Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.01.2011 15:02 - За Танов
Автор: gantree Категория: Политика   
Прочетен: 2715 Коментари: 8 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
        Сутринта мернах Ваньо Танов по БНТ, и още ме държи яда. Затова пиша, въпреки всичките си заклинания да го правя само когато ми е минало. Като ми мине, тогава пък вече няма особен смисъл, и така порочния кръг се затваря.

        Защо ме ядоса Ваньо Танов. Главно защото той, според мен, е един от главните играчи в тази помиярска сага с подслушани и оповестени публично разговори. От всичко, излязло досега, се създават няколко погрешни представи, основната от които е, че Ваньо Танов е едва ли не единственото почтено и непорочно "мъжко момче", пазещо границите ни от всичко лошо за страната, което може да се случи по тях. Той е като един Матросов, твърдо застанал на пътя на всички предполагаеми контрабандисти, рушветчии, бивши физкултурници и потенциални бандити от ГЕРБ. Ако върви така до лятото, и ако дотогава се изкарат всичките му разговори за последните година и половина, Танов като едното нищо ще избие над стоте процента рейтинг. Направо си представям големи вестникарски заглавия в началото на лятото, оповестяващи кандидатурата му за президент в два работни варианта - 1) издигнат от ГЕРБ, или 2) независим, и междувременно уволнен от сегашната си длъжност поради силния натиск на злите сили. :))

        Независимо от двата варианта, сега-засега Ваньо Танов е на път да се превърне в едва ли не "живото доказателство" на милите думи на Борисов по повод "добрите" кадесари, които били работили, и работят "за благото на Родината" и за "националната сигурност". А всъщност, истината е доста по-различна. Ваньо Танов е обявен като агент на ДС на два пъти - първо с с решение № 18 от 25.10.2007 година,  (кандидати за местни избори - 2007), и после още веднъж, с решение 122 от шести април 2010 година, при една от проверките на състава на МВР. Да, бил е служител на МВР, но в ДС е бил като агент. Първоначално е започнал да сътрудничи на окръжното управление в Русе (което не е родния му град, тъй като е роден в Монтана), след което е започнал да сътрудничи на Шесто управление. Роден е в края на септември 1958 година, а е регистриран в ДС още ненавършил двайсет години - на 22 март 1978 година. Снет е от отчет през 1982 година, което означава, че може би вече не е бил интересен, или че си е изпълнил функцията, поради която е бил вербуван. Според официалната му биография в част от този четиригодишен период трябва да е бил студент в Русенския университет "Ангел Кънчев", откъдето се е дипломирал през 1981. От датата на регистрацията му (22 март 1978) може да се предполага, че вече е бил студент там, вероятно от есента на предната 1977 година. Тъй като делото му се води унищожено с протокол 12 от 29.03.1990, едва ли може да се види с какво толкова един студент и бъдещ инженер е могъл да бъде полезен за времето на следването си на окръжното управление на ДС в граничния град Русе, и на Шести отдел на ДС. Между другото, точно тези хора (агентите на Шести отдел на ДС) са така наречените "доносници", и тъкмо един от тях е главното действащо лице в настоящата помиярска история.

        Решение 122 на комисията е тук, а кратка негова биография има тук.


Тагове:   таг,


Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mirachopi - За Танов в Русе се носят легенди,
11.01.2011 15:27
и уверявам ви не като за герой.Името му е синоним на корупция,аз го видях пред новия мол в Русе пред болницата да дава нареждания сякаш е негов,преди да вземат Герб власта.
цитирай
2. antikom - Здрасти,Ган!
11.01.2011 16:18
Дори и на мен ми е бедна фантазията,какво може да се случи до предстоящите избори!Но,че Танов е простак е вън от всякакво съмнение!
цитирай
3. nicodima - Ако ме питаш мен, няма да избие рибата с рейтинга си...
11.01.2011 17:00
но ако питаш баба Пена от Горна Баня, може : (...
Все пак нещо ми подсказва, че ако има здрав разум в ГЕРБ, ще си спестят кандидатурата му...
цитирай
4. mamkamu - Понаучил се е на нещо в ДС...
11.01.2011 18:05
Понаучил се е на нещо в ДС...
цитирай
5. gantree - @
11.01.2011 18:41
@ mirachopi
Здравейте.
На митовете и на легендите много вяра да им нямате.
Най-сигурно за стабилността на преценката Ви е да се придържате към фактите, колкото и малко да са те.

@ antikom
Здрасти :)
В най-общи линии няма да се случи нищо кой знае какво. Мисля си, че досега сме видели много по-брутални мръсотии от тези, които предстоят. А дали е простак "туй", както казва той в разговорите си за другите, това е по-дребното. По-едрото според мен е, че чисто биографично "туй" е едно най-обикновено леке, доносничело за състудентите и преподавателите си. И на всичкото отгоре този светъл период в младия му живот така му се е харесал, че е решил да зареже всякакви видове инженерство в полза на милиционерска кариера.
Поздрави.

@ nicodima
Здрасти. Ще видим това за рейтинга, аз само предполагам.
В ГЕРБ нямат много варианти за президент, ако се замислиш. Най-кризисният им е самия Боко да се "жертва", но дори и в този вариант рисковете са много повече от досегашната красива идилия. А има и друго - за да си президент, трябва да има и "първа дама". Да има такава като кмет, министър или министър-председател също е желателно, но далеч не е задължително, докато да си президент, и първата ти дама да липсва - олекваш много.

@ mamkamu
Здрасти.
Много си лаконичен. :)
цитирай
6. mamkamu - Ами то, каквото и да кажа, все ще п...
11.01.2011 19:27
Ами то, каквото и да кажа, все ще повторя някой :) А пък може и още да не съм го осмислил. Знам ли?! Май чакам да ми мине яда :)
цитирай
7. gantree - @ mamkamu
11.01.2011 19:57
А, още ли те държи? На мен ми отмина.
Чакай тогава да ти кажа един виц, каза ми го един приятел в неделя, и много се смяхме.

Моше звъннал на приятеля си, Авраам.
- Ало.
- Ало? Здравей, Моше, ти ли си?
- Аз съм, здравей, Аврааме.
- Как си? За какво ме търсиш?
- Добре съм, Аврааме, благодаря ти. Помниш ли миналата сряда, когато с прекрасната ти съпруга ни бяхте гости на вечеря?
- Да, Моше, помня. Много приятно изкарахме, благодаря ти.
- Да, и за мен беше приятно, но, знаеш ли, след вечеря установихме, че сребърните ни прибори са изчезнали, Аврааме. Беше ни много неприятно.
- О, да, Моше, колко неприятно, наистина. А намерихте ли ги?
- Да, Аврааме. Намерихме ги, но честно да ти кажа, лошото чувство остана.
цитирай
8. mamkamu - :))))))))))))
11.01.2011 20:10
:))))))))))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gantree
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3641494
Постинги: 490
Коментари: 6144
Гласове: 25502
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930