Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.10.2007 22:11 - Тити точка ком
Автор: gantree Категория: Политика   
Прочетен: 6326 Коментари: 14 Гласове:
0



     Както си се мотаех из мрежата - из обичайните за четене места - попаднах на линк към сайта на Тити Папазов. Не знаех, допреди половин час, че и той се е настанил в мрежата.
image

     Сайтът му не е нещо особено; използвана е програмата на WordPress, с темата Grid Focus на 5thirtyone.com - компактна и съвсем обикновена триредова тема в бяло и черно. Седем приоритета, кандидати, галерия. Кандидатите в листата му са ми напълно непознати като имена. За първи път видях прословутите му въпроси към Бойко Борисов събрани на едно място. Те са, без никакво преувеличение казано, основната конструкция на почти цялата му кампания. Публикувани са известните досега шест десетки. Отговор на който и да било от тези въпроси от страна на Борисов досега няма. Или поне аз не знам да има.      Само малка част от неговите въпроси ми се сториха забавни. Едва въпрос номер 30 е с някакъв уж "политически" подтекст. Общо взето, нямам никаква представа защо само Тити Папазов задава въпроси на Борисов, но е очевидно едно - тоталното игнориране на всичките тези теми от медиите е скандално. Усещането за "мъртва хватка" е по-силно отвсякога.



Гласувай:
0



1. viovioi - и клипа не е лош...(особено музикалния фон с песента на Васил Найденов Ти,ти, ти...)
02.10.2007 12:36
Луди пари хвърлят в тази налудничава надпревара. Ама стой, те не са луди, луди са тия дето им ги дават.Нали така? :))))
цитирай
2. gantree - @ viovioi
02.10.2007 12:49
не знам, сигурно си права, но аз лично не мисля, че се хвърлят "луди пари" - направил си е клип, сайт, и какво още? и плакати и листовки, най-вероятно;

това не ми изглежда да са "луди пари", нищо, че самият човек изглежда леко луд; във всеки случай Тити не е тръгнал да си купува журналисти от сутрешни блокове в две-три телевизии, именити водещи в неделни радиопредавания или пък цели редакции, издатели на вестници и издателства

за Мартин Заимов може да се каже абсолютно същото - клип, сайт, листовки и плакати; нищо повече
цитирай
3. viovioi - поправям се..
02.10.2007 14:50
правят евтини номерца, клоунади и пишман серенади по площадите:))
цитирай
4. gantree - @ viovioi
02.10.2007 15:08
е, хайде сега от едната крайност, та в другата :))
май нямаш угодия, от гледна точка на кандидатите
цитирай
5. viovioi - Със всичко мога да се съглася..
02.10.2007 15:32
Но няма обаятелен образ. Някаква харизматична личност с визия и стил. Да ме стресне с интелект, ерудиция и да ми прикове вниманието. Това с тъпизмите, изцепките,клеветите,компроматите ги превръща в антигерои и смешници. И нали се сещаш, като човек с претенции даже обижда мойта интилигентност. А Тити направо ни поцепва:)))
цитирай
6. gantree - :))
02.10.2007 15:54
всички са събирателни образи, това не бива да се отрича;
"харизматична личност" - не знам, хората по принцип влагат много различни неща в това понятие; "визия" и "стил" - това също са универсални определения - на един му допада едно, на друг - друго;
по-добре виж за друг ориентир, извън емоцията
цитирай
7. candysays - Аз лично харесвам Тити като човек..
04.10.2007 11:02
Но не съм много сигурна дали ще се справи (добре) като кмет на София. Бих гласувала за него дори (най ми допада сред кандидатите), но вече се чудя дали има смисъл... Господин Бойко още май не е раз- очаровал хората достатъчно... Сочат го като победител и в тези избори за кмет. Кофти работа...

П.С. Честно казано, мисля че дотук Стефан Софиянски направи най-много за София, каквото и да говорят и пишат за него, и въпреки че го съдят. Така смятам аз.
(макар че -правя уговорката- наистина не разбирам от политика ;)

Поздрави gantree
цитирай
8. gantree - привет, candy
04.10.2007 11:38
наистина не знам какво да кажа; не предполагах, че в София все още са останали хора, които да не са разбрали какво направи Софиянски - или по-точно - какво причини Софиянски на София и на нас, софиянците;

въпреки, че го съдят, казваш; а въпреки, че не го осъдиха бих казал аз;

както и да е; поздрави и на теб
цитирай
9. candysays - Сигурно си прав, gantree..
04.10.2007 12:23
Аз -както казах- наистина не разбирам много -много от политика, и не следя събитията от тази сфера отблизо, както ти :) Само чуя, недочуя нещо ;)
То затова и рядко се обаждам в блога ти, да не се излагам ;-))

Просто така и не разбрах какво направиха за София другите кметове- поне Софиянски видях, че направи някои хубави неща за града ни, затова така...
Янчулев например, нищо особено не направи, Бойко сега също не виждам кой знае какво да прави, освен да говори постоянно - с най-авторитетен вид- по медиите, и да разкопава скоро оправяни улици и булеварди в столицата, така че да блокира още повече и без това блокираното движение тук напоследък...
А пък Софиянски -все пак!- пусна метрото в София, което ползвам често, и смея да твърдя че ни доближава до европейските столици- чисто и красиво е там, долу... И никой с никого не се кара и бие както в градския транспорт на повърхността..
Освен това- статуята на София до Булбанк бе поръчана, направена и открита официално, докато той беше кмет, а мисля, че краси столицата ни. И още неща има... Просто имаше хубави резултати от управлението му, а от другите кметове особена полза не виждам... Това е.
цитирай
10. gantree - @ candy
04.10.2007 15:11
не, не става дума за прав и за крив; става дума за неща, които придобиха достатъчно голяма публичност, че да са останали извън погледа на - според мен - всички хора в София;
в същото време аз от своя страна изобщо не искам да обяснявам в детайли откъде ми идва изненадата, или пък какво е направил Софиянски; обяснявал съм това прекалено дълго време на най-различни места с най-различни хора, и ми е втръснало до смърт; ще пусна един постинг в блога си след малко, с един-два линка към една що-годе систематизирана и добре подредена информация;
ако ти се чете - ще я прочетеш; ако не ти се чете - няма да я прочетеш; интересно четиво е

поздрави; и не забравяй - ти може и да не се занимаваш с политика, :)) но политиката се занимава с теб, ежедневно и постоянно, за добро или за лошо;
цитирай
11. candysays - Така е, gantree :)
04.10.2007 17:59
"ти може и да не се занимаваш с политика, :)) но политиката се занимава с теб, ежедневно и постоянно, за добро или за лошо", за това със сигурност си прав! ;)
Но пък има държави и политически ситуации, в които това е ужасно осезаемо (и трагично!), за щастие аз не се чувствам така в настоящата ситуация в България- каквато и да е, не се натрапва неприятно в живота ми ;) Наистина го мисля, и се чувствам така.
Да, зная, пак ми се отразява- на мен, на всички нас, онова, което става в "горните етажи на властта", но -навярно сам си даваш сметка- може да бъде много по-зле...

Повече няма да се меся в теми, от които не разбирам много ;) Ще гледам да прочета все пак онова, което си публикувал..
Благодаря ти за добрия тон в твоя блог, и отново- поздрави! Мисля, че се разбрахме що-годе.. :-)
цитирай
12. gantree - @ candy
05.10.2007 07:59
добрите хора заслужават добрия тон :)) останалите заслужават всичко останало
ще се радвам, ако не ти дотежи да прочетеш всичките 85 страници, и ще се радвам, ако съм помогнал да научиш повече за този човек и за направеното от него;

за месенето - меси се, полезно е, и може да се научи много
цитирай
13. ianchefff - Ako го нямаше Мартин Заимов
07.10.2007 23:43
щях да гласувам за Тити.
Но, този път, Тити загуби моя глас.

:)
цитирай
14. candysays - @ gantree,
08.10.2007 14:46
O.K. :)))*
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gantree
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3641645
Постинги: 490
Коментари: 6144
Гласове: 25502
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930