Постинг
01.11.2007 13:54 -
За хрумванията
Много коментари се изляха за изборите. Това е хубаво, но само от една страна - от гледна точка на свободата да си кажеш мнението. От друга страна, това е един от най-лесните начини да се плъзне множеството по повърхността на нещата, тъй като единици са онези, които знаят какво говорят. Нещо повече - по отношение на "блогосферата" дори се появи един ужасяващ коментар на един ужасяващ празнодумец (Юлиан Попов, "Блогословен е българският кмет", 28 октомври), според когото дори политиците следва да възприемат подобно повърхностно поведение в изложението на идеите си.
Според него "избирателят не цени идеи, той цени хрумвания, при това чести хрумвания". "Хрумнало му е нещо тъпо, казал го, след три часа ще му хрумне нещо друго и тъпотията ще бъде забравена. Тук се крие другата блогова тайна на ефективното политическо поведение - хрумванията трябва да идват постоянно. Ако не ти е хрумнало нещо ново и не си написал нещо ново, посещенията в блога се свиват като неполято мушкато". Край на цитата. Така вероятно виждат нещата и немалка част от българите - днес казваме едно, а утре - друго. Няма значение, че е точно обратното. Важното е да се приказва, и паметта да е къса. За да не се чувстваме неудобно пред аудиторията. Колкото е по-къса паметта, толкова е по-весело. Помниш ли какво каза снощи? - не, но това няма никакво значение, снощи си беше за снощи. Днес Слънцето е изгряло отново, което значи, че всичко е наред. Мир и любов, защото другото "не се харчи". Цветан Цветанов пак си пише "площадка" с "Т", но и това няма значение, защото образованието пак е приоритет.
Преди хиляда години е било още по-интересно, макар и в доста по-различна посока. Европейците по онова време са били обзети от очакването на Апокалипсиса. Първата предполагаема година е била през 500 г. от Рождение Христово, втората - през 801-ва, а за следваща и последна е била приета 1000-та година. А според Иван Кръстев в момента се забелязвало "феодализиране на обществото по подобие на руското крепостничество", но аз лично съм склонен да не му вярвам. Договорите за лоялност на Бойко Борисов много повече ми приличат на хомагиумите във Франция от средата на X век, отколкото на "руското крепостничество". Темата е интересна, и ако не ми омръзне до ден-два (по примера на Юлиан Попов), ще я продължа.
Според него "избирателят не цени идеи, той цени хрумвания, при това чести хрумвания". "Хрумнало му е нещо тъпо, казал го, след три часа ще му хрумне нещо друго и тъпотията ще бъде забравена. Тук се крие другата блогова тайна на ефективното политическо поведение - хрумванията трябва да идват постоянно. Ако не ти е хрумнало нещо ново и не си написал нещо ново, посещенията в блога се свиват като неполято мушкато". Край на цитата. Така вероятно виждат нещата и немалка част от българите - днес казваме едно, а утре - друго. Няма значение, че е точно обратното. Важното е да се приказва, и паметта да е къса. За да не се чувстваме неудобно пред аудиторията. Колкото е по-къса паметта, толкова е по-весело. Помниш ли какво каза снощи? - не, но това няма никакво значение, снощи си беше за снощи. Днес Слънцето е изгряло отново, което значи, че всичко е наред. Мир и любов, защото другото "не се харчи". Цветан Цветанов пак си пише "площадка" с "Т", но и това няма значение, защото образованието пак е приоритет.
Преди хиляда години е било още по-интересно, макар и в доста по-различна посока. Европейците по онова време са били обзети от очакването на Апокалипсиса. Първата предполагаема година е била през 500 г. от Рождение Христово, втората - през 801-ва, а за следваща и последна е била приета 1000-та година. А според Иван Кръстев в момента се забелязвало "феодализиране на обществото по подобие на руското крепостничество", но аз лично съм склонен да не му вярвам. Договорите за лоялност на Бойко Борисов много повече ми приличат на хомагиумите във Франция от средата на X век, отколкото на "руското крепостничество". Темата е интересна, и ако не ми омръзне до ден-два (по примера на Юлиан Попов), ще я продължа.
Бе много потаен този човек????
цитирайЮлиан Попов е Юлиан Попов; zaprehoda си е zaprehoda;
това е положението за днес; утре си е за утре
цитирайтова е положението за днес; утре си е за утре
Познатите му казваха, че е мерзавец, но талантлив мерзавец...Не знам каква е точно асоциацията....
Юлиян Попов (е, определено понякога празните му приказки са с извинение, заради красноречиви попадения) та, помня статията му, но от нея не схващам, че така трябва да бъде, а че така Е. Все пак - Бойко Борисов е пак кмет, без напъни, от раз...а ефекта му е "уау", нали?
цитирайЮлиян Попов (е, определено понякога празните му приказки са с извинение, заради красноречиви попадения) та, помня статията му, но от нея не схващам, че така трябва да бъде, а че така Е. Все пак - Бойко Борисов е пак кмет, без напъни, от раз...а ефекта му е "уау", нали?
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог
Гласове: 25502
Блогрол
1. Smooth Jazz
2. Поетика
3. Darktales
4. Мария Николова
5. Михаела Смит
6. Невероятното
7. Библиотека
8. Тодор Моллов, за Саръ Салтък
9. Марин
10. upload.plunder.com
11. Паисий Светогорец
12. Логос БГ
13. Zamzar.com
14. За Асад
15. Алауитите в Сирия
16. Мутафчиев, за Саръ Салтък
17. Стара София в снимки
18. Last.fm/gantree
19. Southeast European Times
20. Kurdistan Regional Government
21. Kurdistan maps
22. The World at War
23. Middle East and Asia maps
24. Атлас
25. kurds vs assyrians
26. Music Uploader
27. astranet.org
28. Амин Маалуф, "Кръстоносните походи през погледа на арабите"
2. Поетика
3. Darktales
4. Мария Николова
5. Михаела Смит
6. Невероятното
7. Библиотека
8. Тодор Моллов, за Саръ Салтък
9. Марин
10. upload.plunder.com
11. Паисий Светогорец
12. Логос БГ
13. Zamzar.com
14. За Асад
15. Алауитите в Сирия
16. Мутафчиев, за Саръ Салтък
17. Стара София в снимки
18. Last.fm/gantree
19. Southeast European Times
20. Kurdistan Regional Government
21. Kurdistan maps
22. The World at War
23. Middle East and Asia maps
24. Атлас
25. kurds vs assyrians
26. Music Uploader
27. astranet.org
28. Амин Маалуф, "Кръстоносните походи през погледа на арабите"