Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.08.2009 12:35 - Реверанс
Автор: gantree Категория: Музика   
Прочетен: 8664 Коментари: 29 Гласове:
5



        Снощи трябва да е било много весело. Не разбрах да е правила някакви по-особени простотии г-жата, което само по себе си е добра новина. От краткото репортажче в Медияпул нищо особено не се разбира, освен, че авторът е фен. Няма лошо, да е жив и здрав. Направи ми впечатление едно изречение от кратката дописка, това за циганския оркестър и взривената публика. Не знам какво трябва да са й казали на мадоната за нас, щом й е такъв "реверанса". Хем е смешно, хем не са я подвели, както се е оказало. Добре, че не е имало и кючеци.

        Моят "реверанс" за неделята пък е ... като кликнете  ще го чуете.
Парчето е "Brutal Truth", от албума "Meet Me Around Midnight" (2007) на Ida Sand, може да се вземе оттук.



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. totoni - и аз не съм й особен фен, но не мога да ...
30.08.2009 12:47
и аз не съм й особен фен, но не мога да отрека факта, че прави шоу и е звезда в шоу бизнеса. Не я гледах снощи само, защото миналата година я гледах в Рим и чак пък два пъти не бих й посветила. Но искам да ти кажа, че това с циганския оркестър си е част от шоуто още от миналата година и няма общо с България.
Поздрави
цитирай
2. totoni - Прочетох статията и да ти кажа доста ...
30.08.2009 12:50
Прочетох статията и да ти кажа доста съм учудена...Ако това е "реверанс към Балканите", тогава и Рим ли е там? Хм, странно...Журналистите ли не са наясно или аз не знам какво съм видяла?
цитирай
3. gantree - @ totoni
30.08.2009 12:55
Здравей. Не знам, не съм бил и не съм видял с очите си. Не съм фен.
Цигански оркестър и взривена публика ми звучи еднозначно, а не двусмислено.
Оттам насетне всеки е свободен с интерпретациите.
цитирай
4. анонимен - А, направила е редовните си простотии :)
30.08.2009 12:56
Освен, че старата чанта е започнала чак в 22 ч., засякох и впечатленията на една очарована фенка: http://thecursedcow.blogspot.com/2009/08/long-live-queen.html
цитирай
5. gantree - анонимен 4
30.08.2009 13:02
Благодаря ти за линка, инфото от "първа ръка" винаги си е ценно.
Какво да кажа ... не знам. Май по-добре да си замълча.
цитирай
6. totoni - Ако истински харесваш някой изп...
30.08.2009 13:12
Ако истински харесваш някой изпълнител - концертът му на живо си е велико преживяване. Така че - сигурно за истинските й фенове всичкое било незабравимо. Отново си припомних какво изживях аз съвсм наскоро в Загреб...http://totoni.blog.bg/lichni-dnevnici/2009/08/11/mnoooogo-cvetna-snimka-3-u2-koncertyt.378149
Сигурно и нейните фенове са се чувствали така снощи. Няма лошо! Виж, ако е проявила неуважение към публиката-това вече си е гадно!:(((
цитирай
7. gantree - @ totoni
30.08.2009 13:25
totoni написа:
Ако истински харесваш някой изпълнител - концертът му на живо си е велико преживяване.

Какво значи "истински", не разбирам. Или го харесваш, или не го харесваш.
Колкото до великото преживяване, ще цитирам от линка на анонимен 4, за който още веднъж му благодаря:

"... Бръкна си веднъж в гащите, целуна една жена в булчинска рокля с език, показа ни среден пръст, лази на сцената по корем, натиска се на монаси, вдигна си поличката и си показа чатала ..."

Та, може ли, според теб, да се говори за велико преживяване в случая?
И още нещо ми хрумва за поясняване - какво точно значи "неуважение към публиката"?

Ако въпросите ми са ти досадни, подмини ги, все едно ги няма. Ако ги възприемаш като агресия към себе си като почитател на тази жена - също ги подмини.
цитирай
8. totoni - Не, не, не ме дразни:)) И не ме разбра ...
30.08.2009 13:30
Не, не, не ме дразни:)) И не ме разбра - още в първия коментар казах, че НЕ съм й фен. Просто се опитвам да вляза в положенито на тези, които наистина я харесват. И като преживяване изобщо не мога да сравня с нищо преживяването си, когато видях U2 наскоро и ДЕПЕШ преди това. Но това е моята музика и емоцията от това, че ги виждаш и чуваш наживо си е несравнимо с нищо друго!
Какво значи неуважение? Ами закъснение от 1 час, "отрязан край", никакъв бис, никакъв контакт с публиката...Сигурно за истинските фенове е леко разочароващо...
цитирай
9. gantree - @ totoni
30.08.2009 13:38
Казаното в първия коментар беше неясно, сигурно затова не съм те разбрал. Писа, че си била на концерта й в Рим, което предполага, че си й фен. Аз не бих отишъл на концерт на Азис, например, защото не съм фен. Цялостно, а не половинчато харесвам музиката, която слушам.

Да се влезе в положението на онези, които я харесват, явно не е много трудно :))) Чатал, гащи, среден пръст, цигански оркестър и натискане на монаси. Нищо чак толкова трудно няма :)))

Поздрави.
цитирай
10. totoni - Бях в Рим по това време случайно и ...
30.08.2009 13:44
Бях в Рим по това време случайно и реших да я видя. И не, за мен не е толкова крайно непоносима, както за теб и както Азис за мен и теб:)) Истината е, че съм я слушала като ученичка и си струваше да я видя наживо. Да, не може да пее, но беше явление, съгласи се! сега ще кажеш "както и Азис", нали:))) Този спор е малко излишен, всъщност съм съгласна с теб. Само че си малко краен, струва ми се!
цитирай
11. gantree - @ totoni
30.08.2009 13:51
Не, не съм краен, мисля, че грешиш.
Не може да пее + държи се безумно и отвратително = не ми харесва и ме дразни.
Ти се отнасяш снизходително, и наричаш сбора на горните две "явление", не ми е ясно защо. Що за явление е това? Да, добър мениджър, да, машина за пари, съгласен съм, но нали не за това се ходи на нечий концерт?

Спор всъщност няма, наистина. С теб е приятно да се говори.
За крайността - не си права.
цитирай
12. totoni - Радвам се, че ти е приятно:))) ...
30.08.2009 14:03
Радвам се, че ти е приятно:)))
Виждам, че горе-долу сме набори:))), та ти винаги ли си бил толкова музикално осъзнат, както си днес? И никога ли не си я слушал по дискотеките, например? Е, аз съм. И фактът, че е "машина за пари" не означава ли, че има фенове, които да й ги дават? И откакто свят светува провокацията е била най-добрият начин да пробиеш в този бизнес. И да успееш да бъдеш провокативен в продължение на толкова години, заслужава уважение, според мен. Може би с риск да забравиш кой си, но този бизнес е жесток.
И съм сигурна, че един ден когато си отиде, като Майкъл Джексън, например, ще остане в историята на музиката. Няма значение с какво.
Е, аз и на Майкъл не бях велика фенка, но бих отишла на негов концерт, ако бях имала тази възможност (е, не бих го гонила по света:))), но не бих пропуснала тази възможност.
цитирай
13. анонимен - 4-ти
30.08.2009 14:13
Каквото и да си говорим, явление или не, дъртата брантия си остава такава, ако ще и скенер да си набута отзад. :р Компенсира с курвенско шоу фактът, че не може да пее, а знаем, че пеенето би трябвало да е съществената част, все пак. :) Толкова по-зле за тези, които й дават парите си, за да гледат как една дърта брантия им се кекери насреща.

Мима
цитирай
14. totoni - gantree, btw - благодаря за парч...
30.08.2009 14:16
gantree , btw - благодаря за парчето:)), хареса ми!:))
цитирай
15. gantree - @ totoni
30.08.2009 15:12
Хубаво е, да :))

Музикално осъзнат, не бих казал такова нещо. Да имаш определени вкусове, вкл. и модели за поведение, изобщо не означава осъзнатост или пък някаква изключителност. Просто "група А" не харесва и отхвърля "група В", "група С" и т.н., обратното също е валидно. За продължителната като години провокативност - защо мислиш, че й дължиш уважение, заради едната продължителност? Да правиш едни или други простотии в продължение на дълги години, или дори в продължение на целия си живот, не е кой знае колко трудно занимание. И винаги е от огромно значение с какво ще останеш в историята - като "Мис Простачка" или по някакъв друг начин. За бизнеса също не мога да го приема. Не е добър бизнесмен онзи, който ти предлага единствено две нови неща в комплект с още 34 стари попретоплени манджи, имам предвид песните в последния й двоен албум. Добър бизнесмен е нещо съвсем различно. Но, както и да е.
цитирай
16. gantree - :))
30.08.2009 15:16
Здравей, Миме :)) не знаех, че си ти :)) На мен дълбокото възмущение вече ми е преминало, и само затова не съм "цветист" в израза. Теб още те държи :))))
Да, наистина е тъпо да видиш отстрани какъв ти е идола. Идоли искат хората, и си ги получават. Идолският бизнес е печеливш.
цитирай
17. totoni - За едни и същи - не съм съгласна! в...
30.08.2009 15:18
За едни и същи - не съм съгласна! винаги съм я наричала хамелеон, имеенно защото мина през доста периоди. Както и да е, наистина, въобще не знам защо започнах този спор:)))
Предавам се!:))) Спорът наистина не е толкова важен за мен, че да продължавам с него:)))
Наистина ми беше приятно да си поговорим:)))
цитирай
18. gantree - @ totoni
30.08.2009 15:22
totoni написа:
Предавам се!:)))

И аз се предавам! :)))
цитирай
19. анонимен - колко сте смешни.
30.08.2009 15:55
Някой пуска цитат от линк и веднага това се приема за достоверно.
Само че услужливо някак е пропусната втората част на цитата...

Ето първата част, около която тук се залюбиха:

"Но иначе - да живее Кралицата! Бръкна си веднъж в гащите, целуна една жена в булчинска рокля с език, показа ни среден пръст, лази на сцената по корем, натиска се на монаси, вдигна си поличката и си показа чатала..."

А ето и втората:

"...Дълго ще помня миксовете на Vogue с Four Minutes, на Celebrate с Thriller (концертът в София беше на рожденния ден на Майкъл Джаксън), на La Isla Bonita с цигански оркестър. И надписът "Game Over" накрая, без никаква надежда за бис. Щом Кралицата каже "Край", значи Край! Нищо не можеш да измолиш от нея. Гадна, безсърдечна кучка! Обичам я!"


цитирай
20. анонимен - Мима
30.08.2009 16:01
Не е точно възмущение, Ган, ами присмех към невежите - показах като как точно изглежда отстрани цялата работа. :) Ами на концерт се ходи точно заради музиката, не заради краченето, което човек дори не успява да види, защото разстоянията са големи, а отпред пречат ужасно много глави и ръце. :) Блъскала съм се по концерти и знам. Никаква парадираща сексуалност на менопаузата не може да се види при Металика, да речем, да не говорим пък за дядовците AC/DS и Цепелин - хората правят музика, с нея пълнят стадионите, за това се казват музиканти. Не с пийп шоу, от което за парите си нищо не можеш да видиш и по-добре е да го наблюдаваш по телевизията. Безплатно, хем и камерите снимат отблизо. :)
цитирай
21. gantree - @ Мима
30.08.2009 16:48
Да, правят музика, а не пийп шоу :)))
Но не очаквай някой от феновете да те разбере. Те се възхищават на "краченето" и "кучките". Това е разбирането им за "свобода". Колкото си по-долнопробен, толкова по-свободни се чувстват феновете.
цитирай
22. gantree - @ анонимен 19
30.08.2009 16:53
Предлагам ти една сделка.
Ти няма да пишеш повече коментари тук, а аз няма да изтривам твоя коментар 19.
Изгодно е, помисли си. Ползата и за двама ни е голяма.
цитирай
23. анонимен - Друг анонимен
30.08.2009 22:12
Странно е как всички повтарят една и съща матра: "Яко/велико шоу!"

Никъде не срещнах "тя пя/танцува зверски"
цитирай
24. анонимен - разбира се /радерс/
30.08.2009 22:46
По принцип, целта е да се приберат парите на нещастните тъпоглавци. Благородна цел...
цитирай
25. анонимен - това, че не сте го срещнали
31.08.2009 00:57
не значи че не е било.
Тя пя и танцува зверски яко.
беше над в сички.
Показа нагледно защо е наричана
Кралицата на попа.
цитирай
26. dagma - Относно "реверанса" :)
31.08.2009 20:09
Ако питаш мен чалгата и кючеците са добрия вариант. Можеше да й хрумне да се чекне в съпровод на църковно-славянски песнопения. Щеше да е напълно в стила й.
цитирай
27. veselaj - gantree,
02.09.2009 07:44
само не разбирам защо толкова се палиш. Посредственост като тази не заслужава толкова енергия :)))) А че посредствеността винаги е печеливша е факт - уви.
цитирай
28. gantree - @
02.09.2009 09:26
Здравей, dagma :))


veselaj написа:
само не разбирам защо толкова се палиш.

Здравей, Весела. По много причини. Трудно е да ти обясня с две думи.
Най-малката причина е "при самозащита".
цитирай
29. veselaj - Може би не разбирам, защото не живея ...
02.09.2009 16:25
Може би не разбирам, защото не живея в София. Защото за мен този концерт беше нещо, за което говорят по новините - тъкмо време да направя салатата :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gantree
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3637081
Постинги: 490
Коментари: 6144
Гласове: 25502
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031