Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.04.2011 21:13 - Това е толкова близко до акъла!!!
Автор: gantree Категория: Политика   
Прочетен: 16671 Коментари: 49 Гласове:
17


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
        Четох днес новината "ДСБ-София предлагат лекари на мотори за Спешната помощ". Бях изумен още от заглавието. По-нататък четох изумен и самия текст:

"Това е толкова близко до акъла, че не виждам защо не е направено до момента", каза Петър Москов, общински съветник от ДСБ-София. Това, според него, ще намали времето, за което екипите стигат до хората. Лекарите на моторите пък ще са част от т. нар първична помощ в центъра на София, където големият реанимобил не може да се движи. Петър Москов посочи, че целият свят е достигнал до това решение. Моторите са оборудвани с всичко необходимо. Моторите могат да достигнат до човека за 5 минути, а ако се наложи той да бъде откаран в болница, тогава идва и линейката. До тогава обаче лекарят на мотора поддържа човека и той е под медицински контрол. Според предложението за това ще са необходими 10 мотора за центъра на София. Моторите и новите автомобили, които също ще са необходими, ще струват около 5 милиона лева, като 1,5 милиона от тях са първоначална инвестиция за апаратура и техника.
        Цитатът е от тук. Оказва се, че това не е просто налудничаво хрумване на Петър Москов, а си е съвсем официален документ, внесен под формата на доклад в СОС. Пет милиона лева за мотори, техника и апаратура. Пет милиона лева за това налудничаво хрумване, което мисли да реши не друго, а въпроса със софийските задръствания. Приема се по презумпция, че едва ли не единствения проблем на спешната помощ в София е тежестта при придвижването, което изобщо не е вярно. Но, както и да е, не ми се пише по темата с лекарската помощ в София и в България като цяло. Не и при милион и половина работещи българи, които твърдо отказват да плащат здравните си вноски. Има хора, на които неясно какво им е "близко до акъла". Очевидно си мислят, че принцът просто се навежда, целува жабата, и тя се превръща в принцеса. На Петър Москов бих му ритнал един шут в задника след такова предложение, и бих му казал, че понякога е по-добре човек да си замълчи с подозрението, че е абсолютен тъпанар, вместо да си отвори устата и да разсее всички съмнения.


Тагове:   таг,


Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. darktales - Ууууууф......:)))))
01.04.2011 21:38
Какво да каже човек...
цитирай
2. gantree - @ darktales
01.04.2011 21:41
Каска, наколенници, всичко, както си му е реда. Няма да се дърпаш. :))
цитирай
3. darktales - gantree
01.04.2011 22:00
Да се дърпам, не и аз! Още сега се мятам, ако кажат :))))

Но на Москов трябва да му е ясно като какво е положението в сектора, за който се предлагат подобни идеи. Ако му е ясно и пак ги предлага - лошо. А ако не му е ясно - още по-лошо.

цитирай
4. gantree - @ darktales
01.04.2011 22:05
Мяташ се, значи.
Абе знаех си аз, че е "близко до акъла", ама не повярвах от първия път.
А на Москов всичко му е ясно. Той е от хората, дето всичко им е ясно и всичко знаят.
цитирай
5. gantree - @ анонимен 5
01.04.2011 22:09
анонимен 5 написа:
Налудничаво е да смяташ, че няма проблем с придвижването на линейките в центъра на София.

Да, разбира се, и моторите са решението, няма две мнения. :)))
Похарчват се пет милиона чужди пари и всичко заспива.
След малко мнението ти ще изчезне, не по моя вина.
цитирай
6. gantree - @ анонимен 7
01.04.2011 22:26
анонимен 7 написа:
Казвам го не за друго, а защо имам шанса (или нещастието) да съм роден и да живея все още в центъра на София и почти ежедневено ставам свидетел на борбата на линейките с трафика.

По-скоро въпроса е кой ще научи лекарите от бърза помощ да карат мотори :))

Виж, няма значение, че си в центъра. Задръстването по основната артерия в "Младост" е не по-малко отчайващо, дори повече. Там не мотор, а само хеликоптер минава. Въпросът е, че вместо да се решава проблемът със задръстванията, за които в центъра не малка вина има паркирането, се предлагат тъпанарски и популистки простотии на стойност пет милиона лева чужди пари. Кой ще научи лекарите да карат мотори - това е вторичен въпрос, който, ако се развие, ще доведе до това да не се назначават лекари без книжка, примерно. Да, задръстванията са проблем, но това не е никакво основание да се предлагат простотии, струващи куп пари. Само си представи каква сума представляват пет милиона лева, които биха били изхарчени за такова нещо.
цитирай
7. darktales - По-скоро въпроса е кой ще научи л...
01.04.2011 22:36
анонимен написа:
По-скоро въпроса е кой ще научи лекарите от бърза помощ да карат мотори :))

Мисля, че това е последният проблем, който стои пред и около лекарите от "бърза помощ".
Дори и да ги научи някой, ще имаме пак досегашните лекари - най-слабоплатените и немотивирани хора в системата - само че качени на мотор.
Но може би идеята е да се назначат хора, които вече притежават това ценно умение. Т.е. ще имаме един сравнително млад и здрав спешен лекар, който е достатъчно добър, за да действа сам във всякаква критична ситуация. И той ще отиде да бръмчи с мотора за 650-700 лв., вместо да работи в някоя частна болница, а рокерските си умения да използва само за собствено развлечение. Няма начин да не стане, нали България е страна на чудесата.
цитирай
8. gantree - @ darktales
01.04.2011 22:41
Мда, България е страната на чудесата, наистина. При това, на една много ниска цена.
Просто принцът целува жабата, както писах горе, и тя се превръща в принцеса.
цитирай
9. dagma - Жива гавра
01.04.2011 23:58
Човек би си помислил, че е първоаприлска шега, неуместна лекарска ирония. Но не - сериозно го е казал. Ами да раздадат на сестрите ролкови кънки да са по- експедитивни.
Това е най-голямата нелепица след предложението да си садим зарзават. Ако имахме правителство на ДСБ и д-р Москов беше здравен министър, това щеше да му е първия гаф. Дори мистър Бийн е по-изобретателен оказвайки помощ на припаднал в един от скечовете си. Надявам се като анестезиолог Москов да е по-компетентен.
цитирай
10. gantree - @ dagma
02.04.2011 11:57
Да, в това е драмата - че е казано сериозно, че е смятано колко и какви пари струва подобно нещо.
Луда работа.
цитирай
11. darktales - 10. gantree
02.04.2011 12:07
Парите при всички случаи трябва да се сметнат, за да са ясни комисионните. Комисионните в РъБъ са основната цел и смисъл на всяко начинание.
цитирай
12. yotovava - Ще ти разкажа един действителен случай
02.04.2011 12:42
преди две години се връщах пеша от работа и вървях към Съдебната палата. Мисля, че на Гладстон има един ресторант на ъгъла. Чувах как вие сирена наблизо. Та вървейки, изведнъж видях мъж, паднал пред една от масите отвън не ресторанта. Продължих напред и на следващата пресечка видях лутащата се линейка. Вярвай ми, трудно й беше да пробие. Само им посочих с пръст накъде да вървят. После обаче четох нейде, че линейката била закъсняла. Мисля си, че не е маловажен този проблем. Дали мотоциклетите са удачно решения, няма как да се произнеса. Но че в повечето случаи 5 или 10 минути наистина са фатални - да, това е вярно.
цитирай
13. creatura - Даже и с телепорт пак ще пристигат ...
02.04.2011 12:54
Даже и с телепорт пак ще пристигат късно!Здравите ще се усмихнем,а онези опрели да ЗДРАВЕПОГАЗВАНЕТО В България....ще заплачат.
цитирай
14. gantree - @ yotovava
02.04.2011 12:55
Здравей. Да, вярвам ти, и знам какво чудо е в уличките из центъра. Само че това чудо из уличките е защото същата тази Столична община събира пари от паркиралите по тях коли, заради които няма минаване. Не може да има спор по въпроса един паднал човек в тия улички дали има нужда от линейка, или може да се задоволи с рокер на мотор. Тоест, проблемът е непроходимостта, а не в размера на линейката. Паркирането на практика забранява достъпа на линейка, и този забранен достъп няма как да бъде компенсиран с мотори за пет милиона лева.
цитирай
15. gantree - @ darktales
02.04.2011 12:56
Това беше грубо "влизане", директно с кубинките :))
цитирай
16. darktales - 15. gantree
02.04.2011 13:25
Вече прихващам от рокерския темперамент, затова:))))))

Малко офтопик, или може би не съвсем - тъкмо ей сега право срещу прозореца ми един клошар, когото поне десет пъти са водили при мен в противошоковата с полиция или линейка - без нито той, нито аз да знаем защо - както си преравяше един контейнер, намери вътре някакво списание, заряза другата работа и седна направо на бордюра да го чете. Довечера може да се понапие, ако намери с какво, да легне да спи на улицата и понеже съм нощен, нищо чудно пак да ми го доведат, само за да го пусна след половин час и пак да се върне на улицата. Ако се направят във всеки окръжен град домове за подобни личности, работата на линейките ще намалее с 1/4, а те няма да измират всяка зима от студ.

Но по-важно е да се купуват всяка есен нови линейки (всеки път по-лоши от предишните) и да се търсят 5 млн, за мотори.
цитирай
17. swanlake - Е, това беше най-големия виц, който ...
02.04.2011 13:55
Е,това беше най-големия виц,който съм чувала. А и било близко до акъла викаш...няма такава държава просто..
цитирай
18. dantonov - Виж, дай малко да модифицираме п...
02.04.2011 14:16
Виж, дай малко да модифицираме предложението.

Според мен много по-добре е вместо мотори, лекарите да карат велосипеди. Предимствата са очевидни - по-екологично, по-здравословно, могат да се движат и в пешеходните зони - край на задръстванията!
:)))
цитирай
19. gantree - @
02.04.2011 14:31
@ darktales
Аха, интелектуалец, значи :)) То, много такива домове трябва да се направят, но такива хора в домове според мен няма да се свъртят. Всеки дом, частен или не, си има правила, а именно правилата са проблемът за тези хора. Според мен те просто искат да бъдат оставени на мира, а не да ги разкарват насам-натам, било с линейки или с полицейски коли.

swanlake
Голям, а и скъпичък. Пет милиона са си пари.

@ dantonov
Здрасти. Предложението ти е много "зелено". :)) Друго си е, с един Harley Davidson XR 1200 няма медицинска сестра, която да ти устои :)
цитирай
20. injir - Колко такива като него разсеяха ...
02.04.2011 14:51
Колко такива като него разсеяха всякакви съмнения.:)
цитирай
21. kapucinonews - Исках да ти поставя минус - но не с...
02.04.2011 15:38
Исках да ти поставя минус - но не ставаше много пъти, но когато попитах и ти поставих плюс - веднага ми прие, след това исках да го отнема но е невъзможно.. ?? Що?
цитирай
22. gantree - @ kapucinonews
02.04.2011 16:00
Здравей. Съжалявам, че така се е получило.
Ако ще ти мине, мини през останалите ми постинги, и им нащракай минусчета на всичките.
цитирай
23. yotovava - Така е, но мисълта ми беше,
02.04.2011 17:09
че ако е имало начин лекар да се придвижи по-бързо до този човек, вероятно е щяло да има и шанс. Сложно е, но например фелдшерите по селата се придвижват точно по този начин - с мотори.
цитирай
24. gantree - @ yotovava
02.04.2011 20:30
Така е, но мисълта ми беше,
17:09
че ако е имало начин лекар да се придвижи по-бързо до този човек, вероятно е щяло да има и шанс. Сложно е, но например фелдшерите по селата се придвижват точно по този начин - с мотори.

Мисля, че говорим за един и същ проблем - задръстването на малките улички в центъра, което е заради паркирането по тях. Причината за това задръстване е очевидна - паркирането и така наречената "Синя зона". Проблемът със задръстването се решава само по един начин - като се забрани паркирането в проблемните места. Дори не в целия център, а в проблемните места. Те се знаят много добре кои са, дори и лаик може да ги изброи. Ако това се направи, ще може и ТИР да отиде при паднал или болен човек, вместо да се харчат пет милиона чужди пари за глупости.
цитирай
25. darktales - 19. gantree
02.04.2011 21:07
gantree написа:
@ darktales
Аха, интелектуалец, значи :)) То, много такива домове трябва да се направят, но такива хора в домове според мен няма да се свъртят. Всеки дом, частен или не, си има правила, а именно правилата са проблемът за тези хора. Според мен те просто искат да бъдат оставени на мира, а не да ги разкарват насам-натам, било с линейки или с полицейски коли


Не знам дали е интелектуалец, не го познавам добре. Тъй че предпочитам да не наричам с тази лоша дума :))))))))) Всъщност може да е разглеждал и порнографско списание.

Вярно е, че голяма част от тези хора просто не могат да живеят иначе. Обаче през зимата има нощи, в които дори и те почват да търсят подслон.

Също така много от тях, практически едва ли не всички, имат и психични заболявания, за които не получават лечение. Един такъв допреди няколко години постоянно се въртеше в и около болницата, събираше изхврълени уреди, постоянно сглобяваше и разглобяваше нещо. Веднаж беше успял да открадне линейка и стигна с нея от Бургас чак до Петолъчката. Но по едно време жена му го прибра, заведе го на психиатър, почна да му дава лекарства и сега човекът е добре. Оформил е шкембенце, носи чисти дрехи, цигарките в джобчето и т.н. Има доста като него, все още разполагащи с някакъв шанс, с които просто няма кой да се занимава. Ако има възможност да бъдат приемани някъде, дори и временно, докато им се уредят нещата за социален дом, ще се намерят и хора, които да се занимават с тях безвъзмездно. Аз не бих имал нещо против да ходя веднаж или два пъти седмично за по няколко часа, познавам и други колеги, които също биха го правили.

цитирай
26. gantree - @ darktales
02.04.2011 21:38
Пошегувах се, за интелектуалеца.
За клошарите съм съгласен, и то не защото "имат някакъв шанс", а защото да са оставени при нечовешки условия не е нормално. Лудите при тях не са преобладаващ брой според мен, има много пропаднали пияници, има и сираци от домовете, познавам един такъв, двайсетинагодишен клошар кръгъл сирак, винаги нещо ми предлага за продаване, като ме види. Никой не се интересува от тях, за съжаление, но виж, за мотори пари винаги ще се намерят.
цитирай
27. ekaterina7 - Алоууу, Станоев, компютърният ...
03.04.2011 09:19
анонимен написа:
Алоууу, Станоев, компютърният специалист, к,во става бе, голЕмо триене пада?:):):)ГолЕм копелдак си малкия!Та, като разбираш от триене, бързай да изтриеш д-р Москов първо от списъка си с приятели във Фейсбук, за да не те обиждам, че си мекере:):):)


Девойко, успокой се - стана ясно, че модераторите трият или системата не приемаШЕ анонимни коментари, но твоят коментар е там, Ган ти е отговорил.

Какво ти харесва в изказването на Москов, на когото аз лично симпатизирах, освен самия Москов? Погледни предложението само за себе си - не става! И дори и да си ларж на парите, които не са пряко в джоба ти, просто са безсмислено прахосани пари. Единственото, което ме успокоява е, че вероятният кандидат за кмет Москов дори и да бъде избран, предложението му за летящите холандци няма да се приеме.

и защо тази агресия, струяща от думите ти? а иначе, остави приятелството на когото и да било с когото и да било на тях самите, големи хора са. но виж, агресивността и злъчността на думите ти ме засяга, както засяга всеки четящ - все пак облакът се носи над всички от тази улица
цитирай
28. darktales - 26. gantree
03.04.2011 13:22
Повечето имат психични проблеми и без да са истински луди, тоест психотични; всъщност пиянството и десоциализацията също си имат психиатрични названия. Но това е въпрос на терминология и гледна точка. Тъй или иначе, винаги става дума за човешко същество.

цитирай
29. gantree - @ darktales
03.04.2011 14:27
Здравей. Не знам как се случи, та заорахме в темата с лудите. Не помня да е ставало дума в разговор с теб, по-скоро не е, но имам сравнително кратък и много емоционален опит в института на 4-ти километър в София, работих там известно време преди много години. Дори и лекарите там се обезверяват по отношение на това как може да се помогне на такива хора, та какво остава за неспециалисти, анестезиолози, общинари и други такива. Специално тук, в темата, ме провокираха основно две неща, заради които я писах - 1) неспособността да се идентифицира и опит вследствие на това да се заобиколи проблема (задръстванията), и 2) лекотата, с която се изчисляват големи суми, чужди пари с много нули след първото число, и то за проблем, който според мен изобщо не е от компетенцията на общинските власти, а е грижа на МЗ.
цитирай
30. gantree - @ ekaterina7
03.04.2011 14:33
Здравей. Зарежи го това двуполово, първо мъж, после жена. Когато имам случай да го мерна лице в лице, тъй като очевидно се познаваме, тогава ще се наплюем на воля, аз него и то мен, и ще ни олекне. Не съм обърнал внимание дали Москов е в списъка с приятели във Фейсбук, почти не влизам там, но обещавам, специално ще вляза да го махна.

Мернах съвсем за кратко церемонията по канонизирането тази сутрин, и малко се шашнах. Чудя се сега дали това да е следващото, за което да напиша няколко страници.
цитирай
31. gantree - http://news.bgnes.com/view/913797
07.04.2011 20:39
Борисов: Моторите на Бърза помощ си струват 40 000-те хиляди лева


В моторите на Бърза помощ има всичко, което има и в една линейка, сподели премиерът на Република България Бойко Борисов, предаде репортер на БГНЕС.

От скоро Бърза помощ има специални реаномобили, с които по-бързо и лесно се стига до различни инциденти. Борисов направи истинска инспекция на един такъв мотор, докато присъстваше на представянето на Гран При на България по мотокрос. Събитието се състоя пред храм-паметника "Александър Невски", а премиерът отдели доста време да обсъди всички преимущества на возилата с шофьорите им. "Малко ми се струваше абстрактно, когато говорехме за Бърза помощ с мотори. Но можете да отидете да видите. Има абсолютно всичко, което има в една линейка, в една съвременна болница. От кислородните бутилки до ЕКГ апаратите", сподели Борисов. Той разкри, че един такъв мотоциклет, заедно с оборудването, никак не е евтин, но пък си струва парите. "Моторът струва 20 000 лева и оборудването му е още толкова. Добре ще е да оборудваме с такива мотори по-селски райони и големите градове в пиковите часове. На возилото има място за водач и доктор. А ако е докторка, ще е още по-бърз", пошегува се министър-председателят. /БГНЕС
цитирай
32. dagma - ...
07.04.2011 22:26
Предложението явно ще се осъществи, колкото и налудничаво да е. Ако изнемогващо семейство се сдобие с малко пари, няма да отиде на вечеря в скъп ресторант, а първо ще купи храна и лекарства и ще си плати наема, за да не остане на улицата.
Но този ограничен и прост човек с криминални наклонности ще направи каквото си пожелае.
цитирай
33. gantree - @ dagma
07.04.2011 23:23
Здравей.
Аз пък си мислих за друго - колко ли мотора по 40 хиляди трябва да се купят за петте милиона лева, сметнати от Москов? Излизат към 125 мотора за тази обща сума, по най-груби сметки, само заради едните малки улички в центъра.
цитирай
34. gantree - @ анонимна 34
08.04.2011 13:59
ТЪПЧО, бях ти писала, но го изтри;), че не само мисленето, но й четенето ти е трудно:):):)

Не съм те трил, съкровище. Просто пишеш без регистрация, а от около две седмици насам написаните без регистрация коментари се самоизтриват, вероятно поради някакъв бъг. Не си само ти потърпевша от това, аз самият губя много повече, именно защото съм оставил отворена възможността да коментират в блога ми и хора без регистрация. Ако исках коментара ти да го няма, щях да затворя опцията, разрешаваща анонимни коментари, или дори щях да поставя всички коментари под предварително одобрение. Не съм направил такова нещо, и коментарите, както и сама виждаш, са без ограничение. Разбира се, такива любезни простащини като тези, които ти ми пишеш, понякога изтривам и саморъчно, но са тотално малцинство.

Конкретните сметки на Петър Москов са прекалено общи като числа и ефективност. Като конкретна политика обаче смятам, че неговите сметки не решават конкретен проблем като задръстването, а се опитват да го заобикалят. Тоест, Петър Москов приема проблема със задръстванията като едва ли не природен феномен, като вятъра и като мъглата, който феномен не подлежи на разрешаване, а на заобикаляне и приспособяване. Ако ти мислиш другояче - добре, да си жива и здрава, но не забравяй, че трайните проблеми не търпят временни решения от типа "замитане под килима" или опити за елегантно заобикаляне.
цитирай
35. dagma - @gantree
08.04.2011 14:36
Аз не размишлявам върху конкретните числа, защото мисля, че никой не е сядал да обмисля, да сравнява цени, или да преценява ползи. Просто някакви хаотични числа са хвърлени във въздуха. Да не би Петър Москов между две операции да е пресмятал стойността на екипировки, да е сравнявал оферти, или да се е консултирал със световни специалисти с опит. Ами! А думите на Борисов и сметките му са от нулево значение за мен, доказал е, че за нищо не може да му се вярва, дори и за цената на консерва боб. Така че кое колко ще струва е само загадка, или ровене в сайтове с чужда информация.
Спешната помощ не е само опит за преодоляване на пространството. Трябва да е спешна и най-вече да е от помощ. Тоест рокерският звяр да е снабден с електрокардиограф, дефибрилатор, аптечка, апарат за обдишване, сигнални светлини и въобще всичко изредено в задължителните списъци по европейските стандарти. Плюс компетентен доктор, който да не разучава тепърва упътването заедно с близките на пострадалия - практиката познава не малко такива случаи.
Не че ръждясалите ламарини, наречени линейки спасяват животи, но ако имат в бюджета там някакъв милион - милион и половина за похарчване е най-добре да не си играят с него избивайки неизживяни тийн- комплекси и суетни претенции. Всъщност вече май е решено, че едни пари трябва да се "усвоят".

Анонимната има отвратителен език!
цитирай
36. gantree - @ dagma
08.04.2011 15:13
Здравей.
Наистина, няма особена полза от моето повърхностно за конкретния въпрос мнение, то просто като цяло ме подразни, главно защото съм убеден, че такова предложение не решава проблеми, а ги заобикаля. С добавката на казаното от Борисов нещата около тоя въпрос придобиват други измерения. Софийските врабчета упорито носят мълвата, че г-н Москов е бъдещия кандидат-кмет, и в светлината на тази мълва съгласието на Борисов вече изглежда дори като изработена стратегия "да се съгласяваме" с всички нови идеи на конкурентната "дясна алтернатива", като по тоя начин те биват присвоени и обезсилени в евентуална предизборна полемика. Общо взето, такава вероятно ще бъде цялостната стратегия на ГЕРБ за местните избори - "съгласяване" и дори представяне на идеи от Синята коалиция като идеи (и) на ГЕРБ. Чрез съгласяване и откровена папагалщина, към обезсилване и вземане на електорално надмощие. Дано гениите на "Кърниградска" се усетят овреме, а не чак в деня след изборите.

Съвсем отделен е въпросът, че според мен по-добрата кандидатура е на кмета на "Лозенец".

Анонимната, да е жива и здрава, и дано никога да не й се налага да я возят на мотор към болницата. :))

Поздрави.
цитирай
37. megafon - Ами
08.04.2011 19:53
ДСБ показват, че не познават проблема. Стават смешни.
цитирай
38. gantree - @ megafon
08.04.2011 20:14
megafon написа:
Ами ДСБ показват, че не познават проблема. Стават смешни.

Не, очевидно не показват това. Тъкмо напротив - ясно показват, че познават проблема, коментират го публично, но искат да го заобиколят, вместо радикално да го решат. За разлика от ДСБ останалите политически партии (БСП, ГЕРБ, АТАКА, НДСВ) си мълчат, и именно това мълчание на останалите партии показва непознаване, или дори несъществуване на проблема за тях. Та, ако има някой смешен, явно това са другите, а не ДСБ.
цитирай
39. dagma - @gantree
08.04.2011 21:29
Мнението ти си е съвсем на място. Естествено че задръствания не се премахват чрез яхване на мотори. Дупка от улична шахта не се покрива с картон, тъй като това ще доведе до по-голям проблем.
Доста се учудих, че в разлика от няколко дни Москов и Борисов правят едно и също предложение. Имала крушката опашка. ББ се опитва да прилага типично ченгесарски номера. В ДСБ има хора врели и кипели, които няма как да се хванат на тая въдица. Но съм сигурна, че не се никак малко и тези, които от нарцисизъм биха евентуално рискували добър изборен резултат.
Нямам за съжаление впечатления от работата на Прошко Прошков. Единственото съображение, според което аз също му отдавам предпочитания е лична симпатия, каквато синьото потомствено лъвче Москов така и не спечели.
Ако можех да намаля, като звук на радио, слабост характерна за някои ДСБ-политици, това щеше да е тщеславието.
Поздрави :)
цитирай
40. gantree - @ dagma
08.04.2011 21:46
Не, всъщност, поне аз си мисля така, че Борисов не прави предложение, а се съгласява. Върви медиен разговор, в който едно предложение придобива публичност, и само три дни по-късно той се съгласява. Ще си поставя за цел да следя и за бъдещи подобни негови съгласявания, поне за да видя дали предположението ми е правдоподобно.

А, в кръга на шегата, Москов е по-подходящ от езотерична, астро-хороскопо-гадателска гледна точка. Приказвах си за тая шега с една обща познайница, и й казах през смях, че дори си го представям като сюжет за гоблен, изправен пред вратата на кметството под надслов "Москов за Московска 33" :)))) Това съвпадение, по-точно тази игра на думи е с почти магическо въздействие за всички онези, които като си купят вестник, първо отварят на страницата с хороскопите. И, как беше онази реклама за България, по Анимал Планет, NGWild и други такива - "България - магията живее тук", хахах :))))

Поздрави.
цитирай
41. dagma - @gantree
08.04.2011 22:03
"Москов за Московска" си е идея, ще трупа точки. Още повече че ще е в добрите традиции на "Софиянски за София" :).
С тиха тъга ще отбележа, че без да съм любител на магичните словесни заклинания, още по-малко на хороскопите, ще пусна и аз бюлетина "М. за М."
цитирай
42. gantree - @ dagma
08.04.2011 22:35
Само виж какво става дотук, и при всичкото това още се подкрепя ГЕРБ. София стана свинарник.
Аз съвсем сериозно ще си остана в къщи. Само при Прошко бих се замислил, но не и при друг.
И не за друго, а защото е наистина компетентен.

"Москов за Московска" си е достатъчно несериозно, затова и ме избива на шега.
Нямам нищо против подобни повторения на традициите, но трябва да изпадна в крайно безпомощно състояние, за да ме завлече някой да гласувам за такова нещо повече. Два пъти "Софиянски за София", без третия път, ми стигат.
цитирай
43. dagma - @gantree
08.04.2011 23:07
В никакъв случай не бих те обвинила за избора ти, още повече че имаш преки наблюдения за случващото се в софийската организация. Мен самата не ме мотивират някакви конкретни надежди, а по-скоро неясно чувство за старомодна чест в оказването на подкрепа.
цитирай
44. gantree - @ dagma
08.04.2011 23:18
От миналата есен насам избрах да нямам повече преки наблюдения. Не се притеснявам от обвинения. Мога да аргументирам дори и запетайките в мнението си, но не мога да се отърва от натрапчивата мисъл, че след всичките правилни избори за последните двайсет години се е стигнало дотук.
цитирай
45. megafon - Това, че
09.04.2011 07:47
gantree написа:
megafon написа:
Ами ДСБ показват, че не познават проблема. Стават смешни.

Не, очевидно не показват това. Тъкмо напротив - ясно показват, че познават проблема, коментират го публично, но искат да го заобиколят, вместо радикално да го решат. За разлика от ДСБ останалите политически партии (БСП, ГЕРБ, АТАКА, НДСВ) си мълчат, и именно това мълчание на останалите партии показва непознаване, или дори несъществуване на проблема за тях. Та, ако има някой смешен, явно това са другите, а не ДСБ.

предлагаш абсурдно решение, не означава, че познаваш проблема.
цитирай
46. gantree - @ megafon
09.04.2011 08:28
Принципно, общо погледнато си прав, но в конкретния случай ясно си личи, че познаваш проблема, но се опитваш да го заобиколиш, вместо да го решиш. А останалите партии дори не го коментират, такъв проблем за тях изобщо не съществува.
цитирай
47. ekaterina7 - ама това не означава, че Московата ...
09.04.2011 17:14
ама това не означава, че Московата ескадрила не е смешна

Дагма, моята антена за тщеславието приема на същата честота като твоята. давах одобрението си въпреки това долавяне просто защото тщеславието е така широко разпространено, не само в ДСБ.

апоропо, Ган, мярнах някъде, че на Атанас Атанасов му предложили да се кандидатира за кмет, вярно ли е?
цитирай
48. gantree - @ Екатерина
09.04.2011 21:47
Здравей.
Да, вярно е, Атанасов е сред номинациите, заедно с Петър Москов и Прошко Прошков.
От страна на СДС са Кисьов, Нейков и кмета на "Възраждане", Любен Петров.
Ако не е Прошков, другите са безсмислени, поне за мен.
цитирай
49. ekaterina7 - Благодаря, Ган.
19.04.2011 04:58
Благодаря, Ган.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gantree
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3636914
Постинги: 490
Коментари: 6144
Гласове: 25502
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031