ценностите на религиозната си общност, ако всъщност мислиш не това, което казваш, то тази "толерантност" се превръща ко не в лицемерие, поне в мимикрия. тогава защо ти е да си член на нещото?!
Екатерина
цитирай
13. thetrooper - @Екатерина
09.02.2010 19:55
Бих искал да се разгранича от типажите, които описахте във Вашия коментар. Не съм участвал в учредяването на ДСБ-София, защото от 2003-а до края на 2008-а съм живял преобладаващо в чужбина. Членувам в ДСБ от година и помагам на партията с чисто сърце и с целия си ентусиазъм. Няма да улегна на служба, уредена от партията, защото се занимавам с международен туризъм и си имам моя кариера. Нямам амбиции за политическа кариера в/чрез ДСБ, нещо повече - до месец напускам България точно за да продължа своето професионално развитие.

Благодаря за взетото от Вас отношение.
цитирай
14. gantree - @ thetrooper 5
09.02.2010 20:38
Има си хас да не си поласкан. То си е направо комплимент, да напиша всичките тия неща за теб.

Твоето "разбиране за демокрация" вече се видя, няма какво тепърва да го описваш. За дефиниция - това също никой не ти го е предлагал, така че няма такъв спор.

Не, не разбирам "разликата между лични и партийни убеждения". Разбирам единомислието, разликата не я разбирам. Явно и ти не я разбираш, щом не се притесняваш.

Политическите позиции на ДСБ тотално се различават от твоите, и да, в същото това време ти не си напуснал или изключен. Това е голям проблем. Явно хората в организацията ти са много зле, щом не забелязват или търпят човек с такива екстремистки убеждения като твоите.

Дали вредиш на партията - да, според мен. Всеки нормален човек ще се отврати от екстремистките ти бръщолевеници, които вече достатъчно коментирахме.

Какво ти е "доказателството", че престижния пич напълно ти споделял екстремистките простотии? Ти четеш ли се изобщо какво пишеш? Та нали тъкмо заради такива престижни пичове като него сме в момента в рамките на статистическата грешка? И с какво неговото единомислие променя факта, че собствените ти позиции тотално се разминават с публичните политически позиции на ДСБ? Него не го мисли, той вече си изпя песента. Това ли ти е на теб "синята идея" - да организираш свещопалене и да ръсиш оглушителни простотии за избиване на комунисти и непризнаване на бъдещи изборни резултати?
цитирай
15. gantree - @ Екатерина
09.02.2010 20:41
анонимен написа:
когато няма сериозни убеждения, идейните какофонии вземат връх. дори и специална образованост по висш теоретичен пилотаж не се изисква, за да си останеш човечен.

Това е прекрасно, и много простичко казано :)
цитирай
16. gantree - @ thetrooper
09.02.2010 20:53
thetrooper написа:
Има нещо, което не мога да разбера. От една страна пишеш, че сме все-още съпартийци, а от друга ни наричаш "бивши мои съмишленици и съпартийци".

Мисля, че не ти дължа обяснение за това.
Вече съм се оттеглил, но формално все още не съм си оправил официалностите, нямам кога. А може и да не си ги оправям, защото проверих, че според устава съм в "отпадане" като член при повече от шест месеца неплащане на членския внос. Другата възможност в такива случаи е регистриран симпатизант, но ще го оправя, няма да е задълго. Така или иначе, тези мои неща всъщност не са твоя работа, щом съм се изразил така, значи е така.


thetrooper написа:
За мен обаче по-важно е да разбера какво толкова не харесваш на акцията ни за 4 февруари. И защо цялата група да сме обезумели. Айде, аз, че съм краен - краен съм, ама другите?

Виж в предишната тема, писах достатъчно за "акцията" ви от 4-ти февруари. Вярно, ти се опита да ме пързаляш по пързалката в твоя коментар 31, и сигурно затова не ти е останало време да прочетеш "какво имам против". Няма да се повтарям, темата е оттатък, като те интересува, иди и чети, всичко съм си написал напълно ясно и коректно.
цитирай
17. thetrooper - @gantree
09.02.2010 21:30
"Явно хората в организацията ти са много зле, щом не забелязват или търпят човек с такива екстремистки убеждения като твоите." - Абе едва ли са толкова зле, все пак става дума за Триадица, една от най-силните организации в София.

"И с какво неговото единомислие променя факта, че собствените ти позиции тотално се разминават с публичните политически позиции на ДСБ?" - Чак пък тотално... Вярно е, че съм много по-крайно вдясно (това го заявих още при подаването на молбата ми за членство), но аз споделям управленските намерения на Синята коалиция. И това е повече от видно - и в блога, и в живи разговори. Срещу кое съм тръгнал - срещу опитите да се предлага експертна помощ на правителството за излизане от кризата? Срещу реформите във всички сфери на държавата и обществото, където те са наложителни? Срещу отварянето на всички досиета и отстраняването на ДС от властта? Срещу опитите за пречупване гръбнака на организираната престъпност, корупцията и олигархията? Срещу позорното "президентстване" на Гоце? Срещу търсенето на наказателна отговорност от бандитите в тройната коалиция?

"Това ли ти е на теб "синята идея" - да организираш свещопалене и да ръсиш оглушителни простотии за избиване на комунисти и непризнаване на бъдещи изборни резултати?" - преди евроизборите в Ре ТВ най-отговорно заявих, че управляващите се готвят да фалшифицират изборните резултати. И ако не бъдат осигурени достатъчен брой международни наблюдатели в рисковите райони, изобщо няма смисъл да признаваме изброния резултат. Тогава обаче ти не изказа неодобрение от подобно изказване.

Извинявам се за въпроса относно статута ти в ДСБ - не сиках да навлизам в личното ти пространство.


цитирай
18. анонимен - благодаря ти, Ган. до евротрупе...
09.02.2010 21:48
благодаря ти, Ган.

до евротрупер:
4ти в евролистата, Триадица, подкрепям управленските намерения на Синята коалиция, пътувануя в чужбина, смърт на тоя, забрана на убежденията на оня и т.н. - коя съм аз, че да съдя другите, но право на собствено мнение имам. това, което виждам, е: ти си следвай твоите убеждения, но бъди наясно с последиците им. Смешно ми е като чета БКП-ченгета да се жалват: Ах, защо не разтурихме БКП през 1990. Това те могат да направят - или не, но не и друг да казва на кого какво да мисли и изповядва. Аз не бих се присъединила към хора, изповядващи насилие, без значение каква е абревиатурата.

Не се крий зад чужд гръб. Агресията поражда агресия, а тогава няма управление. Атака използва негативните емоции на хората - циганите са ни виновни, а с това ги манипулира безогледно. Ти на практика се позоваваш на същите негативни емоции - важното е бизнесът да върви, не знам дали съзнаваш последствията. Едва ли. За теб е важно да кажеш, че предварително си ПРЕДСКАЗАЛ манипулация на изборен резултат. А доказателствата? Това, че са ти гласували доверие, задължава, а не те кара да се чувстваш изпъкнал. Ако се смириш, ще намериш повече съдържание.

да ти напомня ли, че ДСБ беше на крачка да подкрепи Първанов? както имаше призиви, открити, да се подкрепи Дончева. под претекста на по-малкото зло. сега дава експерти на ГЕРБ - някой да ви ги е искал? Ето, това играене на политика не одобрявам. това е ТИВИ-политиканстване.

Екатерина

P.S. човек сам не може да се извини. но може да поиска извинение.
цитирай
19. анонимен - П. П. С. ако не си бил в страната: ф...
09.02.2010 21:54
П.П.С. ако не си бил в страната: форумът демократи.орг, когато се идентифицираше с ДСБ, Дачков & смуатаха, че Дончева трябва да бъде подкрепена

А защо? - защото е симпатична на още някой от ДСБ, да речем, че е дружка на беров, който пък сега е за филип димитров, щото слънцето му е на съответната хранилка там. Е за какви принципи и политически програми и убеждения става дума?!

Екатерина
цитирай
20. gantree - @ thetrooper
09.02.2010 22:11
Мите, да, по-добре сте от моите непрокопсаници, но вече не сте от най-силните. Дишате прахта на Лозенец, Средец и Оборище също като нас. Любо е много свестен човек, но това явно не ви е достатъчно.

Знаеш ли кое е вярното - че си толкова "крайно вдясно", че чак в крайното ляво си се опрял. А екстремизма си е екстремизъм, неговото лице и вляво и вдясно е еднакво грозно и отвратително. Как точно споделяш "управленските намерения" на ДСБ (не ми говорИ за Синя коалиция, още няма такова нещо), при положение, че си расист и си привърженик на идеята за превъзходството на бялата раса? Къде точно се допират тия ти ултра-глупости с управленските намерения на ДСБ? Ти наистина ли не разбираш срещу кое у теб се обявявам против? Чак толкова ли зле и неясно се изразявам?!

Ти си срещу отстраняването на ДС от властта, добре. А как съчетаваш това с обявените ти намерения да се въоръжаваш и да трепеш комунисти и кадесари, ако евентуално недай Боже спечелят нещо по избори? Къде се допира тази твоя позиция с ДСБ? Гоце, можем пак, какво можеш пак, не ми отговори. Какво можеш да му направиш на Гоце Гоцев? Да го пребиеш и да го застреляш на следващата му пресконференция, ако те подразни, това ли?

За непризнаването, което припомняш, и как не съм бил изказал неодобрение тогава - какво искаш да кажеш с това? Че съм същият радикален екстремист като теб? Не съм, това е лошата новина. Помниш, вероятно, и следващите ни разговори "при Емо". Явно наистина са били безполезни.

Няма за какво да се извиняваш.
цитирай
21. gantree - @ Екатерина
09.02.2010 22:16
анонимен написа:

да ти напомня ли, че ДСБ беше на крачка да подкрепи Първанов?

ДСБ беше изнудвана да подкрепи Първанов, това е по-точно казано.
Слава Богу, че ДСБ удържа на това изнудване.

Но аз се сещам и за друго - на частичните избори за кмет преди месеци местното ДСБ в Разлог подкрепи Благой Дункин, който беше ченге. Къде беше тогава Митко, да отиде и да изпозастреля цялата местна организация на ДСБ в Разлог заедно с кандидата им?
цитирай
22. gantree - :)))))))
09.02.2010 22:20
анонимен написа:
П.П.С. ако не си бил в страната: форумът демократи.орг, когато се идентифицираше с ДСБ, Дачков & смуатаха, че Дончева трябва да бъде подкрепена

А защо? - защото е симпатична на още някой от ДСБ, да речем, че е дружка на беров, който пък сега е за филип димитров, щото слънцето му е на съответната хранилка там. Е за какви принципи и политически програми и убеждения става дума?!

Екатерина

Филип Димитров ще е следващият кандидат за президент, ако не знаеш тая клюка. Прибрал се е в първата седмица на декември м.г., и в момента благоразумно се спотайва.
цитирай
23. анонимен - да, и Венко Бешков, един от учред...
09.02.2010 22:22
да, и Венко Бешков, един от учредителите и лидер няколко години на една от крепостите на ДСБ, въпреки "строгият" чек на входа...

ако, Ган, говориш за ЕНП, Костов много късно написа писмо на Пьотеринг. трябваше да бъде доста преди... мен.

Екатерина
цитирай
24. gantree - @ Екатерина
09.02.2010 22:34
Да, но Венко беше преди, той е стара история. Помня колко спорехме с много престижния за Митко "авторитет", великия "четвърти", тогава някъде из блога ми, когато той усърдно го защитаваше, ето тук:
http://gantree.blog.bg/politika/2008/02/13/za-hadjiiata.162954

Да, може късно да е написал писмото на Пьотеринг. Това не е проблем. Аз ако бях, дори и ред нямаше да му напиша. Срамът си е същия.
цитирай
25. анонимен - неприятното ми усещане е, че според ...
10.02.2010 00:12
неприятното ми усещане е, че според мен точно за Бешков имаше хора в ДСБ, които знаеха, че е бил доносник, още преди да излезе публичното оповестяване на този факт - струва ми се, че е привлечен и издигнат с ясното съзнание за факта, че Бешков е кадър на ДС. аз научих факта от медиите, но преди това имаше неща, които ми направиха впечатление и ми правеха впечатление. определено няма да говоря в детайли за това - не от желание за тайнственост, а просто защото останалото не е по темата, а и става дума за личните ми впечатления.

Екатерина
цитирай
26. mamkamu - !
10.02.2010 09:09
thetrooper написа:
А не ти ли е минавало през ума, че галфонът, като прочете моя статия и види линк към ДСБ, може пък и да си каже: "Ей тия в това ДСБ били големи пичове, бе!" Сравнявате моите идеи с тези на Атака, но Атака взе повече гласове от ДСБ и СДС накуп, макар в самата Атака да е пълно с абсолютни кретени.


Всъщност, прав си! Един галфон точно това ще си каже. Само че не този тип електорат е целевата група на ДСБ! Или да?

Атака взе повече гласове, защото е демагогска, инфантилна и екстремистка партия! В това ли искаш да се превърне ДСБ? Ако е така, мене ме пиши бегал от гласоподаването за вас :)

Пак завършвам с усмивка, защото всичко туй си е направо смешно.

П.П. Абе ти в туризма само с бели арийци ли се срещаш? Или в професията светогледа не важи?
цитирай
27. gantree - малко
10.02.2010 12:01
е встрани от обсъжданата тема, малко, малко, има-няма десетина хиляди километра, но е добре да се види ей тази новина от де що има расисти и екстремисти наоколо

http://news.v2.bgnes.com/view/805649
цитирай
28. thetrooper - @gantree
10.02.2010 15:24
Много добре разбирам срещу кое се обявяваш. Говорили сме си доста и сме наясно с различията.

Расизмът (не само моят, по принцип) не е насочен срещу другите раси ( в смисъл никой не е тръгнал да беси негрите по уличните лампи), а в защита на ценностите на собствената раса. Да, гордея се, че съм част от бялата раса, която е допринесла много за прогреса на човечеството. Също така се гордея, че съм част просветеното и образовано малцинство в България - онези към 1 млн. избиратели, които не слушат чалга, не гладат Биг Брадър и Шоуто на Слави и не са "разочаровани" от политиците, защото не чакат месията да ги "оправи". Това, ако не се лъжа, е таргета на ДСБ. Друг е въпроса, че много от тези хора не гласуват за ДСБ - по ред причини.

През 2007-а на Триадица не са и достигнали 109 гласа, за да има син кмет, така че едва ли дишаме прахта на споменатите три района.

"Гоце, можем пак" не е закана към теб, а към самия Гоце. Закана, че пак можем да ги смъкнем от власт, ако се наложи. А кръвопролитието, за което споменах в предишен коментар, не е закана, а опасение. Не искам да убивам никого. Предпочитам да пия "Гленливет" пред камината в консервативния клуб заедно с други джентълмени, където да обсъждаме теми, които взаимно ни интересуват.

Естествено, че не си радикален като мен. Моят радикалъзъм обае не е радикализъм по принцип, а вследствие на ситуацията в България, като реакция на всички безумия около нас. До месец ще се преместя да живея във Великобритания. Наистина ли мислиш, че там ще възприемам лейбъристката партия по начина, по който тук възприемам БСП и ДПС?

П.П. За новината - аз не съм антисемит и нямам нищо против евреите, напротив. Уважавам както тях самите, така и държавата Израел
цитирай
29. thetrooper - @mamkamu
10.02.2010 15:28
Разбира се, че не искам ДСБ да се превърне в нещо като Атака (Боже опази!). Но пък не бих имал нищо против следващия път част от избирателите на атака да гласуват за ДСБ.

Не, не се срещам само с бели арийци. Но съм овладял изкуството на лицемерието:)
цитирай
30. gantree - @ Митко
10.02.2010 15:42
Мите, здравей. Прочетох, по-късно ще ти отговоря подробно и детайлно, просто в момента имам едни спешни неща за свършване.
цитирай
31. анонимен - Васил Поне
11.02.2010 17:07
thetrooper написа:
Да, гордея се, че съм част от бялата раса, която е допринесла много за прогреса на човечеството.

Друго си е ариецът!

Що не смениш "бялата раса" с "работническата класа", че да донесеш още прогрес на "човечеството"!

Абе откъде ги намират такива в ДСБ?

Поздрави, Ган!
цитирай
32. gantree - @ Васил
11.02.2010 17:41
Здравей, Василе.
Ако наминеш навреме, тази вечер след 19:00 при Емо.
цитирай
33. анонимен - Васил Поне
12.02.2010 10:36
Сори!
Късно го прочетох!
Next Time!
цитирай
34. gantree - @ Васил
12.02.2010 12:17
Next time просто ще ти взема номера.
Поздрави.
цитирай
35. thetrooper - "Що не смениш "бялата ...
12.02.2010 16:09
"Що не смениш "бялата раса" с "работническата класа", че да донесеш още прогрес на "човечеството"! - Много просто. Защото не съм от "работническата класа". И слава Богу.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gantree
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3643568
Постинги: 490
Коментари: 6144
Гласове: 25502
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930