Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.07.2008 15:35 - Хайде стига толкова, де!
Автор: gantree Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5571 Коментари: 20 Гласове:
0



    Сега пък вестник ДНЕВНИК продължава да ме обижда. Хайде стига толкова де, че нещо вече ми писва! Всъщност, "продължават" е малко неточно казано, тъй като става дума за продължаването на нещо, започнато не от тях. Имам предвид крайно просташкото мнение на някакъв си Васил Санфранцисков, според когото всички несъгласни с парада на обратните са безумци с "грозно лице", които "сеят невежество и омраза". Ако не си педал, значи си невежа. Мерси, тъпако, че ме осветли колко съм невежа! Ако пък дръзнеш да обясниш някому какво точно е близкото между педофилията и хомосексуализма, тогава думите ти според този жалък нещастен санфранцисковец представляват "... долнопробна лъжлива пропаганда, целяща да всее страх и омраза"! Тук оркестърът би трябвало да направи "тушшш"! А финалът е най-готин, както подобава - другите, тоест и аз, разбира се, в това число, трябвало да сме се вгледали в себе си, да сме си осъзнаели невежеството и да сме си преосмислели възгледите. Поне част от тях, както пише глупакът. Онази част, която да позволи на такива като него да ми подменят из основи нравствеността и нормалността, легитимирайки содомията.

    Какво им става на всичките тези нашенски либералски лекета и отрепки, не знам. Взе да ми идва в повече цялата тази толкова шумна простотия. И нека никой да не ме обвинява мен, че едва ли не аз повдигам тази мерзка тема отново - въпросната публикация е от днешния брой на ДНЕВНИК, мамка му!

    Тази седмица (за да не тръгва чак толкова зле) ще се пусна на Paul Hardcastle. Като за първи ден, налитам на "Peace On Earth". Харесвам го много, и със сигурност не съм "пускал"това  тук досега. Не че не изтрих мартенските, но това си е друга тема. Успешна седмица на всички.







Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dagma - :)))))
07.07.2008 17:44
Стана много модерно и печелившо да се приема позата на широкоскроен и "толерантен". По-достъпно и лесно смилаемо е за аудиторията. А за да си консервативен трябват усилия, семейна среда, ценностна система - сиреч по-трудно достижимо е, и следователно по-непопулярно.
Казал си го както си трябва - простотия.
цитирай
2. анонимен - Защо изобщо
07.07.2008 18:13
ги взимаш насериозно?
И пенделите и драскачите...

Поздрави
цитирай
3. usmivkata - колкото смешно,
07.07.2008 18:58
толкова и жалко е всичко... Не знам защо наистина се обръща толкова голямо внимание на това. На мен обратните не ми пречат..имам приятели, колеги-това са хора, които уважавам много - интелигентни и успяващи, без непрекъснато да реват колко са пренебрегнати от обществото и между другото те не се включиха в така наречения гей-парад. Работодател съм и ако ми се яви някой с обратни наклонности, изобщо не би ми пукало - бих го взела, стига да е кадърен. Но тази врява до Бога вече трудно я понасям - дискриминация, та дискриминация...Къде е тази дискриминация ,че не мога да се сетя? Мисля,че ако човек не вади непрекъснато на показ сексуалността си и не я навира в лицето на другите, всичко ще бъде ок.
цитирай
4. анонимен - "Ако пък дръзнеш да обясниш ...
07.07.2008 20:00
"Ако пък дръзнеш да обясниш някому какво точно е близкото между педофилията и хомосексуализма,..."

Какво е близкото?
цитирай
5. gantree - @
07.07.2008 20:20
@ dagma
Изумително е, направо да зяпнеш от почуда! А специално този санфранцисковец пък директно обижда и нагрубява, приказвайки същевременно за "толерантност". Сигурно за да се замажат резултатите от това изследване, които просто не им се връзват с теорията.


@ zlika
Ми сигурно защото съм долнопробен, и съм лъжлив.


@ usmivkata
Нали точно в това явно му е проблемът на този - виж го, как обсъжда резултатите от въпросното изследване, и въпреки тях продължава да обижда и нагрубява наред.


@ анонимен 4
Не, забравИ, няма да обяснявам нищо на никого. Като не знаеш, чети. Мръдни си задника, направи някакво усилие и сам ще научиш какво е.
цитирай
6. анонимен - Гантрий,
07.07.2008 20:31
Не знам какво "близко" имaш предвид ти, и затова питам. Според много хора между двете има причинно-следствена връзка. И според теб ли това е така, или имаш друго "близко" предвид?
цитирай
7. gantree - @ анонимен 6
07.07.2008 20:44
Не, наистина, не ме занимавай със себе си, моля те.
Честно, не искам нищо да обяснявам на никого. С това почти винаги се злоупотребява, и затова не ми се влиза в никакви обяснения или спорове с никого.
цитирай
8. анонимен - Добре, тогава аз ще си кажа мнени...
07.07.2008 21:01
Добре, тогава аз ще си кажа мнението, ако позволиш. Доколкото разбирам, за теб близкото е в това, че и двете са содомия. Според мен, обаче, преобладаващата част от изказванията по темата напоследък имат предвид причинно-следствената връзка и е логично да се допусне, че "Санфранцисков" се възмущава от тях, а не от такива като теб, за които връзката е содомията. Така че, според мен, поне тази "обида" на "Санфракцисков" не е насочена към теб :)
цитирай
9. gantree - @ анонимен 8
07.07.2008 21:16
А знаеш ли кое най-много не понасям - скалъпените спорове. Ето, знаеш какво ми е мнението, прочел си го, но въпреки това ме чоплиш за глупости. Кажи пак, та кажи.

И още нещо - тук нали не сме на мегдана пред цялото село? Не сме. Тогава защо изобщо трябва да коментираме т.нар. "преобладаваща част от изказванията"? Напълно наясно си, че не знаеш кои изказвания са преобладаващи, нито ти, нито пък аз. А и дори една част от изказванията да са преобладаващи, нали не аз ги слагам под една линия, а го прави същият този пореден "толерантен" плювач? Прочете ли му пасквилчето, преди да прецениш какво и към кого точно е насочено? Май не. А и какво значение има теоретичната "причинно-следствена връзка", при положение, че и в единия, и в другия случай става дума за едно и също нещо? Едно и също е, независимо от това дали някой допълнително провижда такава връзка, или не. Един спорещ такъв, същият като този нещастен човек, преди два-три дни къде на шега, къде на сериозно ми заяви, че неслучайно, видите ли, сме били "хомо-сапиенс"! Безумие, след безумие. Какво да му кажеш на такъв, какво да му обясняваш, освен да му теглиш една цветиста и да го отминеш.
цитирай
10. bilingual - прочетох го това
07.07.2008 21:19
мнение и аз се чудя как Дневник са го публикували. Тоя човек изобщо не знае за какво пише, и даже ме е яд, че си загубих 2 минути от времето да го чета! Да си стои в Сан Франциско и да не пише глупости!
Аз, разбира се, имам мнение по този въпрос, но не ми се искаше да пиша за това, и все пак: самото наименование на това "събитие" Гей Парад според мен звучи обидно за хората с хомосексуални предпочитания. В някои от коментарите четох, че има хора, които макар и с такава сексуалност, не са участвали в това "нещо", защото го намират за неуместно. И аз познавам такива хора, които мислят по същия начин. Но за да се пишат такива "статии" се изисква много по-задълбочено познаване на културата и суб-културата в България. Този Василев или "Санфранцисков" както го наричаш ти, очевидно е много "бос" с липсата си на адекватни наблюдения.
цитирай
11. bilingual - P.S.
07.07.2008 21:31
Музиката, която си избрал е невероятна!!! Много много ми харесва!!!
цитирай
12. gantree - @ bilinqual
07.07.2008 21:32
Невероятно е парчето, да :) Той е много добър музикант.

***

Според мен знае "за какво" пише - видимо са го подразнили процентите в изследването, което цитира. Това е най-гадното в случая - че въпреки тези резултати той обижда и нагрубява - "невежи", "долнопробни", да сме си сменели възгледите и прочие такива. Хем няма никаква дискриминация (десет пъти по-ниски резултати в сравнение с другите страни), хем обижда и нагрубява. Като видиш такива резултати, които тотално те оборват - пък замълчи си и кажи "браво", вместо да се пишат простотии. Създава се едва ли не проблем, където на практика го няма.

Радвам се, че си казваш мнението. Много хора като теб предпочитат да си замълчат, а не бива. Защото при такова замълчаване се чуват само гласовете на такива като Расате.

Поздрави.
цитирай
13. анонимен - gantree@Създава се едва ли не пр...
07.07.2008 22:05
gantree@Създава се едва ли не проблем, където на практика го няма.

точно така! първо се създава проблема, след това ще поспечелим имаге чрез #решаване# на така изкуствено създадения проблем. матрицата е същата като с турския въпрос
Васил Санфранцисков, мнгого #толерантно# се е заборил за тая #толерантност#... Не разбрах нито какви права са им отнети, непризнати, недадени, нито защо е нетолерантно да си против нещо, а било толерантно да го подкрепяш

наистина се изисква д... да усписка в името на нещо нематериално, каквото е убеждение, ценност, принцип, но повечето, чини ми се, го отчитат като наивност. Е, от това нищо не се променя.

но ме е яд, че един ползва темата за почистване на имаге вероятно с оглед на бъдещи изяви, а друг консервативен уж, и все деятел, беше плюл по толерантността, която пък е основа на християнската религия и това именно я отличава пък като неагресивна и човеколюбива. Но това не е безпомощното либерално псевдо-човеколюбие.

Ekaterina

Ekaterina
цитирай
14. анонимен - имаге = image
07.07.2008 22:06
имаге = image
цитирай
15. gantree - @ Екатерина
07.07.2008 22:12
По отношение на непризнатите им права - става дума за това да имат правото да сключват официален брак, да осиновяват и отглеждат чужди деца и прочие такива неща. Традиционното християнско семейство да бъде извратено според вкуса им. Това искат те. Искат официално да бъде легитимирано, узаконено и превърнато в норма извращението им. Дано да не го доживея това, ако изобщо някога стане.
цитирай
16. анонимен - на много места по света има прибл...
07.07.2008 22:43
на много места по света има приближаване на статута на семейството и "съпружеските начала", но само в 2 държави в света хетеросексуалните и хомосексуалните съжителства са равнопоставени

те не само, че си осиновяват, но и даже геёвете си поръчват жена да им износи детето, подбират я като крава и т.н. За майчинството и неповторимата връзка с детето... ми чичко паричко не се трогва от такива "сантименталности". Покупателна потентност като в супермаркет. Съдбата ме е срещала на няколко пъти с хомосексуални и по скоромното ми наблюдение се чудят какво перо да си забучат в д.то, както какзваше милата ми баба за безделници и празнодушници. Но мога да свидетелствам едно: по-озлобени, суетни, его-грандомани и завистливи хора не съм срещала. Говоря за малкия кръг от тези, които познавам лично.

Екатерина
цитирай
17. анонимен - те не само, че си осиновяват, но и ...
07.07.2008 22:46
те не само, че си осиновяват, но и даже геёвете си поръчват жена да им износи детето, подбират я като крава и т.н. - otnasya se za Canada
Ek.
цитирай
18. templar - Е-е-ех! А беше време,
08.07.2008 08:11
когато българската десница скандираше "Луканов е престъпник, а Лилов - педераст..."

Дневник редовно ни ашладисва с глупостите на Юлиан Попов. Просто приемаме, че либералите са си такива и сме направили с тях коалиция "с омерзение" от немай-къде .

Иначе на холандския педерастко сборище, вместо да плещат глупости за права и свободи бяха издигнали хумористичния лозунг "Не ни обръщайте гръб. Ние само това чакаме!"

Имам чувството че цялата педерастка пропаганда цели някакви нормални и що-годе уравновесени люде като мен да вземат една гьостерица, да спрат довечера на пл. Македония до някой трявестит (последната буквичка в ЛГБТ) и да му стришат ребрата и лявата клавикула за да си отмъстят за заливащата ги топла бира от педерастките рупори.
цитирай
19. gantree - @ templar
08.07.2008 12:04
Ех, ама само дето то не беше точно десница това тогава. Луканов го взеха мътните през есента на 1996-та, така че като че ли визираш сладкият и опияняващ либералски период до Виденовата катастрофа. Дотогава, та и до две-три-четири години по-късно десница на практика нямаше. Имаше т.нар. социал-демокрация, и в най-добрия случай либерализъм - куц и сляп, и при 99% разбита държавна икономика като среда за развитие.

ДНЕВНИК, при цялото ми уважение към стореното досега, е също лабораторна среда. Немного кадърният лаборант Попов е вече отдавна изчерпан, и се чудя понякога той не го ли вижда. Не го ли е срам, като си погледне цялата върволица от глупости, написани през годините. За коалицията си прав, но не е ли крайно време да се капитализират тези двусмислени отношения в наша, а не в полза на толкова дълго продължаващите глупости? Вместо те постепенно да се придвижат в правилната посока, ние стигаме дотам, че председател на наша районна организация да се провиква в полза на содомията. Ние да отиваме при тях, а не те при нас. БСП бяха си направили предизборно споразумение с "Джемини", а сега ние да си направим такова с тях - такава ли излиза посоката.

Да се млатят онези жалки нещастници на "Котката" няма смисъл. Аз ги съжалявам, това са хора, живеещи в непрестанен ужас. Те самите го знаят; все се достига моментът, в който цялата тази мръсотия им стига до над носа. Ядосвам се на друго - на напълно изкуственото създаване на проблем. Точно по същият начин, по който българите станаха антисемити, с помощта на АТАКА и милиционерите от бившата ДС. Така сега, с помощта на нашите либерали трябва да стигнем до побоища и трошене на педали и травестити.
цитирай
20. анонимен - ako ne se dwrji pod strah narodon...
10.07.2008 05:22
ako ne se dwrji pod strah narodonaselenieto, nyama da bwde pokorno kato ovca i na kuklovodite ne shte im e lesno da dwrpat koncite.

vsyavay strah i vladey...

Ek.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gantree
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3643762
Постинги: 490
Коментари: 6144
Гласове: 25502
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930