Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.10.2009 19:30 - Nnenna Freelon
Автор: gantree Категория: Музика   
Прочетен: 6078 Коментари: 21 Гласове:
6



        Много е добра! Вероятно сте я чували, както и аз, но не съм знаел, че е тя. А и не съм имал неин албум, нито един досега. От "Tales Of Wonder" 2002, общо взето, си харесах първите неща - "Lately", номер три, и "Superstition", номер четири.

        "Lately" може да се чуе тук и да се копне от тук, а "Superstition" - тук и после - тук. И двете са хубави, но втората повече ми допада, поне засега.



image



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bilingual - :)
24.10.2009 20:04
много е добра наистина. Коп-нах си ги, мерси :))
цитирай
2. gantree - :)
24.10.2009 20:11
Здравей :)
Радвам се, че ти харесва и на теб. Целият албум е тук:

http://tinyurl.com/yhq36dm
цитирай
3. sowhat - и двете ги геп-их :))
24.10.2009 20:37
страхотна е
цитирай
4. bilingual - да,
24.10.2009 20:38
благодаря ти :))
цитирай
5. gantree - @
24.10.2009 20:42
@ bilingual
Няма защо :)) Имам още една прекрасна находка, но за нея - по-нататък.

@ sow
Нали? :)))
Виж тогава и линка от коментар 2
цитирай
6. sowhat - чудесно
24.10.2009 20:46
ган, музиката при теб винаги е перфектна :))
цитирай
7. gantree - @ sow
24.10.2009 20:53
Е, винаги може би не, но в повечето случаи, надявам се.
Я ми кажи, първото или второто парче повече? Сериозно, интересува ме друго мнение.
цитирай
8. анонимен - НИКОЛИНА
24.10.2009 22:03
ПРИВЕТ !
"Интересува ме друго мнение." Моето спада към тази категория - друго. И тъй като често слушам музиката, която предлагаш, ще отговоря на този въпрос. На мен по-ми допада първото парче, защото ми действа по-отпускащо.
цитирай
9. sowhat - второто
24.10.2009 22:29
определено :))
съвсем сериозна съм
цитирай
10. bilingual - нека и аз
24.10.2009 22:32
да се намеся :)
на мен също второто ми допада повече :) даже сега пак го слушам :)
и двете са много добри, но мисля, че са за различни настроения :)
цитирай
11. ddima - Супер!
25.10.2009 00:13
И аз, мерси:)))))!
цитирай
12. анонимен - When you believe in things that you dont understand, Then you suffer/ Superstition aint the way
25.10.2009 07:14
Здравей Ган,

Отново с удоволствие ти благодаря за чудесната музикална почерпка. Стана ми забавно следното: малко преди да чуя последната ти музикална хрумка тук, прочетох статия за хаоса, който подтиква хората да фантазират, но и да създават, казваше авторът. Интересна формулировка: "Човекът е структуриращо същество - околният му свят трябва да му изглежда логичен. (...) Основна мотивация на човешката дейност е да иска да разбере случващото се в непосредственото обкръжение." Хората направили два теста: в първия участниците трябвало да опишат сюжета на картина без видимо логичен смисъл - колкото по-малко смисъл на пръв поглед се откривал картината, толкова повече хората били склонни да вмъкват собствени интерпретации, за да оправдаят някакъв смисъл.

Във втория експеримент помолили една група да си припомни ситуация от ежедневието, която е изисквала много усилия за
преодоляването й, а втората група - да помисли за ситуация, с която бързо и уверено са се справили. След това и на двете групи предложили да помислят върху три случки, които не изглеждали ясни и очевидни, а граничели със свръхестествени събития. Първата група се оказала по-поддатлива на идеята за метафизично обяснение на предложените ситуации. Негативното усещане да нямаш контрол над дадена ситуация е предизвикала по-високата потребност да искаш да разбереш представените случки. По-нататък авторите на експеримента изследвали как икономисти вземат инвестиционни решения и т.н., да не отегчавам.
Заключение: Ето, една стара, но смислена песен в чудесно ново изпълнение е сто пъти по-приятна, отколкото скучноватата "наука", а и също толкова полезна със същата инфо. Сравних удоволствието от двете и гласувам за песента. За втората :)

Екатерина


P.S.
Very superstitious, writings on the wall,
Very superstitious, ladders bout to fall,
Thirteen month old baby, broke the lookin glass
Seven years of bad luck, the good things in your past.

When you believe in things that you dont understand,
Then you suffer,
Superstition aint the way

Very superstitious, wash your face and hands,
Rid me of the problem, do all that you can,
Keep me in a daydream, keep me goin strong,
You dont wanna save me, sad is my song.

When you believe in things that you dont understand,
Then you suffer,
Superstition aint the way, yeh, yeh.

Very superstitious, nothin more to say,
Very superstitious, the devils on his way,
Thirteen month old baby, broke the lookin glass,
Seven years of bad luck, good things in your past

When you believe in things that you dont understand,
Then you suffer,
Superstition aint the way, no, no, no

цитирай
13. veras - въпросче
25.10.2009 11:10
Superstition не е ли на Стиви Уондър? Иначе аз гласувам за първото:)
цитирай
14. bilingual - @veras
25.10.2009 13:57
да, на Стиви Уондер е тази песен от '72 г. :)))
цитирай
15. gantree - @
25.10.2009 15:08
Здравейте всички, и съжалявам, че ме нямаше от снощи досега.

@ Нина
Да, именно друго мнение. Може би беше по-правилно да напиша "други мнения", заради теб и заради всички вие, които винаги идвате при мен, но същевременно го написах и конкретно към sowhat, И заради именно нейното.
Първото ... не знам. Второто е по-отпускащо, ако се замислиш :))

@ sowhat
Сигурен бях. И аз мисля така :))

@ bilinqual
Да, различни настроения. Това им е прекрасното на онези, които се отличават от другите - че вкарват настроенията си :)) Не всеки може да го прави това :)

@ ddima
Здравей :))

@ Екатерина
Втората, да. :)))
Улучваш ме в десятката с този разказ, за тази статия. Структуриращо, може би да, но най-вероятно е по-добре да се каже просто създаващо, творящо същество. Логичността в създаваното, както и в заобикалящото не е нищо повече от обикновена йерархичност. Не последователност, а именно йерархичност.

Описването на картина принципно е абсурдно занимание. Много по-лесно е да направиш прогноза за времето, отколкото вярно описание на живописната комбинация между едноцветно настроение и многоцветна представа, или пък въображение и натурална реалност. Да опишеш снимка е възможно с малко по-висока степен на достоверност.

Да нямаш контрол над дадена ситуация е по-скоро естественото състояние за всеки един от нас. Да имаш контрола е неестествено. В този ред на мисли от вчера насам, по конкретен повод, си занимавам мислите с безвкусния масов въпрос "за какво служат парите". Конкретният повод е благодарността, както и свързаните с нея въпроси. Горе-долу се стабилизирах като вътрешно убеждение около една теза, и ще пиша за това съвсем скоро. Тия дни. Само ще вметна един цитат на Честъртън, в който той почтено цитира един свой приятел Росети, Данте Габриел Росети (1828-1892) английски художник и поет, който в някакъв техен разговор "отбелязал с горчивина", че "най-тъжният момент за атеиста е, когато е истински благодарен и няма на кого да благодари".
Хахахах :))

@ Вера
Ехо :)) Да, същата, на Стиви Уондър.
И "Lately" е хубава, разбира се. Само настроението е различно.
цитирай
16. анонимен - НИКОЛИНА
25.10.2009 16:36
Привет ,ГАН !
Значи правилно съм се колебаела,дали да споделя своето мнение,но очаквах,че и други ще си кажат мнението и затова надделя желанието ми да си сверя своето. Аз не съм специалист и казвам това,което усещам - а усещанията при всички са различни. Няколко пъти прослушах двете песни и се обосновах защо ми хареса повече първата. Втората песен поражда у мен танцувални чувства. Последвах съвета ти и днес пак ги прослушах, на светло,но не ми се промени усещането. Видях,че и друг е за първата песен,което ме успокоява че не съм произнесла глупост.
Жив и здрав бъди!
цитирай
17. gantree - @ Нина
25.10.2009 18:46
Значи правилно съм се колебаела, дали да споделя своето мнение ...

Нне! :))) Абсурд е да потвърдя, че е било правилно да се колебаеш дали да си, или дали да не си кажеш мнението.
:))
цитирай
18. анонимен - може би не съм била много прецизна с ...
26.10.2009 00:51
може би не съм била много прецизна с първия си постинг и искам да направя уточнеие, не че имам спор с теб, Ган. "структуриращо същество", защото си въобразява, че вижда йерархии дори и там, където не ги вижда - празно бяло квадратно поле с черна рамка, примерно, а човек е склонен да се самозаблуди, че му се привиждат смисли зад това. Структурирането разбирам като насекцкване на секвенции ;), приписване на ред там, където може би той не изглежда така, както очите искат да го видят, но пък илюзията за логичност и подреденост създава душевен комфорт, което в крайна сметка се оказва основният подтик за това иначе безсмислено самозалъгване. Докато в твоето "йерархия" виждам описване на действително съществуващи връзки.

И ти ме стресна: Винаги съм благодаряла, че все още има на кого да правя подаръци, а ето, че друг човек доста по-рано изказал подобна, макар и по-задълбочена мисъл. Наистина като че ли знанието се "търкаля" наоколо, човек трябва да се наведе и да си понасъбере - на който каквото му трябва. Ама няма да се отпускам на тема "същност на (по)знанието". Нито дали моментите на съвпадение са случайни или закономерни - не говоря за единичен случай и нямам предвид само един човек, с когото да си на същата или сходна честота на трептене.

п.с. аз ли остарявам, езиково ли оглупявам, но ми трябваше да прочета 2 пъти отговора на Ган до Нина (Нр.17) и надлежно да си изтълкувам граматиката. Как може да е толкова сложно и трудноооооо?!

Ек.
цитирай
19. анонимен - а за да не бъда разбрана погрешно, ...
26.10.2009 00:55
а за да не бъда разбрана погрешно, Бог съществува. тази тема изключих от втория си коментар.

Екатерина
цитирай
20. анонимен - НИКОЛИНА
26.10.2009 11:48
Екатерина, казвам го с усмивка : Обръщала ли си внимание на писането на един адвокат - когато ми се е случвало да прочета нещо такова и 10 пъти препрочитане не са ми помагали. Ако човек чете изречението на ГАН не повърхностно, а осмисляйки го /както аз го четох / , може да го разбере още с първия прочит.
цитирай
21. анонимен - Здрасти Николина, Изречението на ...
27.10.2009 02:21
Здрасти Николина,

Изречението на Ган си е добре, но езикът ни е труден.


Ек.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gantree
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3637094
Постинги: 490
Коментари: 6144
Гласове: 25502
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031