Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.08.2008 15:23 - За трите осмици
Автор: gantree Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3415 Коментари: 15 Гласове:
0



        Чета разни неща из новините, и мислите ми хвърчат в какви ли не посоки. Първо, от датата - 08.08.08, трите осмици. Всъщност, в датата може да се наблегне и на трите нули, но така няма да е интересно :)) Затова (и само затова) всички наблягат на трите осмици. Покрай тях пък се сетих за един от последните си разговори с покойния Радой Ралин. Не съм го познавал отблизо, и уточнявам това, за да не се остави някой в заблуждение. Просто сме си пиели кафето на едно и също място за определен немного голям период от време, и покрай това сме си говорили за какво ли не. Беше ми обяснявал в този конкретен разговор, за който се присетих, как сервитьорката (едно наистина хубаво едрогърдо момиче) била с перфектни форми. Перфектните форми се описваха с гъвкави движения на двете ръце, като прилежно ми се поясняваше, че и класическата форма била такава и затова няма как да не я хареса човек. Класическата форма била като осмица, а и гърдите й също били с тази прекрасна форма на осмица, само че "полегнала" хоризонтално. И още една осмица намираше някъде из формите, които подробно ми се описваха по специфичен и доста циничен начин. Аз му се радвах на обясненията, смеех се, пушех и слушах с ухилена до ушите физиономия. Като някакъв идиот. Сигурно и внукът му е слушал много такива обяснения, много повече, отколкото страничните хора по кафенетата. Осмицата била сакрално число. Денят също, според думите му, се делял на трите осмици - а аз тук вече буквално прихвах да се смея на глас - осем часа работа, осем часа сън и осем часа секс :))) Голям зевзек беше, Бог да го прости. И още по-голям простак, като се има предвид, че въпросната сервитьорка, която беше тема на тези живописни пояснения, можеше да му бъде внучка.

        Другото любопитно за мен от новините е Грузия. На първо място ще кажа, че стискам палци за успех на Саакашвили, на армията му и на народа му. На второ - дано жертвите в тази война да бъдат колкото се може по-малко. От друга странична гледна точка си мисля, че "някой си направи жестока шега с Русия" с тази война. Сега Русия трябва да направи най-голямата грешка, която се очаква от нея - да се включи във войната и да нахлуе с армията си на суверенна грузинска територия. Само така Русия ще покаже на света истинското си лице, истинското лице на двуличната си политика, и то на фона на всеобщото одобрение на грузинеца Джугашвили в класацията "Имя России".

        И още нещо - Google Maps. Ако поискате да погледнете отгоре, от птичи поглед територията на бойните действия, няма да успеете да видите нищо. Няма я инфраструктурата, пътищата, местонахождението на градовете. Няма нищо, както за територията на Грузия и Южна Осетия, така и за териториите по посока Иран - Армения и Азербайджан. Не че е странно да е така тъкмо в този момент, но просто първоначално се изненадах. Както и да е. Дано грузинците победят.

image


Тагове:   осмици,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. gantree - @ wonder
08.08.2008 15:44
Това са пълни глупости, разбира се. :))
Сатурн олицетворявал мъдростта, как ли пък не :)))
Извинявам се предварително, и не ми се сърди, но нека да не отива евентуалният разговор в астро-езотерична посока, защото ще го завършим много зле. Не в езотериката е основното, което съм се опитал да напиша.

А бумът от сватби е просто пряк резултат от хорското безумство.
Понякога, и то доста често при това, безумствата имат такива бумове.
цитирай
2. roksolana - ...
08.08.2008 16:17
Вече го показа.
Русия.
Истинското лице.
Там са.
Толкова пъти са го отработвали. Нахлуването "за защита" - на какво ли не. Сега защитават руските граждани, пострадали в Цхинвали, които от едно мазе изпратили молба до Медведев да ги защити. Това обръщение се върти и ще се върти доста в новините.
Почвата се готвеше отдавна.
Защо Сталин изобщо е включен в списъка на "Имя России"? Защо лидира, въпреки че се знае какъв зъл гений е бил?
Две главни причини:
1. За руснаците Сталин е човекът, по времето на чието управление страната е победила във ВСВ.
За руснаците това значи извънредно МНОГО - това не може да бъде обяснено на "международната демократична общественост" и е неразбираемо за чужденците.
2. Руснаците в огромното си мнозинство имат пиетет много повече към "твърда ръка", отколкото към "права на човека", "демократични ценности" и прочие "глупости".
Още много може да се пише........
цитирай
3. lelya - А от днес трябва да настъпи мир на ...
08.08.2008 16:21
А от днес трябва да настъпи мир на цялата планета, защото започва олимпиадата.
цитирай
4. анонимен - Успех
08.08.2008 16:26
Да пожелаем успех на южноосетинците в борбата им с Грузия!
цитирай
5. ianchefff - lelya,
08.08.2008 16:26
да де.
Започна да настъпва от Грузия някъде, нощеска...
цитирай
6. gantree - @
08.08.2008 16:38
@ roks
Четох, че Съветът за сигурност на ООН е отказал предложената от Русия декларация - това е добра новина. А защо Сталин е включен в "Имя России" не е неразбираемо или необяснимо, поне от моя гледна точка. Защо е в първата тройка - също. Просто го споменавам в темата с Грузия, защото това е част от другата голяма шега - тази, която Бог в момента си прави с руснаците :)

@ lelya
Какво общо имат олимпиадата и мирът? И какво общо има олимпиадата с тази конкретна малка война, която Грузия води за територията си? Нека си се забавляват хората там - да спортуват, да губят и да се побеждават. А ако китайските комунисти искаха мир "на цялата планета", тогава можеше поне да им хрумне да се оттеглят от Тибет преди началото на олимпиадата. Бяха предостатъчно пъти подсетени за това хрумване.

@ анонимен 5
Нещо се опитваш да кажеш, или просто ми пробваш анонимно праговете на търпимостта? :) По отношение на южноосетинците, струва ми се, въпросът е вече окончателно приключил. Те не са страна в тази малка, и надявам се изключително кратка война.
цитирай
7. lelya - На вас като, че ли ви харесва да има ...
08.08.2008 17:02
На вас като, че ли ви харесва да има война. Просто не лоша минала традиция е, когато има олимпиада да се спират военните действия. А май вие апелирате за справедлива развръзка във войната? Не е ли малко наивничко, все пак сме на възраст.
цитирай
8. katan - Светът е ОЛИМПИАДА, а ОЛИМПИАДАТА ...
08.08.2008 17:28
Светът е ОЛИМПИАДА , а ОЛИМПИАДАТА би трябвало да означава МИР ...
Но в наше време такива неща са "мелочи" и никой не се съобразява с тях !
"Днес е рано - утре ще бъде късно !" , както беше казал чичко ЛЕНИН за ВОСР !Така че сега е момента за Грузия! Нали така вещаели и ТРИТЕ ОСМИЦИ - ЛЮБОВ , ПАРИ и СЪЗИДАТЕЛНОСТ , но за кого ли ?!
цитирай
9. divini - по същата логика :)
08.08.2008 18:31
9 септември догодина на какво ще е ден? Или пък седми юли миналата година, или 6 юни 2006? Виж за 2010 година не знам дали е редно да обявим 10 октомври за ден на социалната отговорсност примерно...

Неприятното в момента е, че руските танкове влчзоха в Южна Осетия... Дано конфликтът да е кратък и руснаците да се изнесат от Грузия колкото се може по-бързо.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/7548715.stm

Поздрави
цитирай
10. ianchefff - те, руснаците,
08.08.2008 18:32
може и да се изнесат бързо оттам, ама ние не можем да изнесем руснаците от себе си все още.
Или поне някои от нас...
цитирай
11. gantree - @
08.08.2008 20:17
@ lelya
Говориш за традициите в Древна Гърция, пропускайки да отчетеш реалността такава, каквато е днес. Днешните олимпийски игри се провеждат из целият свят, и в този ред на мисли днешен Китай - домакинът на тазгодишната олимпиада - по никакъв начин не може да символизира мир. И не на нас, всъщност не знам кого точно имаш предвид под "нас", та, и не на нас "като че ли" ни харесва да има война, както казваш. Кой за какво апелира, както и кой е възрастен и наивен също не разбрах. Както и да е.

@ katan
За съжаление, постингът с "вещаениците" се самоизтри самичък, плюс което получих лична бележка да изтрия и отговора си, по ред изброени там причини. А светът - не е олимпиада, също за съжаление.

@ divini
Не, не е неприятно. Никак даже. Русия, според мен, направи най-голямата си грешка днес. Нека да влязат руските танкове в Южна Осетия. Южноосетинците са хора с руски паспорти, въпреки, че пред цял свят се пробутват като борци за независимостта си. Нека да стане трагедията им още по-голяма, и южноосетинците ясно да видят до какво най-накрая ще ги доведе Русия.
цитирай
12. maymi - Ган
08.08.2008 20:44
Първо - осмиците, мамка им.. :))
Тази нощ (вероятно някакво хранително отравяне от квалитетна кръчма), щях да умра. Сутринта пък се пребих и сега имам едно особено синьо на коляното, дето няма да ми отива на нито един бански....и още няколко подобни премеждия. Някъде в катаклизмите звънна един познат (разбирач по знаците и езотериките), който (на лежерния ми въпрос за осмиците, без да издавам премеждията) каза: :"Лоша работа...мнооого лоша.. Виж и руснаците как се прецакаха" :))
Аз отидох в църквата в махалата... А знаците - знам ли, пак не им вярвам :))

А Радой Ралин, подсети ме, последните му години... Всяка седмица представяше някоя поредна девойка (споменавам го, щото не е тайна). С това отблъсна много от приятелите си...съдеха го..
Дълга тема - на мен това не ми промени отношението към него.
Руснаците.... Ми, руснаците се прецакаха, пак..
цитирай
13. divini - още информация
08.08.2008 20:51
http://www.focus-news.net/?id=n1016231
Михаил Саакашвили даде ексклузивно интервю за Си Ен Ен

Не мога да се въздържа да не цитирам последните думи от интервюто:
"...И ако днес малка част от Грузия бъде анексирана, утре всички имат проблем. Целият свят ще бъде подкопан и ще се върне назад. Смятам, че това е много по-голямо предизвикателство. За мен – това е Грузия, а за света е едно голямо ново главоболие, което току що получи, за нещастие, свързано с моята страна."
цитирай
14. roksolana - ...
08.08.2008 21:12
Изкушавам се и аз да цитирам Саакашвили:
"“С очите си видях как днес два руски реактивни самолета прелетяха на много малка височина над пълен с хора пазар в малко градче в центъра на Грузия, което няма никакво отношение към конфликта и се намира далеч от Южна Осетия. Самолетите хвърлиха 500-килограмови бомби по цивилното население”.
http://www.focus-news.net/?id=n1016221

И база край Тбилиси...

А Сталин го споменах, защото оценката на личността и действията му от страна на висшите политици в Русия в последните години изобщо не е рязко отрицателна. Това е много удобен фон. Имперските и криворазбраните /по-скоро - "кривовнушавани"/ "патриотични" напъни на Москва май никога няма да секнат.
цитирай
15. gantree - :)))
08.08.2008 21:50
Ммм, много ми е драго, когато блогът ми се напълни с момичета (сори, Янчев).

Не съм видял интервюто със Саакашвили, и много ти благодаря за линка, Divini. Търча да го чета. Какви олимпиади, Боже Господи, какъв ти тук Китай ...
Днес сутринта, към 09:30 часа, на обичайната ми маса в сутрешното ми кафе с един приятел се видяхме за първи ден след тези повече от две седмици пауза по моя вина, и надве-натри си прокоментирахме един стар разговор за олимпиадата, отпреди може би месец. Тогава, в разгара на високите цени на фючърсите за барел петрол му бях споменал нещо от рода на това, че очаквам по определени причини към края, или веднага след края на олимпиадата да започне екшън около ядрените инсталации на Иран. Днес той ми напомни за това, тъй като още тогава остана впечатлен и прие аргументите ми. Никой от нас още не беше чул или чел за Грузия и Русия от тази сутрин; мен лично ме обърква това, макар от друга страна да ми дава ясен отговор на въпроса защо Грузия не получи покана за НАТО в Букурещ съвсем наскоро. Мислех си, че въпросът между тях ще се реши единствено с преговори, което явно не е било възможно. Апропо, тази измислена "република" върху територията на Грузия не е официално призната дори от Русия.


@ roks
Да, и аз по абсолютно същите причини го коментирах.
А утре ще си потърся да почета точно по времето на кой руски цар от началото на XIX век Грузия бива покорена и присъединена към Русия. Забравил съм.


@ маями
Мамка им и от мен на осмиците! Хубаво, че си жива и здрава. Метнал съм се в размисли с кое хубаво парче да те черпя сега, за да ти отмине лошото настроение. Ще измисля.

п.п. Аз не ям по кръчми от години, вече от личен опит знаеш защо. Максимум някаква салата плюс нещо за пиене.

п.п.п. За мен знаци от подобно естество са смешни. Съжалявам, че е така, не искам никого да обиждам с това, но и нямам намерение да влизам в такива разговори с такива хора, фенове на подобни астро-езотерични знамения, вярвания и блаватски бръщолевеници. Това като теми е такава черна и непрогледна дупка, че просто не ми понася дори учтиво да разговарям с хора, които блещят очите си по зодиите, знаците и звездите.

За Ралин, всъщност, хората знаят малко и в по-голямата част неверни неща. Дори в мнозинството си свързват актуалният днес мега-шушляк Димитър Стоянов повече с простотиите на Сидеров, нежели с мръсотиите на дядо му.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gantree
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3641477
Постинги: 490
Коментари: 6144
Гласове: 25502
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930