Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.09.2008 16:14 - АТАКА не е европейска алтернатива
Автор: gantree Категория: Политика   
Прочетен: 4670 Коментари: 15 Гласове:
0





Тагове:   Атака,


Гласувай:
0



1. drlubenova - Блато!
10.09.2008 16:23
Блато!
цитирай
2. gantree - @
10.09.2008 16:25
Като текст
http://dsb.bg/display.php?sub=news_2&open_news=3583

http://www.btv.bg/news/news_details.pcgi?cont_id=118055
цитирай
3. анонимен - заглавието
10.09.2008 16:26
Ама ще управлява с герб
цитирай
4. lelya - Гледах го тази сутрин, добре беше, ...
10.09.2008 16:36
Гледах го тази сутрин, добре беше, да не кажа изненадващо добре, а не съм му фен. Оп, не бях от специалистите, сега да си пусна коментара или не? Ще рискувам.
цитирай
5. gantree - @ lelya
10.09.2008 16:39
Не е нужно да си фен. Той, все пак, не е рок-звезда.

Аз лично не го гледах, но ме напътиха, и го пуснах не за феновете, а главно заради всички онези като мен, които са го пропуснали. А който не се интересува, може спокойно да си спести времето.

Поздрави.
цитирай
6. divini - кпд :)
10.09.2008 16:51
много обичам като съм права :)

Много добро представяне бих искала да кажа.. Особено ми хареса, като иззе функциите на баречко и започна да го притиска с въпроси ..

Поздрави
цитирай
7. lelya - В същност това, че Атака не е евро...
10.09.2008 16:53
В същност това, че Атака не е европейска алтернатива е едно от важните неща, които каза, но не единственото. Все пак, независимо, че и управляващите водят "някаква" битка срещу Атака, независимо, че и Костов обявява, че не са европейска алтернатива, независимо, че и ББ нещо "ммм" по въпроса, все още в публичното пространство тази "странна" формация се радва на голяма популярност и това ме ядосва. Дори понякога ми се иска десните лидери да "пооткраднат" някои от неговите популистки попадения, които действително стигат до хората независимо дали ни се иска или не. Ако опозицията иска победа на следващите избори, то "борбата с корупцията" е ключът към успеха, но трябва малко повече конкретика. В това отношение ББ води лекичко пред Костов и Юруков, поне според моето лаишко мнение. Разбира се има още време.
Поздрави и от мен.
цитирай
8. анонимен - Гледах го сутринта. То се вижда и на ...
10.09.2008 16:58
Гледах го сутринта.То се вижда и на клипа - беше с настроение, много енергичен, бързо реагиращ , а излъчваше определено и оптимизъм.Това последното е толкова важно на фона на мрачните заклинания отвсякъде ...
цитирай
9. gantree - @
10.09.2008 17:05
@ divini
Бареков е просто нелеп :))) Мисля, че софтуерът е рязнал последните около две минути от интервюто, сигурно заради максималния обем, който позволяват. Основното обаче е качено. Много точни думи, на място казани.


@ lelya
Да, това е сред основните неща. Затова и го употребих в заглавие, главно защото станишевците и руменпетковците под път и над път пришиват АТАКА към т.нар. "тройна опозиция", изключвайки най-безцеремонно СДС, за да им излезе бройката "три". Е, сега вече малко трудно ще пришият пак АТАКА към, например, инициативата "Аз съм европеец" :)))
Каза се ясно - АТАКА не е европейска алтернатива. Точка.

Да се "крадат" послания от АТАКА е невъзможно. Те нямат послания. Те са анархия и крайна левица.
цитирай
10. satory - Да, да, да
10.09.2008 17:10
Заставам зад това, което говори Иван Костов. Балансиран и адекватен, както винаги. Само не мога да разбера какво прави в студиото на Бтв и още повече при гнусния Николай Бареков, който видимо е готов да се размаже по правителствената филия. Сега вече знам, че напразно съм виждал в него лицето на новата българска журналистика. Това беше по времето когато водеше култовото 5 без 10 по Европа. Жалко. Колкото до Атака. Може ли една крайно лява, радикална партия да е алтернатива на нещо, каквото и да е то? Не мисля. Ако се е стигнало до момента в който Атака е припозната за алтернатива ще е по-добре да стягаме куфарите.
Поздрави.
цитирай
11. santov - Благодаря
10.09.2008 20:34
защото думите на Костов, които не можах да гледам сутринта, разсейват много мои страхове :)
цитирай
12. gantree - @ santov
10.09.2008 21:23
Мислиш, че баталните сцени ще ни се разминат?
Аз силно се съмнявам.
цитирай
13. libertybell - Добро представяне на Иван Костов,
11.09.2008 00:58
което, разбира се, не е изненада. Бареков е смешен, но такава е и цялата "кухненска" телевизия бтв! Но има доста голяма аудитория, което пък "оправдава" гостуването на Костов. Може някой зрител изненадващо да се сдобие с подходяща мозъчна гънка:)
цитирай
14. анонимен - ot STB
11.09.2008 13:30
И друго интересно нещо. Че ИК бе предвидил насоката на "хлъзгащите " въпроси. Имаше нещо доста по различно от обичайните му присъствия???
Не е увереността и спокойствието - обичайни и все по видими в последната година. Не е и увереността защото разкрива точно и ясно държавническо виждане. Имаше едно необичайно за него задоволство, което не бе от това, че е предвидил въпросите и насоката.....
Имам чувството, че той знаеше нещо, което той не желаеше да сподели, но което явно е извело ДСБ отново в доста по-добри позиции.
Мое усещане! И това не бе предизборен ход!?
Мислех че е добър само в стратегията. Но този път показа и много добра тактика.
цитирай
15. haralanov - Какво да напиша...
11.09.2008 13:40
Поне на мен така ми е накипяло от това правителство,че съм съгласен и на малко по-лош вариант на управление.От тези по-лоши,по-некадърни и по-корумпирани НЯМА.А иначе разбира се,че само мога да си мечтая за едно истински честно и открито към гражданите управление на България.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gantree
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3642383
Постинги: 490
Коментари: 6144
Гласове: 25502
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930