Постинг
02.10.2009 13:09 -
Още за паметниците
Бойко Борисов, Волен Сидеров, Яне Янев, прокуратурата и един кмет събориха така наречения "паметник на незнайния турски воин" бързо и в извънработно време, посред нощ. От тяхната малоумна гледна точка се разбра, че този паметник е позорен и е своеобразна гавра с българската история. Има се предвид най-вече това, че България в продължение на много дълъг период от време е била под властта на турците. Българите са били насила, а не по своя воля под турска власт, от което следва, че присъствието на подобен паметник е позорно, пък било то и на частен терен. Нито един български турчин няма право да си построи паметник на собствената си, частна земя, тъй като няма никакви шансове да получи от властите нужното разрешение за това.
Добре, нека да приемем цялата тази абсурдна ситуация като нормална. Турците са воювали с нас, победили са ни и са ни завладели. В продължение на петстотин години ние сме били в подчинено положение спрямо османските власти. По тия неща от миналото, да кажем, спорове няма. Думата ми е за друго - щом ще е така, защо тогава не премерим със същия аршин и паметника на съветската армия в центъра на София? Да не би тя да е сторила нещо различно от турците? Съветският съюз ни обявява война на пети септември 1944 година, и навлиза в територията ни, вследствие на което близо трийсет хиляди души са избити без съд и присъда само в стоте дни след девети септември 1944 година. Съветската армия завладява България, налага тоталната си диктатура в цялата страна и поставя телени мрежи по границите й с нормалната част на Европа. Въпросите ми във връзка с това са чисто риторични - защо Бойко Борисов, Волен Сидеров, Яне Янев, прокуратурата и кмета на София не приложат същия аршин и по отношение на паметника на съветската армия в центъра на столицата? Защо да не пуснат багерите и срещу тоя позорен паметник още довечера? Да не би паметта им за избитите от съветската армия българи да е по-слаба, или просто се страхуват от недоволството на Али Баба и неговите четиридесет разбойници в сегашното НС?
Добре, нека да приемем цялата тази абсурдна ситуация като нормална. Турците са воювали с нас, победили са ни и са ни завладели. В продължение на петстотин години ние сме били в подчинено положение спрямо османските власти. По тия неща от миналото, да кажем, спорове няма. Думата ми е за друго - щом ще е така, защо тогава не премерим със същия аршин и паметника на съветската армия в центъра на София? Да не би тя да е сторила нещо различно от турците? Съветският съюз ни обявява война на пети септември 1944 година, и навлиза в територията ни, вследствие на което близо трийсет хиляди души са избити без съд и присъда само в стоте дни след девети септември 1944 година. Съветската армия завладява България, налага тоталната си диктатура в цялата страна и поставя телени мрежи по границите й с нормалната част на Европа. Въпросите ми във връзка с това са чисто риторични - защо Бойко Борисов, Волен Сидеров, Яне Янев, прокуратурата и кмета на София не приложат същия аршин и по отношение на паметника на съветската армия в центъра на столицата? Защо да не пуснат багерите и срещу тоя позорен паметник още довечера? Да не би паметта им за избитите от съветската армия българи да е по-слаба, или просто се страхуват от недоволството на Али Баба и неговите четиридесет разбойници в сегашното НС?
Следващ постинг
Предишен постинг
1.
mitternacht -
...
02.10.2009 13:22
02.10.2009 13:22
Е, то и целия народ да го желае, все пак тия са си комуни-отрочета, така че няма как да стане.Ако властта НАИСТИНА се смени, тогава може да се очаква.
цитирайНа тази съветска армия е признателна цяла Европа. 80 % на нея дължим днешна демократично развиваща се западна Европа, колкото и идиотски да звучи това. Хитлерофашистка Германия нямаше да бъде победена и натикане на к... в задника, ако не беше тази червена армия, само заради това тези паметници са ценни. Но надписа на тях трябва да бъде друг, може би не "съветска армия освободителка", те наистина не са ни освободили от нищо. Уникално безумно е да се сравняват двете неща и да се правят подобни аналогии. Тежко политизиране. Е има зрънце истина, но като цяло това сравнение е без съдържание. И да не забравя най-важното едните са законни, а другият беше незаконен.
цитирайТи си едно много болно дете, уважаеми. :))
Не искам да те обидя, просто думите ти ме оставят с такова впечатление за теб.
Но си прав за едно - думите ти наистина звучат много идиотски.
Къде по-точно ги видя в Западна Европа тези паметници на съветската армия, в израз на европейската "признателност"?
А знаеш ли, че освен плъх, rat се превежда и като ренегат?
цитирайНе искам да те обидя, просто думите ти ме оставят с такова впечатление за теб.
rat написа:
На тази съветска армия е признателна цяла Европа. 80 % на нея дължим днешна демократично развиваща се западна Европа, колкото и идиотски да звучи това.
Но си прав за едно - думите ти наистина звучат много идиотски.
Къде по-точно ги видя в Западна Европа тези паметници на съветската армия, в израз на европейската "признателност"?
А знаеш ли, че освен плъх, rat се превежда и като ренегат?
Не знам какво дължи Западна Европа на Червената Армия, но всички в тази страна знаем какво дължим
ние на нея - съсипването на Третата българска държава, геноцид наложен с терор и обезбългаряване.
Това дължим на Червената армия.
Уникално е безумието да се пишат все още такива неща, а още по уникалното е да им се вярва и да се подминават.
Говорим за България - Б- ъ - л - г - а - р - и - я !
Разчиташ ли внимателно?
Кое е законно и незакокно?
цитирайние на нея - съсипването на Третата българска държава, геноцид наложен с терор и обезбългаряване.
Това дължим на Червената армия.
Уникално е безумието да се пишат все още такива неща, а още по уникалното е да им се вярва и да се подминават.
Говорим за България - Б- ъ - л - г - а - р - и - я !
Разчиташ ли внимателно?
Кое е законно и незакокно?
Няма как да се обидя.
Просто провокирам и знам точно как ще успея при теб, нищо лично, но си доста предсказуем като начин на мислене. "Кой не скача е червен".
Лесно е да те накарам да си изпуснеш нервите.
Сега някой от вас трябва да напише, че България преди 44 година е била супер-модерна демократична страна и вече ще падна от смях на земята. Беднотия до откат. Ама не ми се отваря тази тема.
Няма само добро или само зло.
Сядат големите на масата и делят, и ние попадаме в съветската зона. Какво общо има това с приноса на съветската армия в победата срещу хитлерофашизма. Не мога да разбера що за тъпа аналогия, между паметник на поробител за пет века, и окупатор каквато се явява съветската армия. В единия случай няма държава, а в другия има държава на картата. Е зависима, но я има все пак. Независимост пълна няма и никога няма да има.
цитирайПросто провокирам и знам точно как ще успея при теб, нищо лично, но си доста предсказуем като начин на мислене. "Кой не скача е червен".
Лесно е да те накарам да си изпуснеш нервите.
Сега някой от вас трябва да напише, че България преди 44 година е била супер-модерна демократична страна и вече ще падна от смях на земята. Беднотия до откат. Ама не ми се отваря тази тема.
Няма само добро или само зло.
Сядат големите на масата и делят, и ние попадаме в съветската зона. Какво общо има това с приноса на съветската армия в победата срещу хитлерофашизма. Не мога да разбера що за тъпа аналогия, между паметник на поробител за пет века, и окупатор каквато се явява съветската армия. В единия случай няма държава, а в другия има държава на картата. Е зависима, но я има все пак. Независимост пълна няма и никога няма да има.
rat написа:
Няма как да се обидя.
Просто провокирам и знам точно как ще успея при теб, нищо лично, но си доста предсказуем като начин на мислене. "Кой не скача е червен".
Лесно е да те накарам да си изпуснеш нервите.
Просто провокирам и знам точно как ще успея при теб, нищо лично, но си доста предсказуем като начин на мислене. "Кой не скача е червен".
Лесно е да те накарам да си изпуснеш нервите.
Ти наистина не си в ред :))) особено пък ако си въобразяваш, че идиотщините ти са ме накарали "да си изпускам нервите".
Колкото до "провокирането" ти, аз лично бих желал в блога ми да влизат два основни типа хора - такива, които желаят нещо да прочетат и да си излязат, и такива, които искат да кажат нещо по това, което четат тук. Твоите влизания явно са злонамерени, и при това положение ще те помоля да не влизаш повече тук. Иди да "провокираш" с идиотщините си някъде другаде.
Горният ти коментар е последен.
Всичките ти следващи коментари в блога ми ще бъдат изтривани.
Всъщност без съветската армия, наистина щяхме да сме зависими от нацисткият режим, докато той поне съществува. България обаче щеше да е с по-голяма тежест на международната сцена, особено след присъединяването на Македония и Беломорието. Хитлер едва ли щеше да въведе огледален на нацисткия модел в България, поне с нищо не е показвал, че иска да го направи. Докато Сталин малко по-късно направи точно това. В този смисъл, ако съм принуден да избирам м-у Съветската и Германската армии от онова време, бих избрал Германската, като по-малкото зло за България! Поне щяхме да запазим до някаква степен независимост и хората да водят що годе достоен живот.
Няма какво да говоря за паметника на съветската армия. Той е една обида към всички българи!
Всъщност май оня паметник в Славяново е бил посветен "на всички загинали по тия земи"?
цитирайНяма какво да говоря за паметника на съветската армия. Той е една обида към всички българи!
Всъщност май оня паметник в Славяново е бил посветен "на всички загинали по тия земи"?
Определено успях да те провокирам.
Започне ли цензурата идва краят на свободната мисъл, а каквато и да е тя, не бива така да си изпускаш нервите, а и не мисля, че това което написах е нещо чак толкова странно.
Успех с писането.
цитирайЗапочне ли цензурата идва краят на свободната мисъл, а каквато и да е тя, не бива така да си изпускаш нервите, а и не мисля, че това което написах е нещо чак толкова странно.
Успех с писането.
Здравей. Не, темата успешно се отклони, благодарение простотиите на онова тъпо същество от по-горе. Изобщо няма смисъл да се говори за по-малко или по-голямо зло от онзи период. И в двата случая става дума за зло. Темата беше друга, или поне така исках да бъде, но за съжаление винаги се появява по някое тъпо червено лайно, което напълно невъзмутимо омирисва всичко около себе си.
Както и да е.
цитирайКакто и да е.
rat написа:
Определено успях да те провокирам.
Започне ли цензурата идва краят на свободната мисъл, а каквато и да е тя, не бива така да си изпускаш нервите, а и не мисля, че това което написах е нещо чак толкова странно.
Успех с писането.
Започне ли цензурата идва краят на свободната мисъл, а каквато и да е тя, не бива така да си изпускаш нервите, а и не мисля, че това което написах е нещо чак толкова странно.
Успех с писането.
Помолих те за нещо, най-човешки. Не ми омирисвай повече блога с тъпотиите си.
mamkamu написа:
Всъщност без съветската армия, наистина щяхме да сме зависими от нацисткият режим, докато той поне съществува. България обаче щеше да е с по-голяма тежест на международната сцена, особено след присъединяването на Македония и Беломорието. Хитлер едва ли щеше да въведе огледален на нацисткия модел в България, поне с нищо не е показвал, че иска да го направи. Докато Сталин малко по-късно направи точно това. В този смисъл, ако съм принуден да избирам м-у Съветската и Германската армии от онова време, бих избрал Германската, като по-малкото зло за България! Поне щяхме да запазим до някаква степен независимост и хората да водят що годе достоен живот.
Няма какво да говоря за паметника на съветската армия. Той е една обида към всички българи!
Всъщност май оня паметник в Славяново е бил посветен "на всички загинали по тия земи"?
Няма какво да говоря за паметника на съветската армия. Той е една обида към всички българи!
Всъщност май оня паметник в Славяново е бил посветен "на всички загинали по тия земи"?
Сигурно ще ми изтрият коментара, но не мога да се сдържа да не ти отговоря. Комунистите НИКОГА не са унищожавали никой заради неговият етнос или раса. Думичката АКО в историята не съществува. Не бива да се гадае и да се опростяват така нещата. Защото след евреите и циганите, може би е идвал редът на онези мързеливи "славянски племена". Аналогия между комунизъм и фашизъм е абсурдна. Тя е като аналогия между мухата лайнарка и обикновената муха. (егати тъпия пример)
rat написа:
Сигурно ще ми изтрият коментара, но не мога да се сдържа да не ти отговоря. Комунистите НИКОГА не са унищожавали никой заради неговият етнос или раса.
Ти наистина си много долнопробна отрепка.
Фактите обаче те опровергават, като на първо четене се сещам за руския геноцид срещу украинците, кримските татари и евреите-ашкенази.
Недей повече да злоупотребяваш. Няма да влезеш в разговор с писането на тия дебелашки лъжи. Това наистина е последният ти коментар тук.
rat написа:
Сигурно ще ми изтрият коментара, но не мога да се сдържа да не ти отговоря. Комунистите НИКОГА не са унищожавали никой заради неговият етнос или раса. Думичката АКО в историята не съществува. Не бива да се гадае и да се опростяват така нещата. Защото след евреите и циганите, може би е идвал редът на онези мързеливи "славянски племена". Аналогия между комунизъм и фашизъм е абсурдна. Тя е като аналогия между мухата лайнарка и обикновената муха. (егати тъпия пример)
mamkamu написа:
Всъщност без съветската армия, наистина щяхме да сме зависими от нацисткият режим, докато той поне съществува. България обаче щеше да е с по-голяма тежест на международната сцена, особено след присъединяването на Македония и Беломорието. Хитлер едва ли щеше да въведе огледален на нацисткия модел в България, поне с нищо не е показвал, че иска да го направи. Докато Сталин малко по-късно направи точно това. В този смисъл, ако съм принуден да избирам м-у Съветската и Германската армии от онова време, бих избрал Германската, като по-малкото зло за България! Поне щяхме да запазим до някаква степен независимост и хората да водят що годе достоен живот.
Няма какво да говоря за паметника на съветската армия. Той е една обида към всички българи!
Всъщност май оня паметник в Славяново е бил посветен "на всички загинали по тия земи"?
Няма какво да говоря за паметника на съветската армия. Той е една обида към всички българи!
Всъщност май оня паметник в Славяново е бил посветен "на всички загинали по тия земи"?
Сигурно ще ми изтрият коментара, но не мога да се сдържа да не ти отговоря. Комунистите НИКОГА не са унищожавали никой заради неговият етнос или раса. Думичката АКО в историята не съществува. Не бива да се гадае и да се опростяват така нещата. Защото след евреите и циганите, може би е идвал редът на онези мързеливи "славянски племена". Аналогия между комунизъм и фашизъм е абсурдна. Тя е като аналогия между мухата лайнарка и обикновената муха. (егати тъпия пример)
С една дума трябва да сме благодарни на злодеите, че са ни отървали от суперзлодеите! Така ли?
mamkamu написа:
С една дума трябва да сме благодарни на злодеите, че са ни отървали от суперзлодеите! Така ли?
rat написа:
Сигурно ще ми изтрият коментара, но не мога да се сдържа да не ти отговоря. Комунистите НИКОГА не са унищожавали никой заради неговият етнос или раса. Думичката АКО в историята не съществува. Не бива да се гадае и да се опростяват така нещата. Защото след евреите и циганите, може би е идвал редът на онези мързеливи "славянски племена". Аналогия между комунизъм и фашизъм е абсурдна. Тя е като аналогия между мухата лайнарка и обикновената муха. (егати тъпия пример)
mamkamu написа:
Всъщност без съветската армия, наистина щяхме да сме зависими от нацисткият режим, докато той поне съществува. България обаче щеше да е с по-голяма тежест на международната сцена, особено след присъединяването на Македония и Беломорието. Хитлер едва ли щеше да въведе огледален на нацисткия модел в България, поне с нищо не е показвал, че иска да го направи. Докато Сталин малко по-късно направи точно това. В този смисъл, ако съм принуден да избирам м-у Съветската и Германската армии от онова време, бих избрал Германската, като по-малкото зло за България! Поне щяхме да запазим до някаква степен независимост и хората да водят що годе достоен живот.
Няма какво да говоря за паметника на съветската армия. Той е една обида към всички българи!
Всъщност май оня паметник в Славяново е бил посветен "на всички загинали по тия земи"?
Няма какво да говоря за паметника на съветската армия. Той е една обида към всички българи!
Всъщност май оня паметник в Славяново е бил посветен "на всички загинали по тия земи"?
Сигурно ще ми изтрият коментара, но не мога да се сдържа да не ти отговоря. Комунистите НИКОГА не са унищожавали никой заради неговият етнос или раса. Думичката АКО в историята не съществува. Не бива да се гадае и да се опростяват така нещата. Защото след евреите и циганите, може би е идвал редът на онези мързеливи "славянски племена". Аналогия между комунизъм и фашизъм е абсурдна. Тя е като аналогия между мухата лайнарка и обикновената муха. (егати тъпия пример)
С една дума трябва да сме благодарни на злодеите, че са ни отървали от суперзлодеите! Така ли?
ГОЛЕМИЯТ ДЕМОКРАТ МЕ ЦЕНЗУРИРА, НЯМА ДА МОГА ДА ТИ ОТГОВОРЯ. Той много си изпусна нервите вече, толкова хули и обиди не съм отнасял много отдавна. Последно така ме хули една баба дето и обяснявах, че Станишев е тотална грешка, но така са хората, които залитат само в една или друга посока. Хулят и обиждат всички инакомислещи, Хайде чао от мен наистина вече.
Е, поне ти е отговорил, че няма да може да ти отговори :)))
Абе, луда работа, хахах.
цитирайАбе, луда работа, хахах.
16.
анонимен -
Vasil Pone
02.10.2009 16:20
02.10.2009 16:20
Здрасти Ган! Много съм щастрлив да те "видя"!
На темата: никой няма да бутне съветските паметници! Само като се спомене за такава възможност, и веднага изскачат отнякъде такива екземпляри:
Гадничка лъжа, на фона на "Възродителния процес" от 85, ликвидирането на кримските татари и българи през 42, етническото прочистване в Босна през 90-те, геноцида над чеченците .....
От девет дерета вода ще донесат и все ще са отгоре!
цитирайНа темата: никой няма да бутне съветските паметници! Само като се спомене за такава възможност, и веднага изскачат отнякъде такива екземпляри:
rat написа:
Комунистите НИКОГА не са унищожавали никой заради неговият етнос или раса.
Гадничка лъжа, на фона на "Възродителния процес" от 85, ликвидирането на кримските татари и българи през 42, етническото прочистване в Босна през 90-те, геноцида над чеченците .....
От девет дерета вода ще донесат и все ще са отгоре!
Здрасти :)) и добре дошъл.
Ще видим, дали никой няма.
п.п. За възродителният процес хубаво споменаваш.
Виж това тук
http://knigabg.com/index.php?page=book&id=19136
излезе преди около двайсетина дни, максимум месец.
цитирайЩе видим, дали никой няма.
п.п. За възродителният процес хубаво споменаваш.
Виж това тук
http://knigabg.com/index.php?page=book&id=19136
излезе преди около двайсетина дни, максимум месец.
18.
анонимен -
RE
02.10.2009 20:02
02.10.2009 20:02
Добре заварил!
Дай боже!
Знаеш, че не съм оптимист!
Васил
цитирайgantree написа:
Ще видим, дали никой няма.
Дай боже!
Знаеш, че не съм оптимист!
Васил
анонимен написа:
Дай боже!
Знаеш, че не съм оптимист!
Васил
Знаеш, че не съм оптимист!
Васил
Абе, знам аз :)) но това не пречи да ги дърпаме по каскетите тия, нашите шумкари. Срамота е вече, ае стига толкова. То бива, бива търпение и чувство за хумор, ама ае стига толкова.
Може пък и да се получи.
да правя аналогия между двата паметника.
Паметникът на съветската армия е все пак история,
а турския е едно огромно недоразумение.
С право бе изринат на боклука със смешните си претенции: Първо, защото му липсва форма и съдържание /освен натрапваща се агресия/. Второ, защото кръста е поруган в прегръдката на полумесеца.
Някой съмнява ли се още, че целия сценарий е продукт на умъртвената дпс?
цитирайПаметникът на съветската армия е все пак история,
а турския е едно огромно недоразумение.
С право бе изринат на боклука със смешните си претенции: Първо, защото му липсва форма и съдържание /освен натрапваща се агресия/. Второ, защото кръста е поруган в прегръдката на полумесеца.
Някой съмнява ли се още, че целия сценарий е продукт на умъртвената дпс?
Гледай "Памет българска" - върви в момента по канал 1.
Много рационално предложение им отправи на братя Юзерови, проф. Божидар Димитров.
С много интересна констатация по въпроса има ли незнайни войни загинали по нашите земи от Българската армия.
Ако ли не, има ги на запис предаванията - пак ще можеш да го видиш :)))
цитирайМного рационално предложение им отправи на братя Юзерови, проф. Божидар Димитров.
С много интересна констатация по въпроса има ли незнайни войни загинали по нашите земи от Българската армия.
Ако ли не, има ги на запис предаванията - пак ще можеш да го видиш :)))
22.
анонимен -
Това е несравнимо
03.10.2009 11:58
03.10.2009 11:58
Колеги, нещата са несравними. Първо за комунистическия ред в страна може да се вини половината българско население в страната не само Съветския Съюз. Паметника е построен от БЪЛГАРИ и то самоопределящи се като такива. Че това е глупост е друг въпрос, че това е за бутане пак е друг въпрос. Нека не забравяме, че руснаците не са избивали българи, а така наречените български комунисти са го правили. Так че проблема си е наш вътрешен. А хора които се самоопределят като турци не могат да имат правото да предявяват каквито и да било претенции за нищо в страната ни. Знаете ли колко Джамии има в Гърция 1 до границата с Турция Това е нйенте, Предлагам на Българо-мохамеданите да са доволни от изключителната ни толерантност, а не все да се опитват да вирят глава за да не се обърнат нещата в тяхна вреда. Когато в Турция построят паметник на Загиналия Кюрдски войн да ми звъннат. Колега инбтересно ми е по принцип ли обичаш провокациите или просто обичаш ад се заиграваш с религиозни и етнически проблеми
цитирай@ cornflower
Здравей. Като не искаш, не прави аналогия между двата паметника. Едни хора могат, а други не могат. Тези, които не могат - казвам това в най-общия смисъл - обикновено после се оказва, че не са искали, и затова не са могли. Точно както е и при теб - не искаш, и затова не можеш.
За паметника на съветската армия - не е никаква история, както твърдиш ти. Абсолютно реално настояще си е, можеш и в момента да минеш покрай него и да го видиш, или да го пипнеш с ръка. Абсолютно реално съществуващо настояще е този позорен паметник.
За турският паметник - виждам, че претенциите ти към него са в основни линии естетически. Да твърдиш, че кръстът е "поруган" е тъпо, това първо, и второ - ясно показва, че не го казваш от християнска гледна точка. Издигането на кръст не може да се олицетворява с поругаването му. Кръстът се поругава, като се свали.
@ valsodar
Здрасти. Гледай си го ти, аз нищо лошо не съм ти направил, за да ме караш да го гледам. Гнус ме е да го гледам, както него, така и гнусното му предаване.
@ анонимен 22
Разсъжденията ти са глупави. Предлагам ти само да четеш, когато влизаш в блога ми. Недей повече да пишеш. Ако междувременно се регистрираш, тогава можем отново да поговорим.
цитирайЗдравей. Като не искаш, не прави аналогия между двата паметника. Едни хора могат, а други не могат. Тези, които не могат - казвам това в най-общия смисъл - обикновено после се оказва, че не са искали, и затова не са могли. Точно както е и при теб - не искаш, и затова не можеш.
За паметника на съветската армия - не е никаква история, както твърдиш ти. Абсолютно реално настояще си е, можеш и в момента да минеш покрай него и да го видиш, или да го пипнеш с ръка. Абсолютно реално съществуващо настояще е този позорен паметник.
За турският паметник - виждам, че претенциите ти към него са в основни линии естетически. Да твърдиш, че кръстът е "поруган" е тъпо, това първо, и второ - ясно показва, че не го казваш от християнска гледна точка. Издигането на кръст не може да се олицетворява с поругаването му. Кръстът се поругава, като се свали.
@ valsodar
Здрасти. Гледай си го ти, аз нищо лошо не съм ти направил, за да ме караш да го гледам. Гнус ме е да го гледам, както него, така и гнусното му предаване.
@ анонимен 22
Разсъжденията ти са глупави. Предлагам ти само да четеш, когато влизаш в блога ми. Недей повече да пишеш. Ако междувременно се регистрираш, тогава можем отново да поговорим.
Нито в Италия са тръгнали да събарят паметниците на Мусолини, нито пък ние трябва да правим същото.
За пример - най-големият паметник на съветската армия е във Виена.Има и защо да го има, спрели са ограбването на града от "братските" хитлеристки войски.Паметника е издигнат много след "освобождаването" на града от руснаците.Така че хайде стига с това събаряне на паметници, кафа от събаряне, рушение и прочие.В случая с мавзолея съм съгласен, той бе излишна сграда.
цитирайЗа пример - най-големият паметник на съветската армия е във Виена.Има и защо да го има, спрели са ограбването на града от "братските" хитлеристки войски.Паметника е издигнат много след "освобождаването" на града от руснаците.Така че хайде стига с това събаряне на паметници, кафа от събаряне, рушение и прочие.В случая с мавзолея съм съгласен, той бе излишна сграда.
Здрасти. Първо, предлагам ти да се отнасяш учтиво, ако искаш учтиво отношение и към себе си. Ако ще го удряш на иронии или подигравки, ще трябва да трия следващите ти коментари, защото не искам, и е безсмислено да ти отвръщам по "твоя" начин.
Второ, примерите ти с Италия и Виена са тотално извън темата. Тук, в тази тема става дума за София и за нас, българите, ако не си забелязал. Не разводнявай темата с излишни опити да я отклониш в посока запад-северозапад или изток-североизток. Та, ако имаш нещо да кажеш по темата, заповядай. Ако ще продължаваш да я разклоняваш, не го прави, защото не искам да се караме или да ти изтривам коментари.
цитирайВторо, примерите ти с Италия и Виена са тотално извън темата. Тук, в тази тема става дума за София и за нас, българите, ако не си забелязал. Не разводнявай темата с излишни опити да я отклониш в посока запад-северозапад или изток-североизток. Та, ако имаш нещо да кажеш по темата, заповядай. Ако ще продължаваш да я разклоняваш, не го прави, защото не искам да се караме или да ти изтривам коментари.
Току-що `Сеизмограф` потвърди моята теза -
д о с л о в н о!
цитирайд о с л о в н о!
коментар 26 написа:
... държавата Косово се получи след една сватба. Така че не ми казвай кое е глупаво и кое не. Поне се дръж прилично.
коментар 27 написа:
линк
Коментари 26 и 27 се изтриват, за съжаление.
cornflower написа:
Току-що `Сеизмограф` потвърди моята теза -
д о с л о в н о!
д о с л о в н о!
Какво по-точно искаш да ми кажеш с това? Моля да се доуточниш.
29.
анонимен -
достатъчно
03.10.2009 20:50
03.10.2009 20:50
cornflower написа:
да правя аналогия между двата паметника.
Паметникът на съветската армия е все пак история,
а турския е едно огромно недоразумение.
С право бе изринат на боклука със смешните си претенции: Първо, защото му липсва форма и съдържание /освен натрапваща се агресия/. Второ, защото кръста е поруган в прегръдката на полумесеца.
Някой съмнява ли се още, че целия сценарий е продукт на умъртвената дпс?
Паметникът на съветската армия е все пак история,
а турския е едно огромно недоразумение.
С право бе изринат на боклука със смешните си претенции: Първо, защото му липсва форма и съдържание /освен натрапваща се агресия/. Второ, защото кръста е поруган в прегръдката на полумесеца.
Някой съмнява ли се още, че целия сценарий е продукт на умъртвената дпс?
да, аз се съмнявам в това, което за теб е очевидно без факти.
защо само в България има паметници на окупаторите?! било турски или руски?
България, сиреч хората й, не дължат нито на турците поклон, нито на съветските окупатори, нито на западноевропейските политици - България, сиреч хората, живели и живэщи на тази територия, са страдали от решенията и действията на така избороените достатъчно дълго и достатъчно тежко - Батак, боевете при Драва, посткомунистическите драми и т.н. Факти могат да се намерият много.
Екатерина
30.
анонимен -
p.s.
03.10.2009 20:54
03.10.2009 20:54
П.С. Дори паметникът на цар-освободител и храм-паметника Невски са ресултат на международни договори.
Моето преклонение е пред Опълченците от всички епохи, от Патриарх Евтимий през безименните български войни от войните през 20ти в. до горяните.
Екатерина
цитирайМоето преклонение е пред Опълченците от всички епохи, от Патриарх Евтимий през безименните български войни от войните през 20ти в. до горяните.
Екатерина
...което казах в комент 20, но ти не искаш да го разбереш./комунист ли си?/
цитирайИсториците знаят по-добре.
В момента обсъждаме Славяново.
Това е нашествие на исляма, чрез опита на дпс да възкръсне. Смешно е, една наивна и необразована маса, таяща в себе си агресия, да се опитва да разбива устоите ни!
Паметникът е абсолютен кич на всичко отгоре, та чак селянките разсмя!
цитирайВ момента обсъждаме Славяново.
Това е нашествие на исляма, чрез опита на дпс да възкръсне. Смешно е, една наивна и необразована маса, таяща в себе си агресия, да се опитва да разбива устоите ни!
Паметникът е абсолютен кич на всичко отгоре, та чак селянките разсмя!
В коментар 20 казваш една безсмислица, общо взето. Турската армия е била "агресор" спрямо България, съветската армия също е била "агресор", това са факти, които не отричаш в своя коментар 20. В същото време ти приемаш съществуването на паметник на единия агресор, но не приемаш съществуването на паметник на другия агресор, тоест - мнението ти, тезата ти е необоснована по никакъв начин. Ти явно съзнаваш, че тезата ти е необоснована, защото без никаква нужда в коментар 26 се опитваш да дадеш "тежест" на необоснованата ти теза с това, че и в "Сеизмограф" някой си бил изказал същата необоснована теза. И затова те питах в коментар 28 - какво по-точно искаш да кажеш със споменаването на това телевизионно предаване. Тезата ти е необоснована, описах по-горе защо. Ако и в това предаване са я изказали, без да я аргументират както и ти тук, тогава какъв е смисълът да го споменаваш? Не се прави, че не ме разбираш, и не се опитвай да минаваш на лична основа в разговора, с онзи въпрос-квалификация. Аз прекрасно разбирам каква е тезата ти, но не виждам никакви аргументи в нейна подкрепа. Паметникът на съветската армия бил история - това не е никакъв аргумент. Премахвайки един или друг паметник, никой не може и няма как да премахне никаква част от българската история, така че да се твърди, че се премахва история с евентуалното премахване на какъвто и да било паметник е тъпо. Да вземем за пример който и да е паметник, произволно погледнато. Ако ще и всичките паметници на Ботев да бъдат премахнати по каквито и да било причини, това по никакъв начин няма да изтрие името му от историята ни.
За личната ти квалификация в коментар 32 - предлагам ти да избягваш такива в бъдеще, ако искаш да продължаваш да участваш в разговорите тук.
цитирайЗа личната ти квалификация в коментар 32 - предлагам ти да избягваш такива в бъдеще, ако искаш да продължаваш да участваш в разговорите тук.
cornflower написа:
Историците знаят по-добре.
В момента обсъждаме Славяново.
В момента обсъждаме Славяново.
В момента обсъждаме и паметника в Славяново, и паметника на съветската армия.
С аргумента ти, че "Историците знаят по-добре." като че ли се дисквалифицираш от разговора. Опитай се да забележиш, че никой от несъгласните с теб не използва такива тъпи твърдения (че този или онзи знае по-добре) като аргумент.
cornflower написа:
Това е нашествие на исляма ...
На върха на въпросният паметник е имало и кръст, и полумесец, следователно това също е тъпо твърдение от твоя страна. Дори много тъпо. Ако искаш да те приемат сериозно като събеседник, а и от елементарно самоуважение не бива да пишеш такива тъпотии.
Все още чакам да ми обясниш какво искаш да кажеш в коментар 26.
35.
анонимен -
zahariada Още един фрагмент.
05.10.2009 16:37
05.10.2009 16:37
Кметът на с. Славяново,на въпрос на журналист от БНР, защо ебутнат градежа, а не само символите, отговори, че постамента също приличал на полумесец. Той изглъга откровено, нагло и в ефир.Такива неща също не трябва да се отминават без внимание. А, мнението ми за този случай съм го изразил в блога си, даже няколко пъти. zahariada.blog.bg
цитирайИзвинявам се че си разчел по този начин, желанието ми да дам примери от наложени като стандарт на живот градове и нации.Да не забравяме, че все пак тук е България и никога няма да е Виена
цитирайВашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог
Гласове: 25502
Блогрол
1. Smooth Jazz
2. Поетика
3. Darktales
4. Мария Николова
5. Михаела Смит
6. Невероятното
7. Библиотека
8. Тодор Моллов, за Саръ Салтък
9. Марин
10. upload.plunder.com
11. Паисий Светогорец
12. Логос БГ
13. Zamzar.com
14. За Асад
15. Алауитите в Сирия
16. Мутафчиев, за Саръ Салтък
17. Стара София в снимки
18. Last.fm/gantree
19. Southeast European Times
20. Kurdistan Regional Government
21. Kurdistan maps
22. The World at War
23. Middle East and Asia maps
24. Атлас
25. kurds vs assyrians
26. Music Uploader
27. astranet.org
28. Амин Маалуф, "Кръстоносните походи през погледа на арабите"
2. Поетика
3. Darktales
4. Мария Николова
5. Михаела Смит
6. Невероятното
7. Библиотека
8. Тодор Моллов, за Саръ Салтък
9. Марин
10. upload.plunder.com
11. Паисий Светогорец
12. Логос БГ
13. Zamzar.com
14. За Асад
15. Алауитите в Сирия
16. Мутафчиев, за Саръ Салтък
17. Стара София в снимки
18. Last.fm/gantree
19. Southeast European Times
20. Kurdistan Regional Government
21. Kurdistan maps
22. The World at War
23. Middle East and Asia maps
24. Атлас
25. kurds vs assyrians
26. Music Uploader
27. astranet.org
28. Амин Маалуф, "Кръстоносните походи през погледа на арабите"