Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.09.2008 23:42 - sosgeorgia.org
Автор: gantree Категория: Политика   
Прочетен: 3146 Коментари: 11 Гласове:
0





image

image



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. viovioi - Добре.
02.09.2008 10:46
А Русия да спре ли доставките на газ за страните от ЕС? Видя ли вчера на заседанието на ЕП нито една страна не признава Осетия, но никакви санкции не се предвиждат. Биха ли рискували да се заиграят с голяма и мощна държава като Руската федерация, ти как мислиш??
цитирай
2. bamby13 - Добре.
02.09.2008 10:55
Като е голям и моща, означава ли, че мощно може да потъпква правата на своите и чужди граждани, ти как мислиш? Защото, ако мислиш, че може, по същия принцип някой голям паралия и връзкар може да те помеле на пешеходна пътека, да не спази предимството ти или да ти чалне лъжицата. Това последното с лъжицата, образно казано
цитирай
3. viovioi - бамби 13, "Истината е това в което вярваш" Макиaвели
02.09.2008 11:13
Така мисли Макиавели, но той е малко брутален, аз бих предложила това:
"Когато за някого има една истина и го заслепява като слънце добре е да попита слугата си - слънцето само мен ли така ослепява??"
"Характери" Теофраст 2-3 в. п.н.е.
цитирай
4. bamby13 - Един яде свинско, друг яде зеле. ...
02.09.2008 11:20
Един яде свинско, друг яде зеле. Средно, свинско със зеле. Моята истина е, че Голямата Мечка е брутална, гадна, безогледн, ненаситна.И повечето беди на България в последните 100 години от нея идат.
цитирай
5. gantree - @ Вио
02.09.2008 13:42
Русия дали да спре, или да не спре газовите си доставки - ти виждаш ли се изобщо какво пишеш? Това като някаква форма на изнудване ли очакваш да бъде направено от Русия? Ако правите каквото ви кажем, няма да ви спрем доставките на газ. Ако изпълнявате безпрекословно всяка руска приумица, ще имате газ, ако не - няма да имате газ?

Руските доставки на газ за Европа не са ли предмет на търговски сделки? Откога руските газови доставки от бизнес са се превърнали в средство за изнудване на Европа?

Вио, ти в крайна сметка обикновена девойка ли си, или си проста мутра с мускул, вместо мозък в главата?
цитирай
6. viovioi - аз съм полицайка!
02.09.2008 14:29
както вече ти казах завършила съм Симеоново. А дали ще е руската газ или иракския петрол все тая..Всички природни енергоносители се използват като силов инструмент при правене на политика и това не е от вчера. "Нама вечни приятели, има вечни интереси"
автора - след малко, че ми изхвръкна от главата
цитирай
7. gantree - @ Вио
02.09.2008 14:40
Добре, ясно.
Питах не за друго, а за да ми стане ясно кой от трите варианта би бил най-подходящ:

1) да те помоля още веднъж да спреш да влизаш при мен;
2) да ти предложа сделка - ти да не влизаш повече в блога ми, срещу което да ти гарантирам, че и аз няма да влизам никога повече в твоя; или
3) просто да ти изтрия глупостите без коментар.

За мен е от изключителна важност да се избере единият от трите варианта, тъй като, честно ти казвам, разговорите с теб не ми носят никаква пряка полза, нито пък удоволствие. Нищо не научавам от теб, и изобщо не изпитвам задоволство от нашите разговори. А в крайна сметка нали това е смисълът от общуването - поне единият от двамата да спечели нещо, някакво ново знание или поне кратковременно удоволствие.

Предлагам ти да избереш единият от трите варианта.
За мен няма значение кой ще е, тъй като и трите ме водят до същото.
цитирай
8. анонимен - Дискусията на Гантрее
03.09.2008 13:54
С Гантрее се дискутира така:
Гантрее казва А, после минава от другата страна на масата и казва "Да, А - точно така". Връща се в изходно положение - "Много се радвам, че намерих единомишленик" :-)
Виовиои, не си губи времето. Човекът не може и не знае да дискутира. Прав е само той. Други нема.
цитирай
9. gantree - @ анонимен 8
03.09.2008 14:00
Абсолютно си прав. Дано Вио да те послуша. Благодаря за подкрепата.
цитирай
10. анонимен - Моля
03.09.2008 14:31
Моля, моля. Ако трябва нещо пак да им се обяснява на някои диалогично заблудени - налице съм :-)
цитирай
11. gantree - @ анонимен 10
03.09.2008 17:05
Трябва, разбира се.
Аз, точно в момента де, за нищо не се сещам да ти подскажа да обясниш, но ти, ако искаш, давай свободно по твое усмотрение, каквото ти хрумне и каквото намериш за най-актуално да й дообясниш. Гледай да е по-страшничко така, по-сериозно и драматическо да е. Да става за сънуване на кошмари, и на други такива гадости.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gantree
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3641440
Постинги: 490
Коментари: 6144
Гласове: 25502
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930