Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.05.2009 12:51 - Гласоводител точка EU
Автор: gantree Категория: Политика   
Прочетен: 8476 Коментари: 15 Гласове:
0



        Минах през въпросите на "гласоводителя", и останах отчасти изненадан. Подредбата при "Съвпадение на позициите", при положение, че се изберат всички, се получи в следния вид: Синята коалиция, НДСВ, ГЕРБ, ДПС, Атака и БСП. Отчасти съм изненадан от извода, че НДСВ следва плътно позициите на Синята коалиция, и то в почти всички въпроси.

        Пробвайте се. Изображението е и линк.



image



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ianchefff - моята беше
22.05.2009 13:31
сякаш абсолютно същата като подредба и пропорции.
:)
цитирай
2. gantree - мхм
22.05.2009 14:15
Е, поне да не се кахъря, че само аз съм в "синьо", на "жълти точици" :)
Мани, остави се ...
цитирай
3. mamkamu - И моята е абсолютно същата! Май нещо ...
22.05.2009 15:30
И моята е абсолютно същата! Май нещо гнило има... Или пък въпросите са прекалено малко :) Щото съм попълвал нещо подобно в един британски сайт и там се чувствах, като талибан на разпит в Гуантанамо. Тук малко семпличка ми се вижда анкетката :)
цитирай
4. divini - mm :) Моята не е
22.05.2009 15:54
При мен "Синята коалиция" е дръпнала много напред, но след това я следва Герб и Атака :))))))))) НДСВ ми е по средата следвана от ДПС и на финала БСП :))
цитирай
5. gantree - мхм
22.05.2009 15:55
@ mamkamu
Има нещо гнило в НДСВ, ахъм. Не е до бройката въпроси. Те и на повече въпроси пак ще се натаманят, белким някой свестен човек им се върже.

@ divini
Ще видим ние тая работа, с тия гербери и атакаджии, дето са ти зад гърба. При нас, другите трима, поне нещо по-така, аристократическо, може да се догажда :))) ами ти, с тия мутри ... мхм :))))


п.п. И една много добра новина, като за последно в тая седмица

http://www.sac.government.bg/home.nsf/0/D7C624C461446460422575BE003D1B7A
цитирай
6. dagma - и аз се пробвах
22.05.2009 23:50
с резултати горе-долу като твоите, ама с мааалко по-голяма разлика между първото и второто място. Интересно щеше да е да си кажете къде са ви се разминали минусчетата с плюсчетата :). На мен, примерно, 5 отговора ми се оказаха различни от Синята коалиция. Сред тях за религиозните символи, членството на Турция в ЕС и потребителската здравна такса. За другите два ще си замълча, че не е за казване :)
цитирай
7. raylight - Това е тест
23.05.2009 00:18
доколко познавате програмата на собствената си партия/коагулиция, не на принципни убеждения. Самото гласуване в теста е изместено (опит да се познае желаната партийна програма, вместо да се отговаря по същество) и те така...
цитирай
8. gantree - @
23.05.2009 14:21
Здравейте :)

@ dagma
Да, аз също съм се разминал по няколко въпроса със "собствената партия/коалиция", дали бяха пет или шест, някъде там беше бройката. Ще си кажа разминаванията, не ми е проблем, защото мога да се аргументирам и да си обясня (защитя) мнението. Би било интересно да се направи едно такова усилие, но то би било за подчертаване на различие, което намирам за непродуктивно и несправедливо, при положение, че би било честно да си аргументирам и сходствата. Ако седна пък да си аргументирам сходствата, тогава пък може да се получи различие в аргументите, и ... ще стане едно мазало, в което ще трябва пък да се коментира вечния въпрос за "кокошката" и "яйцето", тоест - аз ли да се съобразя с общоприети позиции на групата, от която съм част или до която съм близо, или да седна да клеймя различието в позицията или пък в евентуалните аргументи. Едно такова съсредоточаване би било непродуктивно, най-общо казано. Мога само да ги цитирам, евентуално в следващия постинг, но не съм съгласен да ги обсъждам или да споря по тях със съмишленици. Споровете със съмишленици по такива и по подобни на такива въпроси трябва да бъдат строго забранени до пети юли вечерта. Иначе, няма смисъл :))

@ raylight
Бих го казал по обратния начин - това е тест доколко съответната партия/коалиция е приела да изразява и представлява принципните убеждения на онези, които биха се съгласили да й се доверят. Иначе пирамидата е обърната. Аз лично изобщо не съм се старал да "познавам желаната партийна програма", нямам стопроцентово съвпадение в плюсовете и минусите, и напълно съзнателно съм си поел рисковете вижданията ми да ме наредят в компания, която иначе би ми била непоносима. Затова, например, ме дразни близостта на отговорите ми с НДСВ, това е една от най-презираните от мен групи хора, почти като лична обида възприемам присъствието на тази тоталитарна и верноподаническа пасмина в политическия живот на страната.
цитирай
9. dagma - Разумно пояснение на изпитан боец :)
23.05.2009 18:30
Няма спор, приоритет сега не е изясняването на различия между единомишленици. Това го разбират даже и хора, които не изпитват почти никакъв възторг от колективност и сливане в общност (визирам себе си).

Поздрави
цитирай
10. karanikolov - Манипулативно са зададени въпросите
23.05.2009 18:36
С единствената цел - да идеш да гласуваш.
Ако още от 89г. имаше тази анкета с въпрос: "Трябва ли да се подобри съдебната система?" вероятно всички партии и граждани винаги биха отговорили с ДА, но разбира се никой никога нищо не прави в полза на този отговор.
Но винаги партиите правят нещо,и то доста.
цитирай
11. vladyyan - Mмм, да, същото положение - &quo...
24.05.2009 23:07
Mмм, да, същото положение - "синьо", на "жълти точици" :)
цитирай
12. sparhawk - не ми харесва
28.05.2009 14:56
че ги има само половината партии. Падна ми се НДСВ, а определено не им симпатизирам.
цитирай
13. gantree - @ sparhawk
28.05.2009 17:05
В такъв случай те явно те харесват. Не може да е иначе. :)

Сериозно - в това участват само партиите, които имат обявени програми и са изпратили отговори на зададените въпроси. Който липсва, липсва по ясни и конкретни причини.
цитирай
14. sparhawk - благодаря за уточнението
29.05.2009 14:19
грешката е моя :(
цитирай
15. анонимен - tezi "orientirashti" ...
29.05.2009 21:25
tezi "orientirashti" manipulacii oshte li sa populyarni? spomnyam si, che na predishnite izbori AlBojkov se opitvashe da gi probutva kato "obektivni".

ako iskate nyakoy da vi povyarva, ispolzvayte grafiki, chisla, citirayte statistika - nikoy ne znae za kakva basa s danni govorite, no shte zvuchite ubeditelno.

ako pwk iskate da opropastiet edna dobra ideya/programa, postarayte se da ia spleskate chrez oprostenchestvo. kolkoto po-prostichko i primitivnichko, tolkova poveche "hora ot naroda" shte si kajat "ama mnogo e gotino tova momche/momiche, mnogo razbira"

s edna duma, nagore kwm nAuchnoto ili nadolu kwm pechelivshata oprostencheska journalistika - izberete sami!

Ekaterina
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gantree
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3641796
Постинги: 490
Коментари: 6144
Гласове: 25502
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930