Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.03.2011 13:25 - Рон Пол защитава Кадафи
Автор: gantree Категория: Политика   
Прочетен: 8612 Коментари: 37 Гласове:
-11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
        Много, много странна за мен е реакцията на американските републиканци по адрес на атаката срещу Кадафи. Имам предвид главно изказването на републиканския фаворит за президентските избори Рон Пол, публикувано ето тук (Why Obama Is Wrong on Libya). На практика, стигна се дотам, че дори ултра-комунистическата бургаска телевизия СКАТ цитира с нескрито удоволствие позицията на Рон Пол против участието на САЩ в атаката срещу Кадафи. Не мога да повярвам на очите си и съм отвратен, гледайки деградацията на американските републиканци до "съжалението" на Русия и Китай.


image


        За сведение, в предварителното гласуване за кандидатурата на Рон Пол са гласували 31% от републиканците, 22% са за мормончето Мит Ромни и едва 6% за Сара Пейлин.


Тагове:   таг,


Гласувай:
14


Вълнообразно


1. haralanov - Здравей,Ган!
20.03.2011 14:06
Имам чувството(а то рядко ме лъже),че цялата световна политическа класа и (
псевдо) eлит са деградирали.От дядо Берлускони,който уж и десен го дава та до Саркози.Мацки,воаяжи,празни приказки,общи фотоси с Кадафи а после...Та и този републиканец...Не само ти си отвратен!
цитирай
2. gantree - @ haralanov
20.03.2011 14:29
Здравей.
Не, не бива да се обобщава. "Всички са маскари" не е вярно твърдение.
Освен това, Берлускони и Саркози са една съвсем друга тема, много встрани от тази.
Поздрави.
цитирай
3. tomcat - Рон Пол единствения свестен аме...
20.03.2011 14:43
Рон Пол единствения свестен американски политик противник на криминалните войни и федералния резерв ,евала отново показа че е на висота!
цитирай
4. gantree - @ tomcat
20.03.2011 14:55
Доживях нашите комунисти да възхвалят американски републиканец като "единствен свестен американски политик"!!! Боже опази! Ще ида да си изплакна очите. Явно наистина няма невъзможни неща.
цитирай
5. kniazandrey1 - не, не, не,
20.03.2011 15:09
Републиканците в САЩ не са деградилали, няма и опасност от такова нещо. Все пак не са от вчера, а и в историята си имат такива имена, които задължават.
И мен ме учудва такава позиция на Пол, но мисля, че ни трябва още информация.
цитирай
6. tomcat - Излез за момент от ляво-дясната ...
20.03.2011 15:16
Излез за момент от ляво-дясната парадигма ,незнам кой наричаш комунист аз определено не съм!Съдя за хората по делата им, а не по това към кой лагер и цвят принадлежат.Какво демократично и консервативно има в това да нападаш суверени държави и да извършваш геноцид над тях,ако това са ти представите за демократичните ценности много здраве да имаш!Разсъждавай като зрял човек малко и преценяй ситуацията без насадените политически пристрастия и предрасъдаци!Целия свят видя до какво довеждат подобни интервенции в Ирак и Афганистан !

До kniazandrey1 Щом те учудва значи толкова и познаваш Рон Пол и неговите идеи и виждания за външната политика на САЩ.Той е конституционалист и патриот борещ се не от вчера срещу глобалисткия елит окупирал Вашингтон.
цитирай
7. gantree - @ kniazandrey1
20.03.2011 15:17
Здравей. Още информация ли ти трябва? Добре, ето:
... Рон Пол се обявява за пълно извеждане на войските от Ирак, за излизането на САЩ от ООН и от НАТО ...
Това инфо е от последния линк в постинга ми, точно под снимката.
Пълно извеждане от Ирак, излизане на САЩ от ООН и НАТО - вероятно знаеш добре, че това са типичните воленсидеровски и георгипървановски лозунги. Тоест, явно Рон Пол като гледище към света е нещо средно между АТАКА и бившето Първо Главно на ДС. И най-трагичното е, че този човек е републиканския фаворит за бъдещ американски президент, преди месец, на 21-ви февруари е спечелил 31% от предварителното гласуване на републиканците.
цитирай
8. gantree - @ tomcat
20.03.2011 15:23
Моля, ако обичаш, не ми казвай откъде да излизам, къде да влизам и какво да мисля. Аз не си позволявам такова нещо по отношение на теб, така че мери си приказките. За мен твоите убеждения са комунистически, с което не искам да те обидя по никакъв начин, нито пък искам да ти казвам какво да мислиш по темата тук.
цитирай
9. kniazandrey1 - да.
20.03.2011 15:38
Вярно е, не знам много за Пол. Тук може би си прав, но за деградацията на републиканците не съм съгласен. А и извеждането на войските от Ирак има солидни икономически аргументи.
цитирай
10. tomcat - Ако да си "комунист' означава ...
20.03.2011 15:40
Ако да си "комунист' означава за теб да си антиглобалист,патриот,демократ,антимилитарист то с радост и гордост приемам определението,благодаря !
цитирай
11. zaw12929 - НЕ ИСКАМ КОНФЛИКТИ ДА СЕ РЕШАВАТ С ...
20.03.2011 15:55
НЕ ИСКАМ КОНФЛИКТИ ДА СЕ РЕШАВАТ С ОРЪЖИЕ, ДА УБИВАТ МИРНИ ГРАЖДАНИ... ТОВА Е ГИНОЦИД , А СЛЕД "СПАСЕНИЕТО" НЯМА ДЕМОКРАЦИЯ... НЕ Е ЛИ ЧАСТ ОТ ПЛАНА ЗА УНИЩОЖАВАНЕ НА НАРОДИ??!

Питам: От една страна даже и за престъпниците няма смъртно наказание, а за мирни невинни хора може?! Боже, събери си серсемите..., които убиват!

Приемате убийствата без съд и присъда. Ако искаха да премахнат Кадафи- можеше и без самолети.... не мога да дам шанс на никого да убива народи...
цитирай
12. zaw12929 - Как така, ние засегнати от оная власт, днес сме червени
20.03.2011 16:04
За ония, дето бяха по вече от червени тогава и посиняха днес...срамят се да се нарекат българи, а се викат най големите ни демократи. Браво! А...,
Който каже истината за гадната ни наложена демокрация е ляв и... червен... а гаднярите съсипали икономиката ни са най умните демократи..., даже назначиха ликвидатори... но животът показва, на тези които мислят, че сме употребени. Не защитавам соца, искам демокрация за страната, а не диктата на жандармите на света, които днес са в пореден ход да убиват само за да наложат своите интереси.
цитирай
13. smilodont - Здравей. Още информация ли ти тр...
20.03.2011 16:22
gantree написа:
Здравей. Още информация ли ти трябва? Добре, ето:
... Рон Пол се обявява за пълно извеждане на войските от Ирак, за излизането на САЩ от ООН и от НАТО ...
Това инфо е от последния линк в постинга ми, точно под снимката.
Пълно извеждане от Ирак, излизане на САЩ от ООН и НАТО - вероятно знаеш добре, че това са типичните воленсидеровски и георгипървановски лозунги. Тоест, явно Рон Пол като гледище към света е нещо средно между АТАКА и бившето Първо Главно на ДС. И най-трагичното е, че този човек е републиканския фаворит за бъдещ американски президент, преди месец, на 21-ви февруари е спечелил 31% от предварителното гласуване на републиканците.

Не можах да се стърпя и да не коментирам . И Обама преди изборите излизаше с лозунги който в момента звучат като виц . Истината е една гражданите в САЩ не желаят война от друга страна икономическия интерес на правителството им говори друго . И СТИГА С ТАЗИ ДЕМОКРАЦИЯ И С ТОЗИ КОМУНИЗЪМ
цитирай
14. анонимен - Какво е странното?
20.03.2011 16:40
Там има изградена структура от американски фирми,сондажи и други съоражения,които се разработват също от американци,но пък те не са свързани с военната машина,която и в Америка съсипва средния бизнес.
И не е ли време и ние да се учудим, защо се сее демокрация с бомби!
Но май словоблудството е по спокойно от викането по улиците.
цитирай
15. анонимен - Прав е 14
20.03.2011 16:49
Тоя петрол не се добива от либийски фирми с либийският технологичен гений. Нито от "Лукойл"
Agip и Eni SpA, BP, дъча Шел и много доларови капитали
цитирай
16. gantree - Вярно е, не знам много за Пол. Тук ...
20.03.2011 17:17
kniazandrey1 написа:
Вярно е, не знам много за Пол. Тук може би си прав, но за деградацията на републиканците не съм съгласен. А и извеждането на войските от Ирак има солидни икономически аргументи.

Добре, само аз ли виждам от линка под снимката, че кандидатурата му е подкрепена от 31%, вследствие на което той е фаворитът пред всички? Какво е това 31%, ако не деградация?
За "солидните икономически аргументи" - не ги виждам, съжалявам.
А такива солидни аргументи има ли и за излизането от НАТО и ООН?
цитирай
17. gantree - @ smilodont
20.03.2011 17:43
Това сега го видях.
smilodont написа:
Не можах да се стърпя и да не коментирам . И Обама преди изборите излизаше с лозунги който в момента звучат като виц . Истината е една гражданите в САЩ не желаят война от друга страна икономическия интерес на правителството им говори друго . И СТИГА С ТАЗИ ДЕМОКРАЦИЯ И С ТОЗИ КОМУНИЗЪМ

Здравейте. Не мога да разбера какво искате да кажете - че кандидатите за президент в САЩ по принцип са лъжци, и говорят едно, а после правят точно обратното? И, освен това, откъде-накъде си позволявате нахалството да твърдите какво желаят и какво не желаят "гражданите на САЩ"? Това са няколкостотин милиона души, и е леко налудничаво да твърдите, че знаете какво искат толкова много хора, които отгоре на всичкото никога не сте виждал и няма да видите през живота си.
цитирай
18. smilodont - Здравейте. Не мога да разбера какво ...
20.03.2011 18:04
Здравейте. Не мога да разбера какво искате да кажете - че кандидатите за президент в САЩ по принцип са лъжци, и говорят едно, а после правят точно обратното? И, освен това, откъде-накъде си позволявате нахалството да твърдите какво желаят и какво не желаят "гражданите на САЩ"? Това са няколкостотин милиона души, и е леко налудничаво да твърдите, че знаете какво искат толкова много хора, които отгоре на всичкото никога не сте виждал и няма да видите през живота си.
Ако аз съм нахален че изразявам мнение ТО КАКВО ОСТАНА ЗА ТЕБ. Колкото до това аз какво съм видял и ще видя не е ваша работа .След като не приемате чуждо мнение не изразявайте своето .Не желая да коментирам мнения на хора имащи си за всезнаещи .
цитирай
19. gantree - @
20.03.2011 18:18
@ bogoizbrania
Нещата, които си копирал, се намират в първия линк от постинга ми. Не виждам смисъл да дописваш написаното от мен. Ако имаш твое мнение, кажи него, вместо да цитираш от там.


@ smilodont
Вие не изразявате свое мнение. Пишете от името на "гражданите в САЩ" - какво били искали и какво не били искали. Вие няма как да знаете какво е едва ли не единното мнение на "гражданите в САЩ", и нямате никакво право да пишете от тяхно име, както правите в коментар 13. Именно това писане от името на "гражданите в САЩ" не приемам, и го наричам нахалство.

А след като не желаете да коментирате повече, тогава довиждане.
цитирай
20. анонимен - Това добре изразява мнението на масата българи.. И особенно на моето поколение - наб. - 70-те
20.03.2011 18:43
Как така,ние засегнати от оная власт, днес сме червени 16:04 За ония, дето бяха по вече от червени тогава и посиняха днес...срамят се да се нарекат българи, а се викат най големите ни демократи. Браво! А..., Който каже истината за гадната ни наложена демокрация е ляв и... червен... а гаднярите съсипали икономиката ни са най умните демократи..., даже назначиха ликвидатори... но животът показва, на тези които мислят, че сме употребени. Не защитавам соца, искам демокрация за страната, а не диктата на жандармите на света, които днес са в пореден ход да убиват само за да наложат своите интереси.
цитирай
21. raders - Вероятно това е, защото Кадафи не се ...
20.03.2011 18:49
Вероятно това е, защото Кадафи не се долюбва с Ал Кайда. Вероятно по конкурентни съображения. Разбойниците и те имат дрязги понякога и се избиват помежду си. Та това вероятно е имал предвид този Рон Пол.
цитирай
22. gantree - @ анонимен 21
20.03.2011 18:49
Защо с ботуши върху търпението ми?
Не съм изтрил двата коментара 11 и 12 на тази крайно тъпа отрепка, нито съм отговорил, опитвам се да си сдържа нормалната реакция :)) но това изобщо не означава, че трябва тези налудничави съждения да се копират отново и отново, в следващ и по-следващ коментар. Ще ме яхнат триста дяволи и ще вървите на майната си всички от вашето поколение. :))
цитирай
23. анонимен - Свръхкомунистическата телевизия ...
20.03.2011 18:59
Свръхкомунистическата телевизия "Скат" беше приютила "глемия комунист" Георги Жеков.
цитирай
24. gantree - @ Куши
20.03.2011 19:05
Ултра. Не свръх. Ултра.
Остави я телевизията. Кажи нещо хубаво за Кадафи.
цитирай
25. gantree - @ daimyo
20.03.2011 21:10
Здравей. :)) "Контролирана опозиция"?! Нима?
Мисля, че ако развиеш теорията си за контролираната опозиция, можеш спокойно да напишеш бестселър и да изкараш много пари :))
цитирай
26. анонимен - за недоволните трябва да има отдушник
20.03.2011 21:23
Подставена позиция.. Тоест имитация на чуждо мнение - с цел приспиване истининското позиционно мнение и реакция.. Днес слушах Ренета Инджова как е възмутена от олигархията ни!? Нещо се готви.. Нещо се готви.. Ренета да е президент.. Пък Кристалина премиер.. Или Ренета вице на Кристалина..
цитирай
27. анонимен - http://samsiev.no-ip.org/culture/chitanka/text/2795.html
20.03.2011 21:28
А СДС не са ли фалшива опозиция. Също и ДПС.. Пък и в БСП има уж друго мислене..
цитирай
28. meto76 - Като цяло републиканците подкр...
20.03.2011 21:50
Като цяло републиканците подкрепят войната срещу Кадафи. Виж изказванията на Джон Маккейн и други известни републиканци.В една демокрация винаги ще има различни мнение, но републиканската партия като цяло стои зад действията на Обама в случая.В това няма съмнения.Опасенията на различни републиканци идват основно какво ще дойде след Кадафи, дали няма да докарат на власт в Либия ислямисти като тези в Иран.
цитирай
29. meto76 - Вашингтон. САЩ трябваше много п...
20.03.2011 22:29
Вашингтон. САЩ трябваше много по-рано да започнат военната операция срещу режима на Муамар Кадафи, заяви сенаторът-републиканец Джон Маккейн, цитиран от РИА Новости.
„Барак Обама изчака прекалено много. Но сега сме длъжни да подкрепим решението му и усилията, които нашите военни смятат да предприемат. Въпреки това аз съжалявам, че не действахме по-бързо”, посочи той. Според Маккейн по-решителните действия на САЩ биха могли да отслабят властта на Кадафи. „Ако бяхме предприели тези стъпки преди две седмици, тогава налагането на забраната за полети над Либия би било напълно достатъчно. Сега това е малко, нужни са и други стъпки”, посочи Маккейн. Поред него сега войските на коалицията трябва да разрушат всички обекти на либийските военноморски сили в допълнение към ликвидирането на системите за противоракетна отбрана и комуникацията.
цитирай
30. анонимен - http://ntotkov.blogspot.com/2010/12/blog-post_05.html?igSrcDest=2
20.03.2011 23:03
Това е театър! Театралната война!
цитирай
31. анонимен - То и в междузвезни войни имаше нещо ...
20.03.2011 23:06
То и в междузвезни войни имаше нещо такова
цитирай
32. анонимен - те всички ни правят на маймуни. . ...
20.03.2011 23:10
те всички ни правят на маймуни.. Доста добра хипноза е телевизията и киното.. Актьорите изобщо не разбират какво са намислили продуцентите. То капка по капка манипулация..
цитирай
33. gantree - @ Мето76
21.03.2011 08:07
Какво да видя у Маккейн, какво? Мнението на Маккейн е нормално, но проблемът е в това, че тук става дума за мнението на републиканския фаворит за президентските избори, а не за Маккейн. Познай чие мнение подкрепят тези 31% от републиканците, фаворизиращи Рон Пол, и познай какво ще излиза като мнение от тяхно име в следващите месеци.
цитирай
34. gantree - :))
21.03.2011 13:49
Искам да споделя и едно любопитно наблюдение. Сутринта в осем часа гласувалите с плюсче бяха дванайсет, а с минусче - само един. Сега, в един следобяд гласувалите с плюсче пак са си дванайсет, но гласувалите с минусче вече са 24, като общия сбор от това "оценяване" е минус 12. Тази любопитна разлика е при положение, че от сутринта в осем до момента регистрираните, които са влезли и могат да гласуват според статистиката са точно шест човека. Иначе казано, шест акаунта дават 23 минусчета, което е невъзможно без любезната намеса на някой от дежурните админи. И какъв е глупавият мотив - да се свали от "избрани"? :))) Но работата е там обаче, че за мен няма никакво значение дали коментарите ми влизат в каквито и да било местни класации, избрани, неизбрани и прочие. За мен е важно точно определени хора да прочетат и да знаят мнението ми, и подобни технически изпълнения няма да променят нищо. Така че, излишно се мориш, сладурче. :))
цитирай
35. анонимен - кадафинките
22.03.2011 22:33
Дали същите тези "български поданици" на диктатора Кадафи, които сега го определят като "суверенна и древна държава ил народ", не ломотеха до скоро срещу Иван Костов и Надежда Михайлова, че не са защитили българските медици от лапита на либийския диктатор!?

Комунистът - това е мърша. Мърша, която се върти мършенски на 180 или 360 градуса, ако има достатъчно време за това. Разбира се, има и топ мърша - настоящият премиер на България Бойко Борисов. Но това е нормално - той все пак ни е премиер. Та той се извъртя публично от телевизия ТВ7 до изявление на пресцентъра си, цитирано то други медии на 180 градуса само в рамките на 5 ч. и 40 м. (словом пет часа и четиридесет минути).

Просто трябва на кадафинките да се даде достатъчно време и те ще заемат отново антикадафинска позиция. Ето например някои от лидерите на опозицията в Либия!

Разбира се, мършите пак ще си останат мърши. Разбира се, по-малко на брой, по-малки мърши, но все пак не изчистени до край и така справедливо, както ни се иска.
цитирай
36. анонимен - А къде бяха републиканските времена на Роналд Рейгън!?
22.03.2011 22:50
Тогава имаше вицове, че Кадафи се изнесъл на палатка в пустинята. Ма май не бяха само вицове :)
цитирай
37. gantree - @ анонимен 37
23.03.2011 07:47
Здравей.
Не, Бойко Борисов не се е извъртял, както ти се струва. Позицията на Борисов си е тази същата антизападна позиция, която той е изразил пред ТВ7 - че "Западът е нападнал Либия заради петролни интереси". Изявлението на пресцентъра му по-късно просто показва, че позицията на пресцентъра е по-друга. Самият той изобщо не се е извъртявал по никакъв начин. Неговата позиция си е същата антизападна. Като руската. И като позицията на Меркел - такава, каквато той си мисли, че е нейната.

Поздрави.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gantree
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3642472
Постинги: 490
Коментари: 6144
Гласове: 25502
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930