Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.04.2007 22:08 - Всяко чудо за три дни :P
Автор: gantree Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 14250 Коментари: 33 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image
     Всяко чудо - за три дни; така ще е и с мелодрамите на Слави Трифонов. Лично за мен днес е третия ден, хахах - защото, нали ... новинката четох в събота.
     Четох и пълният текст на интервюто, което е дал на щатния си подчинен от милиционерската школа в Симеоново, др. Петров. Какво да кажа - ми пълна отврат е този човек; то и другият е такъв, но поне не експонира мръсотията си чак толкова много пред хората.
     Според една част от актуалните клюки въпросната мелодрама е един непохватен опит да се "цапне конкуренцията" в един от най-подходящите моменти - финалът на брадърските помии по Нова ТВ. Като аргумент в подкрепа на тази клюка е анонсираното от събота насам неочаквано продължаване на воайорската им простащина, с още една седмица, тоест - когато минат "трите дни" засилен медиен интерес към късния часови пояс на bTV. Има някаква (според мен обаче доста извратена) логика в едно подобно твърдение, още повече, че го чух като коментар от страна на човек, който си разбира от работата. Не знам дали да си мисля, че в това има нещо вярно, ако Нова ТВ наистина удължи шоуто си, както се предполага. Но, както и да е, аз и без това не ги гледам, така че - да правят каквото си искат.
     От страна на чалгарите се нададе един жалостен и сърцераздирателен вой - който всъщност си беше доста фалшив вой, според мен. Бойко Борисов е надминал и себе си даже, включвайки цялата сценка дори и в предизборната си кампания, заявявайки, например, пред "Стандарт", че Слави имал "рамо не само от мен, но и от цялата партия ГЕРБ, а това са много хора". Всъщност, те изобщо не са "много хора", но това вече е една друга тема. Любен Дилов е кратък и лаконичен, което може би означава, че на него вече не му се занимава чак толкова много с глупостите на стария си приятел. Все пак, дори и евтините медийни номера омръзват в един определен момент. :)
     Споменах интервюто, от петък, 20 април (рожденият ден на Хеитлер, хахах). Не съм го прочел цялото, признавам си. Гнусно и противно четиво е, и не се търпи дълго време - или поне дотолкова, че да бъде прочетено докрай. От малкото, което прочетох, ми направиха по-особено впечатление няколко неща. Не искам да коментирам всичките, но ще цитирам дословно едно от първите:
"... След като приемеш карма, т.е. че е съдба, някои казват съдба, или нещо. Трябва да приемеш, че трябва да си търпелив към седем основни чувства. Да си търпелив към седем основни чувства. Можеш ли да ги запомниш? Омраза, обожание, страх, яд, тъга, радост и загуба. Ще ги повторя – омраза, обожание, тъга, страх, радост, загуба, и едно пропуснах."
     Край на цитата. Много му се смях на тези няколко изречения :)) първо, заради неволно изпуснатото "можеш ли да ги запомниш" към завършилия милиционерска школа Росен Петров, а пък след това автоматично ми се появи наум аналогията със седемте смъртни гряха - похот (lust, лат. luxuria); лакомия (gluttony, лат. gula); алчност (greed, лат. avaritia); леност (sloth, лат. acedia); гняв (wrath, лат. ira); завист (envy, лат. invidia), и гордост (pride, лат. superbia). После си отбелязах, че ... всъщност този болен човек говори за "чувства", и то за не какви да е, а за "основни чувства". Сред тях не видях "любов". Е, щом не е "основно", то сигурно тогава любовта е поне сред "второстепенните" за него. И "състрадание" не видях - а състраданието със сигурност е основно чувство (способността да приемеш чуждата болка като своя). Ето, ако не друго, поне да погледне малцината, които се отнасят състрадателно към "новинката" за него от петък, 20 април.

     Впрочем, аз така и не успях да изпитам каквото и да било състрадание към него, дори и малко, като "за цвят". Това не е негов проблем, разбира се, ами просто аз не съм достатъчно "добър" християнин.


Тагове:   чудо,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. informator - Ако един човек преживява
23.04.2007 22:15
лична драма , няма нужда от злобни забележки , независимо какъв е той.

Харесван или не харесван, човекът е болен, и това не е добре просто защото е човек.

цитирай
2. sashetu - ...
23.04.2007 22:27
Този път ... мнението ти и на мен не допадна...
придържам се към мнението от първия коментар.
Какъвто и да е, човекът е човек... Слави Трифонов или Петкан той е болен, а със здравето шега не бива...
Мисля, че и на теб не ти отива да говориш така...
Нито мисля, че е уместно, защото всеки може да се разболее днес, колкото и пари да има или да няма.
Дано Слави скоро се оправи.
Но твоят блог, твоето мнение.
Поздрави
цитирай
3. анонимен - Човекът си е човек, болестта си е болест, сиренето е с пари
23.04.2007 22:36
Аз съм напълно съгласен с поста по-горе. Слави дори с това се опитва да печели рейтинги и да прави предаване. Това да гледаме един болен човек от болницата ми е too much real on this TV. Има си и лични неща все пак, които не са за излъчване. Нека да има информация, ама не да се правят предавания и да се пълнят вестници, защото току виж утре сме се събрали на кампания в подкрепа на Слави Трифонов.
цитирай
4. brumbrumm - Никога
23.04.2007 22:54
не бих си помислила,дори не бих допуснала,че болестта на Слави цели да катурне рейтинга на когото и да е по каквито и да е причини.Има си хора,които гледат Мюзик Айдъл,има и такива,които гледат как някои стиска циреите на задника на някой си ВИП...въпрос на вкус

Но Слави,който принцирно харесвам и уважавам,е човек.Това,че е известен да не би да прави болестта му подозрителна?Ако той не бе Слави Трифонов шоумена,а Слави от гарсониерката на 1-я етаж,дето работи за 200 лева на месец,дали щяхме да седим и да му се ,,смеем`` на изреченията от интервюто?Слави щеше да е само един човек,сполетян от нещастие.На никого не се желае злото.Силно се надявам здравето му да се оправи и да се върне на екран.Хора сме...къде се вписва рейтингът в тая картинка?
цитирай
5. meto76 - Интересна гледна точка. Понякога ...
23.04.2007 23:06
Интересна гледна точка. Понякога медийните звезди прекаляват да ни занимават с тях самите.Като че ли много ни интересуват.
цитирай
6. анонимен - Търпение другарю!
23.04.2007 23:21
Мисля, че трябва да си търпелив към омразата, която те изгаря... За да не запалиш околните с омраза към теб.
цитирай
7. gantree - до informator и sashetu
23.04.2007 23:25
ее, извинете ме и двамата, но не видях нищо рационално във вашите коментари; не е задължително, разбира се, и емоцията е напълно достатъчна, но все пак - "трите дни" минаха :))

злоба или злорадство в постинга ми няма, съжалявам, informator; честно казано, хич не ми дреме по въпроса с хипотетичните здравословни проблеми на Трифонов, както се оказа; и не изпитвам никакво състрадание, признавам си за втори път; безразличен ми е - нито го гледам, нито ми съвпада с "кръвната група", нито му имам доверие в мненията и оценките;

за "човекът е човек" и за това, че "всеки може да се разболее днес" - разбира се, така е, но какво общо има това с мен, sashetu? нима не е възможно такъв човек да продължи да ми бъде противен и гнусен? съжалявам, но наистина не успявам да изпитам никакво състрадание към него;
освен това мисля, че номерът му е доста евтин - може и да не съм прав за това, но - какво да направя сега, мисля си го, и това е положението;

впрочем, защо на никой не му направи впечатление още нещо, което според мен се набива в очи - този човек си признава, че от девет-десет години не вижда (централно) с едното око, тоест - вижда, но само "периферно"; в същото време този човек е шофирал из страната и из улиците на София комай без прекъсване, и без никакви проблеми досега;
това (девет-десет години) не е шега работа;

поздрави; и не ми се сърдете много :))
цитирай
8. gantree - до анонимен 6
23.04.2007 23:28
нали знаеш, че много те обичам, хахах :))))))
цитирай
9. анонимен - Не си
24.04.2007 10:23
"аз така и не успях да изпитам каквото и да било състрадание към него, дори и малко, като "за цвят". Това не е негов проблем, разбира се, ами просто аз не съм достатъчно "добър" християнин."
Не си - ужасен си направо!
цитирай
10. mattea - :(
24.04.2007 11:09
зарежи тая тема...
Първо човекът е болен и второ какво толкова ти пречи?
Гнусен бил, противен бил - много емоционално го даваш... даже оставам с впечатлението че интервюто ти е харесало и насила се опитваш да намериш нещо гадно там. Щото независимо искрен или неискрен, текстът на интервюто е добър, професионален. Това че Слави не споменава любовта сред 7 те основни чувства, към които да бъдеш търпелив означава просто че в конкретната философия не е нужно да си търпелив към любовта... а не всички тея неща дето ти си ги мислиш.
Много харесвам коментарите ти, но към Слави имаш лично отношение, и си личи.
цитирай
11. анонимен - Ред сълзи, два - сополи...
24.04.2007 16:39
Само защото някой е болен, това не го прави добър човек. Прави го болен човек (да, това е гадна съдба за когото и да е). Ако "добър християнин" означава да забравя, че някой се е подвизавал като Господ на лошия вкус и долнопробната култура, то аз не мога да съм... изобщо не мога да му го простя това! И предпочитам да помисля за онези, губещи зрението си, които нямат средства за скъпи лечения. За тях ми е мъчно.
цитирай
12. gantree - ...
25.04.2007 14:39
това, за "личното" ми отношение почти, почти ме накара да изоставя темата; от друга страна, малко ме ядосва негативният подтекст, в който се поставя нещо толкова естествено, като "личното отношение" към каквото и да било - получава се сякаш така, че аз сега да трябва да отстранявам въображаеми етикети от мнението си и съображенията, които го формират;

не, "текстът на интервюто" не ми е "харесал"; не го намирам като "добър" или пък "професионален" - каквото и да означава това; във въпросният "текст" е описано почти всичко онова, което аз не съм, тоест - пълен "антипод" ми е въпросната система от "ценности" - ако всичките тези долнопробни глупости изобщо могат да бъдат определени като "ценности";

едно кратко пояснение за "добрият християнин" - написах това за себе си просто защото според мен трябваше да "успея" със състраданието; но не "успях", нито за момент даже, та - затова.

ще си пиша пак, после; поздрави на всички
цитирай
13. kolega - ...
26.04.2007 14:14
"Само защото някой е болен, това не го прави добър човек"
Сто процента съм съгласен с това твърдение.
Че не е хубаво човек да е болен - не е. Че вероятността човек да загуби зрението си е кошмарна - така е /аз съм имал незрящи роднини и съм особено чуствителен на тази тема/.
Дали заболяването на Станислав Трифонов е само рекламен трик - не вярвам, но че Слави Трифонов е способен да го използва за самореклама и вдигане на рейтинг съм убеден /имал съм възможност да се познавам по работа с този човек и го познавам като безскрупулен и свръхамбициозен провинциалист/.
А независимо дали е болен или здрав този човек има огромен принос за цялостното чалгализиране на обществото!
Така че чалгаджиите да си го оплакват и да му се превъзнасят, аз само му пожелавам да оздраве.
цитирай
14. анонимен - една друга гледна точка
26.04.2007 15:24
Да се наслаждаваш в Божието възмездие даже и когато то е върху враговете ти, е ужасно,демонично и няма нищо общо с човещината и с християнството.Аз имах и лични и обществени мотиви ,да кажа, ето така му се пада,но в този момент изпитвам състрадание и моля Бог да му даде покаяние,и да го изцели.можете да видите за какжо става дума ,в първото писмо което му изпратих миналата година,след поредната гавра с християнството.погледнете тук:http://www.pastorbg.com/show.php?id=26

Сега ще му пиша второ писмо,в което ще го призова да се покае и да промени стила си ,не бива да събира ежедневната помия ,и да я изсипва вечер в главите на хората,като " питателна храна".
Помията си е помия,макар и парфюмирана и захаросана....
Ако имате идеи, как да му помогнем,пишете.

епископ Петър Георгиев
цитирай
15. metmaya - Грубо! А проблемът наистина си е ...
26.04.2007 17:30
Грубо!
А проблемът наистина си е Ваш.
цитирай
16. анонимен - Засрамете се! Какви хора сте вие? ...
26.04.2007 20:37
Засрамете се! Какви хора сте вие? Станислав Трифонов е един от най-големите Българи на нашето Съвремие! Българин, с Главна буква. Епископ Георгиев като един истински християнин, който може да му помогне. Аз ще Ви пиша, Отче, Бог да Ви Благослови.
цитирай
17. gantree - оо
27.04.2007 21:39
много съжалявам, но следващият път просто ще изтрия всеки постинг с линк към всякаква протестантска помия в мрежата :(((
цитирай
18. анонимен - Олеле..
28.04.2007 00:26
Ти, приятелю...не само не си пиеш хапчетата редовно...Просто...и хапчета нема да ти помогнат!...Извинявай за откровението - блога си е твой!
Дано никога не те сполети нищо, свързано със здравето - искрено ти го желая!...
Трий, ако искаш - но като гледам по-горе...земи си изтрий помията по-добре!
цитирай
19. анонимен - АБЕ GENTRE,ТИ МАЙ СИ ЕДНО ГОЛЯМО РЯДКО ЛАЙНО,И ИСКАШ ДА ОПРЪСКАШ ВСИЧКИ С СЕБЕ СИ,ДА НЕ БИ НЯКОЙ ДА Е ПО ДОБЪР ОТ ТЕБ!!!!!
28.04.2007 17:11
Помисли за това и се промни !!!Ако не искаш,НЕ ЗАМЪРСЯВАЙ С ФИКАЛИИТЕ СИ НЕТА!!!!!!!!!!!!
цитирай
20. анонимен - да оздравее,
28.04.2007 22:26
бе, хора що се ядете ядно и досадно, какъвто и да е Слави, дай Боже да оздравее! И всеки болен да получи изцеление!
Предаването му гледам и понякога се смея, но стоя бригадирски хумор от времето на "военно - лагерните сборове" - някой от Вас не си спомнят този фолклор, но евала той го превърна в пари.
цитирай
21. ok3223 - Слави,слави
29.04.2007 09:07
Никога не съм го харесвал и не го харесвам.В него има нещо от Стойчков.Нагло ,нахално ,брутално и ... доста силно.На това ветровито и бурно място,сцена,той се задържа много дълго време.Което си е постижение за човек с неговите таланти.Хора сме, всичко може да ни се случи и се случва.Нека си оздравее човека и радва своите фенове.
Не го понасям като интелект,шоумен и човек,но му се възхищавам като на боец.
Умее да се бори за своята си истина,и умее да постига своето.При нашият варварски капитализъм и система,в тази човешка джунгла,само такива хора "успяват".И той е жив пример.
Има си и добри и лоши страни.Като всеки човек.За мене лошите са много повече от добрите,но за доста хора пък е точно обратното.
Нека се излекува,оправи човека,и той е човек- и да радва свойте почитатели.
ДОКАТО ОЩЕ ГИ ИМА...
цитирай
22. анонимен - всяко чудо за 3 дни
30.04.2007 22:10
здр.всеки има право да харесва или не дадени хора в случая Слави .Сега ,когато каза пред всички очи в очи какво му е го обвинихме в набиране на девиденти,а когатомного преди това жълтата преса изливаше различни помии никой не забеляза.аз му желая да се излекува и да работи а на който не му харесва да си намери нещо дру2го за гледане........
цитирай
23. анонимен - На всекиму според делата
01.05.2007 12:05
Когато някой се самозабрави Бог му напомня,че е смъртен.Вижте корицата на албума Слави Трифонов & Ку-Ку Бенд : vox populi.Отдавна Слави се прекланя пред Златния Телец ,така,че остава всички ние, простосмъртните да се молим за него.
цитирай
24. анонимен - Откъде
02.05.2007 03:05
накъде да се молим за чужди грехове,доколкото ги има някой,та бил той С.Трифунов.Ако си има грехове,греховце,да си се моли,това си е негов проблем.Доколкото ми е позната ранговата стълбица в БГ,безсмъртен е само Ботев,а шоумените и подобните им най-малко могат да претендират за безсмъртност.Бил се прекланял на златния телец.Такива у нас и по света са толкова много,толкова много,че непокланящите са абсолютно меншинство.И меншиството да се моли за греховете на болшинството.Смешно нали.Нека всеки да си се моли за своите си греховце,защото безгрешни хора няма.Да съм се молел за С.Тр...
Това са,такива са творения на екрана,на телевизията,абсолютни еднодневки.Престанат ли да го показват,да ги показват,за седмица,месец,два,биват забравяни.Идват други...По интересни и забавни.Някой да си спомня за Гарелов днес?
цитирай
25. анонимен - Грозно и жестоко!
02.05.2007 16:42

"Според една част от актуалните клюки въпросната мелодрама е един непохватен опит да се "цапне конкуренцията" в един от най-подходящите моменти - финалът на брадърските помии по Нова ТВ."

"Това са,такива са творения на екрана,на телевизията,абсолютни еднодневки.Престанат ли да го показват,да ги показват,за седмица,месец,два,биват забравяни.Идват други...По интересни и забавни."

Първо: " Брадърските помии" сами се цапнаха с наглите манипулации на зрителския вот/не че съм гласувала,защото не се интересувам от подобен род телевизионен формат-просто не съм воайор/.

Второ/много по-важно/:Не забавлението,ЧОВЕЩИНАТА е приоритет за Хората.
Не претендирам да съм Майка Тереза,но и за мен страдащият няма цвят,раса,вероизповедание,или не дай Боже, партийна принадлежност/най-малкото телевизионна!/
От тежко заболяване НИКОЙ не е застрахован,вкл. и Вие-злорадстващите.
Прочетете Йовков,той /за разлика от Вас има сърце/
Не съм върл фен на Слави,но му пожелавам да "види" със сърцето си "бялата лястовичка на Надеждата" ,и дано Бог стори чудо и му дари изцеление!
цитирай
26. анонимен - Виж какво...
03.05.2007 04:37
не съм поп, нито калугерка,за да се моля и за шоумените,защото ми плащат за това.А този е един от най-наглите и неприятни типове от таз пасмина.Нека си здравее,оздравее.С парите,които е понатрупал,ще се намери кой де се погрижи за него.Боли ме за хората,които ровят по кофите,хората,хилядите пенсионери,болни,които нямат пари да си купят животоспасяващото лекарство и си лягат да спят гладни.За тях ме боли.Хора,човеци,трудили се честно и почтено цял живот и гаснещи в мизерия и недоимак.Наши бивши учители,учителки,мед,сестри...и мн.други,безкрайно много.За тях ме боли!
цитирай
27. анонимен - Клюка
04.05.2007 10:35
Днес чух от един плевенчанин че Славчо не бил болен,а било трик за повдигане на рейтинга. Бил си в Плевен за два дни и през това време му било направено сърцераздирателното интервю. Ако е така, за неизвестно време феновете ще му видят сметката-а после всичко ще си е по-старому както винаги се случва. Мисля че наистина е болен ( защото с това шега не бива ) и му пожелавам скорошно оздравяване. Господ да е с него и в 2-та случая.
цитирай
28. batsko - Аре стига бе
04.05.2007 21:20
Абе ей хора вие нормални ли сте? Слави още в началото на интервюто каза, че го прави това щото му е писнало да му говорят за спин и др глупости. И вие, които коментирате това сте като медиите които наговориха тея глупости, които доведоха до интервюто, което доведе до тоя блог-пост..усещате ли на къде вървя? Не смятам, че го е направил за рейтинг, за да бие Вип Брадър или др такива глупости-той го направи щото е пич и тези хора, които са загрижени за него да знаят какво сава. "Гнусно и противно четиво е, и не се търпи дълго време - или поне дотолкова, че да бъде прочетено докрай." - ми и сапунките са гнусни, ам има хора които ги гледат, нали? И чалгата е гнусна, ам има хора които я слушат, нали?! И, щом го споменаваш, и Хитлер е гнусен, обаче и в днешно време има хора, които са му фенове, нали?!? А това, което човека каза, беше нещо като изповед и ти ся почваш да говориш такива работи? Хах бих казал, че наистина си далече от християнството..което е др глупост за която може да се поговори, но това не е мястото..
П.С. Не мислете, че съм му фен на Слави..мн ми е неприятен човека, обаче това което говори за него пост-мейкъра(ако има такава дума..) е.."УЖАСТ"!
П.С.2 Съжалявам, ако изглежда малко грубо мнението-не искам да обидя никой. Просто не това е начина за коментар на което и да е събитие..и ако модератора на блог-а мисли, че съм прекалено груб-изтрии го:)
цитирай
29. анонимен - anonim
12.06.2007 15:37
ne govorete tai za slav4o
цитирай
30. анонимен - хаха
30.06.2007 10:16
мн ясно че Слави го направи това за рейтинг.. Ей го сега се връща в ефир - само дето рева по телевизията.. Не го е срам - голям мъж... ама заради пари - какво ли не правят хората!
цитирай
31. анонимен - v edin sledva6t moment
31.08.2007 22:50
4eta komentarite i ne proumiavam tozi "blika6t" "altruizum", sustradanie i dori tuk-tam preklonenie pred tozi "talant" s.t.
altruizmut i sustradanieto spriamo "personata" mu v slu4aia spored men sa ili licemerni, ili horata do goliama stepen sa dopusnali da im promiyat mozucite, kakto se kazva. jalko - za horata s promiti mozuci, koito sa mnozinstvo...
az sum jestoka, studena, bez kapka sustradanie, zla, da kajem ky4ka (neka da o6tastlivia doniakude mnozinstvoto vse pak;-) ), i da si priznaia (anonimno vse pak) predpo4itam da sum mrazena i vstrani ot licemerieto i mnozinstvoto.
za s.t. niama ni6to sviato, ne su6testvuva ne6to ili niakoi, koeto da ne bude predstaveno v niakakuv urodliv vid, v grozna svetlina.
s.t. ne mi e bezrazli4en - az go nenavijdam - zaradi bezgrani4nata naglost, arogantnost i prostotia, koito bednite duhom predpo4itat da ne zabeliazvat, 6toto bil "6oumen", a moje bi ima i 4uvstvitelna du6a??
e, za final - sujaliavam za latinitsata i - mrazete me kolkoto si iskate, je m'en fous (kakto kazvat frantsusite) no mnogo durja na tova koeto napisah. i sum dovolna ot sebe si 4e go nenavijdam dotolkova, 4e go spomenavam s 6ibanite mu iniciali! :-)
цитирай
32. анонимен - Не прочетох всички коментари, но ще ...
08.12.2007 16:56
Не прочетох всички коментари, но ще добавя моя, дано не повтарям някой друг:
Първо, щом Слави ти е безразличен, защо го коментираш? Доста дългичък пост от човек, който не се интересува.
Що се отнася до седемте чувства, те са основни, но такива, към които трябва да си търпелив. Към любовта и състраданието това не е нужно, те са такива, на които да се радваш. Има разлика между търпение и радост, чети по-внимателно какво е казал човекът.
Слави винаги е бил добър човек. Нима най-малкото патриотизмът му не го показва? Нима не се е застъпвал за толкова много каузи като Българската Коледа, например? Дори да го е правил за пари, в което се съмнявам (доста по-гнусни начини има за привличане на публика, като например "стискането на пъпки от нечии задник), пак е правил нещо стойностно. Не можеш да обвиняваш ченгетата, че работят за пари, вместо за да намалят престъпността. И те имат семейства все пак.
Проблемът на този човек винаги е бил, че е прекалено силен. Прекалено много изисква от себе си и другите, затова понякога изглежда гаден. Всъщност просто иска най-доброто. Затова не е и женен, защото никоя не би могла да изтърпи това. Но това не е лошотия или злоба, това е просто характер.
Не си е изкарал парите с честен труд ли? Вие виждате всеки ден едно шоу, което изглежда доста елементарно. Обаче влизали ли сте зад кулисите? Знаете ли колко хора го правят? Репетиции, проблеми и тн. Може да изглежда лесно, но всеки ден в ефир е доста сложна работа. Така че труда си е повече от честен. Това че не е лекарски или учителски нищо не значи. Слави поддържа някакъв национален дух, опитва се да убеди българина, че и ний сме дали нещо на света. Ниското нац самочувствие ще ни прати по дяволите, защото прекланянето пред Европа е чиста глупост. Затова смятам, че ако дори на един човек промени мнението, пак е добре.
Не харесвам кой знае колко Слави. Не е от типа хора да бъдат харесвани. Харесвам донякъде образа, който си е изградил, но и това не е кой знае колко. Смятам обаче, че заслужава уважение за това, което се опитва да прави. Сам е в тая държава все пак. Малко хора искат да постигнат същото. Дано оздравее и да си води шоуто както преди, защото иначе няма кой да покаже истински заничими неща.
цитирай
33. chocobon87 - И аз не прочетох всички коментари, но...
18.05.2008 23:08
според мен с каквото се захване Слави Трифонов, той наистина знае, как да направи шоу за зрителя, по простата причина, че знае, какво очаква зрителя от едно предаване. Първия МИ го направи той и беше страхотно предаване, докато втория е пълен крах. Първия "Сървайвър"-Супер! Втория по-лош от първия, но все пак отстъпва на МИ2.
Каквото и да се говори за него, той знае, как се прави шоу.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gantree
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3642153
Постинги: 490
Коментари: 6144
Гласове: 25502
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930