Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.01.2011 13:52 - Да остане, или да?
Автор: gantree Категория: Политика   
Прочетен: 8296 Коментари: 20 Гласове:
19


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
        Защо е толкова трудно да се постъпва почтено? От целият театър със записите се експлоатира само моралния слой от петък насам, та и до днес включително. Явно гражданските закони нямат никакво значение на наш терен. Факт е, че Бойко Борисов косвено си призна, че е водил онзи разговор с Танов, и дори обясняваше защо е искал каквото е искал от него - защото бил помолен от Първанов да направи нещо по вероятния проблем на човека с бирата. Това, ако не е признание, то какво е? Обаче нищо не следва. Записите ще се пращат в чужбина, но за какво по-точно, след като вече си обяснил защо си казал това, което се чува в тях? Визирам всичките записи, защото в останалите три става дума за същото, те са логично продължение на разговора между Борисов и Танов. Печели се време за нещо, неясно какво, и през това време се пускат версии за тъпаци - настъпил бил ДС, и затова намсикакво. Как си настъпил ДС - като си казал на Танов да си изтегли мобилния екип и да прибере при себе си всичко, което вече са написали в бирената? Така ли се настъпва ДС - чрез изтегляне на мобилни групи от митницата по време на митническа проверка? То е ако е така, хайде тогава да изтеглим тотално митничарите от всички места в цялата страна, и тогава тотално ще бъде настъпена ДС.


image
- Опа, гле`й къде стъпваш, брато!


        Две са важните мнения по темата. Едното е от вчера, на Синята коалиция. Според това мнение Танов и Цветанов трябва да си подадат оставките, а Борисов явно трябва да си остане. Полезното зрънце в това мнение е леко в стил "садо-мазо" по две причини. Първо, ако Борисов отстрани човека, който му изгради партийните структури из цялата страна, ще означава, че остава без ГЕРБ зад гърба си. Това е сякаш на паметника на съветската армия да му махнем постамента с тъпия надпис, а статуята отгоре да си остане. Няма лошо. А второто полезно в оставането на Борисов е, че така се запазва чучелото, което трябва да бъде бито от всички до есента без прекъсване. Трябва да има екшън, иначе няма да е интересно и ще потънем до уши в скуката.

        Второто важно мнение е от днес, и е изказано от Юрген Рот. Това са някакви негови думи от някакво негово интервю, което не намерих. Намерих само преразкази на това интервю, но и те стигат. Рот казва в прав текст, че "трябва да си много глупав, за да говориш такива неща по телефона". Добрутро, г-н Рот. Вие, германците, чак сега ли разбрахте дали е глупав и дали не е? Може и да е много глупав, но пък е забавен, обича шоуто, а сезонът на забавленията у нас свърши преди Коледа. Няма вече никакво шоу за дебилите. Няма "Танцувай с мен", "Пей с мен" или "Великолепната петорка". Биг Брадър също няма, нито "Сървайвър" и други такива. Има само някакви турски сериали и едни наши родни филми на ужасите, прожектирани от една или друга столична или горнооряховска болница. Смислено и интригуващо шоу няма. Затова като че ли е по-добре Бойко Борисов да постъпи неморално, и да си остане на поста. Няма да му е особен проблем, а и ползите у нас и в чужбина ще са много повече.


Тагове:   таг,


Гласувай:
21



1. dagma - @gantree
18.01.2011 16:01
Дай ми лупа, че да го видя това полезно зрънце в оставането на Борисов на власт :)
Той е така емоционално привързан към ДС, БКП и Путин, който го разбирал "по-добре от опозицията", че никакви десни толерантности и изкуствено дишане не могат да му помогнат.
За Цветанов и Танов ми е ясно. Обаче тяхната обвързаност към службите може да се окаже детска игра, сравнена с тази на премиера. Той отказа да махне агента от шесто Константин Тилев от общинския съвет - така бил преценил. Защитаваше и Минчо Герджиков - такива били времената. Назначи Божидар Димитров - приятелството било над всичко, и т.н. Заедно с Първанов поднесе цвете на гроба на Н. Добрев - бил за него личен пример. Когато в Конгрешънъл Куортърли написаха чудна статия за него, той заподозря "ръката" на Костов зад това, а Гоце беше възмутен.
Бойко не го виждам нито като добрият, нито като по-малкото зло. Не искам да се протаква развръзката и да му гледам сеира в позиция "без Цветанов", защото за наш късмет арсеналът му може да се окаже неизчерпаем.
цитирай
2. haralanov - Мен и друго ме притеснява!
18.01.2011 16:34
Незабавното освобождаване на Цецко от заеманата му длъжност(министър на вътрешните работи) поискано от Алексей Петров.Директната заплаха е,че в противен случай новите записи ще съборят Б.Б.Сигурен съм,че е случайно съвпадение искането на Синята Коалиция и искането на Алексей Петров.Активното мероприятие цели руинирането на доверието към управляващите!Не,че те не си го заслужават!Чудно ме е обаче,защо толкова се бърза?Нещо май наистина се случва в задкулисието.Личното ми усещане е,че тази и следващата седмици ще са спокойни но в началото на м.март ще се започне с още по-хард удари.
цитирай
3. antikom - Бойко ще остане...
18.01.2011 17:12
Но накрая ще бъде тотално размазан не само от Трактора!
Между клановата борба е жестока!
цитирай
4. gantree - @
18.01.2011 19:04
@ dagma
Здравей.
Не, не, не е необходима лупа :)) Чисто човешкото ми мнение ЗА оставането му на власт е, че цялото това наше мнозинство от идиоти, които си умират да гласуват за себеподобни, не бива да остават без представителство. По-добре да е той, отколкото мнозинството да остане без представителство, и да се люшне към Алексей Петров или към Първанов. За нас, всъщност не мога вече да кажа "нас", та, за Синята коалиция ползата от оставането му е в яркия морален контраст, който оставането му ще покаже на ЕНП. Цветанов и Танов, те изобщо не са ми интересни. Има и още нещо - аз лично искам ситуацията да остане такава, защото искам да му се извади целия хастар на Борисов, и най-вече оная част, касаеща възродителния процес.


@ haralanov
Здравей. Не е случайно съвпадението между искането на Синята коалиция и изказването на Алексей Петров. Миналият петък Костов каза това в Народното събрание, което Алексей Петров като един папагал просто повтори след него в събота пред "Канал 3", почти дословно. Позицията на Синята коалиция от понеделник пък е идентична с изказването на Костов от петък, пред НС.

Да, има бързане, и то е защото едни неща станаха необратими. Проектът за изборен кодекс на ГЕРБ беше подминат в края на миналата година от Синята коалиция с гласуване "въздържал се", което ми беше много странно, като се има предвид, че те бяха толкова силно против този кодекс. Случи се обаче така, че кодекса беше спрян от Първанов, защото орязва гласовете от Турция, и беше върнат обратно с някакви мотиви. Това негово действие беше веднага последвано от необратимото нещо - напускането на Касим Дал, тоест - загубата на задграничните турски гласове за кандидат на Първанов. Затова се стигна до пускането на тези "резесета" и до това бързане. Дай Боже следващите седмици да са спокойни, но се съмнявам, няма да са. Ето, дори и днес има случка от същата серия - махането на Пенгезов.


@ antikom
Здравей. Да, ще видим, ще бъде интересно.
цитирай
5. mamkamu - И аз се чудя, как хем поставят под ...
18.01.2011 19:09
И аз се чудя, как хем поставят под въпрос истинноста на записите, хем Бойко се изказа неподготвен за Първанов и бираджията. Нещо не ми се връзва. Имало е някакъв разговор. Това е ясно. Но най-добре друг да каже, за да се изчистят всякакви съмнения...

Докато независима европейска експертиза се произнесе по случая обаче, ще мине време... А дотогава я камилата, я камиларя... :)

Какво пък, ще чакам...
цитирай
6. gantree - @ mamkamu
18.01.2011 19:20
Здрасти.
Не, според мен няма да има пращане на записите в чужбина, това са обикновени глупости, казани прибързано от Борисов. Ако пък наистина искаш независима експертиза, виж тая група технически анализи и коментари тук:

http://www.bivol.bg/home/item/733-bip-bip.html

Поздрави.
цитирай
7. gantree - един добър ход от преди 15 минути
18.01.2011 20:14
2011-01-18 19:57:35
Борисов иска вот на доверие от Народното събрание


Министър-председателят Бойко Борисов ще предложи Министерския съвет да поиска от Народното събрание гласуване на вот на доверие за цялостната политика на правителството, съобщиха от пресцентъра на ГЕРБ.

Председателят на ГЕРБ и министър-председател Бойко Борисов поиска вот на доверие от Изпълнителната комисия. На утрешното си заседание министър-председателят ще предложи Министерския съвет да поиска от Народното събрание гласуване на вот на доверие за цялостната политика на правителството. До решението се стигна след заседание на Изпълнителната комисия, на която Борисов обяви своето непоколебимо решение да се стигне до тази процедура. Изпълнителната подкрепи напълно и единодушно гласува решението на председателя на ГЕРБ и министър-председател.

/БГНЕС

http://news.bgnes.com/view/893530
цитирай
8. dagma - ...
18.01.2011 21:36
Интересно ми е как ще гласува Синята коалиция, няма да им е лесно. Имат и вариант "въздържал се", но то е все едно "против".
цитирай
9. gantree - @ dagma
18.01.2011 21:54
Вотът ще е за цялостна политика.
Ако гласуват различно от "против", ще сгрешат много фатално.
Тя вече стана ясна, цялостната му политика на Борисов и неговото правителство - и с началниците с фалшиви дипломи, с митниците, с национализациите, със здравеопазването, с отмяната на реформата в образованието, с продължаването на руските проекти, с опущането на Алексей Петров. При Алексей Петров е дори по-гадно, защото сега като се отърве поради некадърността на МВР, следващ път няма. Никой не съди никого два пъти за едно и също. Веднъж като си оправдан, и край. Едно нещо няма, заради което да се гласува ЗА на тоя вот, така че нищо трудно не виждам. Ако ще гласуват "въздържал се" - е, добре, хубаво. Тогава и аз ще гласувам "въздържал се" през есента.
цитирай
10. анонимен - @
19.01.2011 00:03
gantree написа:
Ако ще гласуват "въздържал се" - е, добре, хубаво. Тогава и аз ще гласувам "въздържал се" през есента.


Не, аз ще си търся друг политически представител, който ме представлява адекватно, ще агитирам и гласувам за него. Ако сините искат пак моята подкрепа, то те трябва да гласуват митивирано против. Така мотивирано, както на мен ми се иска - против АЕЦ Белене, против специалистите от ДС и т.н. Това е политическата нормалност. Ако те са моите представители, щото са пратени по общински съвети и парламент от мен, трябва да защитават моите интереси, не на мутро-комунистите от ГЕРБ.
цитирай
11. gantree - @ анонимен 10
19.01.2011 07:42
И какво ще намериш, много съм любопитен да науча?
Тъй като предполагам кой си, ще ти кажа, че твоя мишок Бисеров пукната пара не струва. :)
Пиши логнат следващия път.
цитирай
12. анонимен - Не зная защо ме ангажираш априори
19.01.2011 11:15
Особено с Бисеров! Ако трябва да ти отговарям сега, по скоро бих ти отговорил Нено Димов. Но все пак става въпрос за бъдещ момент от време, поне половин година напред.
цитирай
13. gantree - @ анонимен 12
19.01.2011 11:47
Не, не те ангажирам аз. Ти си се ангажираш сам, и сам си береш гайлето :)
Това, че ти го казвам директно, то изобщо не значи, че аз те ангажирам. И без това пишеш като анонимен, така че не се тръшкай. Ако беше се логнал, както ти предложих сутринта, тогава можеше по-убедително да се тръшкаш, че аз те ангажирам.

А Нено Димов, какво за него? И изобщо, кой беше този, че не се сещам :))
Пиши логнат, ако ще пишеш отново.
Бъди откровен и открит, няма от какво да се притесняваш.
Тук всички сме будали, с мене начело, като най-голям будалаец. :)
цитирай
14. dagma - @gantree
20.01.2011 14:34
Когато Иван Костов обяви условията, които поставят преди вота, останах с впечатление, даже бях убедена, че ще се гласува "против", защото беше пределно ясно какъв ще е отсрещният отговор. Току що разбирам, че въпреки всичко ще се гласува "въздържал се". Какво е обяснението? В недоумение съм.
Поздрави
цитирай
15. gantree - @ dagma
20.01.2011 15:19
Здравей.
Нямам обяснение, все още.
Дори АТАКА, която вече година и половина налага тезата за "нови" и "стари" партии, респективно новите са чистите АТАКА и ГЕРБ, а старите са мръсните, в това число и Синята коалиция, сега вече не искат да са единствените, които подкрепят ГЕРБ, и заедно с Дянков призовават Синята коалиция да гласува ЗА.
Нека да изчакаме всичко това да свърши. Аз засега само мога да кажа, че опцията "въздържал се" явно трябва да се отмени и да се забрани като вредна. На всички избори е така - или си ЗА, или си ПРОТИВ. Всичко друго е тъпа работа. Който не може ясно да се определи и ще се въздържа, да си ходи в къщи и да не се занимава.
цитирай
16. dagma - Слушах изказването на Сидеров...
20.01.2011 16:01
На ГЕРБ дори още повече им се иска синя подкрепа, която да ги легализира публично като "десни", не толкова за пред избирателите на ГЕРБ, тях това май не ги вълнува, колкото да придаде тежест на правителството в европейските представи.

Доводите за "въздържал се" лично мен не ме убедиха. Категоричното "против" би било спазване на обещание и отговаряне на очаквания.
цитирай
17. gantree - @ dagma
20.01.2011 17:29
И мен не ме убедиха доводите "въздържал се". Никакви доводи няма такава "позиция", освен чисто жълтите притеснения, че с ПРОТИВ са в компанията на РЗС, БСП и ДПС. Дянков бил приел условията на Синята коалиция, обаче добре, какъв е смисълът от това, ако не просто опит за прилъгване? Да беше станал ВРИД, тогава щеше да има ясен смисъл приемането на условията, но сега няма такова нещо.

СДС има огромна вина за приемането на ГЕРБ в ЕНП, а мълчанието на иначе много приказливите политици от ЕНП пък е тяхната огромна вина за тази грамадна злоупотреба с Народното събрание, която тече в момента.
цитирай
18. gantree - !!!
20.01.2011 18:02
А пък тоя доносник е толкова тъп, че няма накъде:
http://mediapool.bg/show/?storyid=175038&srcpos=1

Ваньо Танов обяви разговора си с премиера за пълен фалшификат

Какъв фалшификат, какви пет лева? А какво после препредава самият той в разговора си със Странджев, нали е същото? Сигурно му е замирисало на изхвърляне, и максимално се слага, та белким успее да се отърве.
цитирай
19. dagma - ...
20.01.2011 18:55
Тогава Странджев може би е говорил сам със себе си с преправен глас...? При това, ако беше пълен фалшификат разговорът, Танов щеше да реагира моментално, а не с такова закъснение. Горкият, няма никакво достойнство.

А Бойко Борисов, ако искаше, можеше поне малък иширет да даде за приемане на условията - поне във връзка с енергийните проекти. Но - нищо. Даже Цветанов отсече, че не работели под натиск.

Аз очаквам новите записи. Този път имало и видео :)
цитирай
20. gantree - @ dagma
20.01.2011 19:01
Аз, честно да ти кажа, очаквам реакцията на ЕНП с нетърпение.
Дано няма никакви нови записи, че Дачков може и да пострада при прекомерна употреба.
Има жена и три деца, а не че за него ми пука, казах му го и в очите в една неделя през декември.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gantree
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3639996
Постинги: 490
Коментари: 6144
Гласове: 25502
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930