Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.12.2008 12:19 - Защото сме много смешни :)))
Автор: gantree Категория: Забавление   
Прочетен: 10716 Коментари: 11 Гласове:
0

Последна промяна: 05.12.2008 21:18


image



Тагове:   Много,


Гласувай:
0



1. gantree - турбо
05.12.2008 12:34
разбирам, че се дразниш от нещо, което би трябвало да те разсмее;
разбирам, че кръв капе от сърцето ти, като гледаш това весело нещо;
разбирам, че днес е петък, краят на седмицата;
не разбирам защо се заяждаш с мен;
цитирай
2. libertybell - :))))
05.12.2008 15:34
хубаво!
цитирай
3. dessykg - :)))))
05.12.2008 20:48
Типично по политически.
Кучетата си лаят - кервана си върви.
Ще цитирам един приятел, който казваше: Не ме е яд, че ме лъжат, яд ме е, че си мислят, че им вярвам!
Защото съм убедена, че тези хора изобщо не са глупави.
И те така...
Поздрав!
цитирай
4. gantree - @ dessy
05.12.2008 21:17
Аз, всъщност, по-скоро се забавлявам вече с тия двамата :))
Сега мисля да редактирам, и да добавя още един Образ, отпреди почти две седмици. Част от този Образ, частта с високоволтовите железни топки :)))
цитирай
5. dessykg - Искрено казано не са ми и забавни ...
05.12.2008 21:35
Искрено казано не са ми и забавни вече, направо са ми жалки. Най-много за нас ми е жал, щото ние ще го теглиме каиша.
Не следя нещата отдавна, първо пътувам много и когато имам свободно време предпочитам да се занимавам с по-приятни и разтоварващи неща, и после имам чувството че вече няма нищо ново. Всичките постановки сме ги гледали, само режисьорите са различни. Актьорския състав и сценария е все един и същ...
цитирай
6. dagma - gantree
05.12.2008 22:03
Аз не съм съвсем сигурна, че са ми смешни, понеже смешен човек с власт става зловещ човек.
А Коритаров можел да бъде вулгарен и в буквалния смисъл на думата. Ако в бъдеще създадат видеоучебник, в раздела "доносник" могат спокойно, като най-типични представители да покажат Коритаров и Кеворкян.
цитирай
7. gantree - @ dagma
05.12.2008 22:21
Да, те покориха невиждани висоти вече. Наистина биха могли да бъдат давани като учебникарски пример. Разговорът им е към края на вторият час от цялото видео, и също е много смешен. Ще го пусна и него сигурно, по-нататък. Не ми се реже в момента, а и чета дискусията в Двери сега, за джамията.

За това, че са ми смешни - много хора с власт могат да станат зловещи, не само смешните. Случвало се е и много от взелите се насериозно да станат зловещи. Проблемът - с това, че са ми смешни - най-вероятно си е просто в мен, минавам през едни състояния на духа през последните месеци, след които все повече и повече неща вече ми изглеждат много смешни и незначителни. А и конкретно първите двама от колажа, те наистина вече станаха много смешни - колкото и да се напъват да изглеждат сериозно и делови :)))

Поздрави.
цитирай
8. dagma - gantree
05.12.2008 22:31
Дано съм те разбрала правилно. Не са приятни тези вътрешни състояния. Когато се ядосаш на смешниците, покажи го и ще знам, че всичко е наред :)
Ами сега мога да си го позволя... да взема да намина и аз към Двери :)

Поздрави и от мен!
цитирай
9. gantree - @ dagma
06.12.2008 00:26
Не се и съмнявам, че ще ме разбереш. :))
цитирай
10. animamea - "Дискусията" в Двери ми ...
06.12.2008 01:18
"Дискусията" в Двери ми идва в повече. Може би защото преди да я прочета се забърках глупашки в една друга "дискусия" по този повод, та тази съвсем ме довърши.

пп - между другото - завиждам ти, че са ти смешни. Може би така си спестяваш чувството на дълбока отврата и последващата я угнетеност.
цитирай
11. gantree - много ми хареса
06.12.2008 01:45
мнението на Любомир Дачев там. Не за друго, вярно е.
Иначе, по конкретната тема съм по-скоро раздвоен. Едно момиче много хубаво им го каза също, че "размахват конституцията като че е Закон Божи" :))) Така или иначе, нямам еднозначно мнение, но е интересна тема.

Не ми завиждай. С Коритаров съм говорил навремето, когато Стандарт му изкараха досието. Питах го защо не ги "смачка" в съда, а той ми отговори по абсолютно същият начин, по който сега по-горе отговаря за Златев. Освен това, приятели са се карали с мен, защитавайки го, като са ми припомняли "Свободната Европа", позицията му срещу Путин, фундаменталните за времето си разкрития, които Литвиненко правеше в негови интервюта, как нямал нищо общо с Роза Коритарова и други такива. Сега този човек е вече тотално изобличен и обезвреден. Да, много време измина, но ето - неговите съмишленици, зрители на СКАТ, чуваш как го наричат в ефир. От гледна точка на бъдещето тези хора са свършени. И са ми много смешни, разбира се.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gantree
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3640748
Постинги: 490
Коментари: 6144
Гласове: 25502
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930