Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.04.2010 14:15 - Ohh La La
Автор: gantree Категория: Музика   
Прочетен: 3282 Коментари: 3 Гласове:
5



        Струваше ми се, че много време е минало от последното ми влизане в блога, но като погледнах, не е било много. Няма и месец. Починах си, а пък и вие от мен. Не страдам от еднообразие, но пък и наистина нищо не се е променило за това кратко време. Мислех си, че ще успея да си изчистя мнението от разнопосочията и противоречията, които ми се струваше, че са се появили "в повече" от обикновено, но - всичко си е същото. Или аз не мога вече да се изчиствам, или противоречията са били от липса на знание в достатъчна степен. Исках да кажа, че пак си ги има и са си същите. Не съм писал тук за ориза, прословутият ориз, заради който доста ме бъзикаха едни приятели, неясно защо формулиращи се като противници на ГМО. Ще си напиша по-подробно глупостите за тоя глупав ориз, тъй като още една торба с камъни в коментарите няма да ми навреди, дори хич няма да я усетя вече, толкова ми претръпна гърба :)) Засега само със споменаването ще се огранича, и със един хубав Lorber, "Ohh La La" от Flipside 2005.
        До по-късно.





Тагове:   таг,


Гласувай:
5



1. nicodima - Нямам колонки в службата : (
08.04.2010 14:31
До довечера!
цитирай
2. анонимен - времето е вътрешно усещане, нали ...
08.04.2010 17:42
времето е вътрешно усещане, нали знаеш. понякога секундите и минутите са по-дълги от обикновено, зависи какво се крие зад тях. "О миг, поспри, ти тъй си хубав" ;)

мен лично ме изнерви неписането ти, защото имам рефлекс да влизам в двора ти и да чета бележките, оставени след теб. понякога те чувам да се провикваш през отворения прозорец и да случам разговора със съседите ти - не подслушвам, чува се чак на улицата. Често се заслучвам. А сега, като видях кепенците на долния етаж затворени, щорите на горния - пуснати, градинската врата - неотваряна, реших че си на някой Великденски остров.

Поздрави и благодаря за музикалното завръщане - сега въздухът в махалата е по-ведър и свеж, приятно за наминаване.

Екатерина
цитирай
3. gantree - @ Екатерина
13.04.2010 14:53
Здрасти :)) Не ми се сърдИ за отсъствието.
По-лесно ще ми е да спра цигарите, отколкото писането.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gantree
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3641633
Постинги: 490
Коментари: 6144
Гласове: 25502
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930