Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.04.2007 23:37 - За Трифонов и ретробуларния му неврит
Автор: gantree Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 4634 Коментари: 12 Гласове:
0



image
     Вземам темата от една днешна дописка в нашенското либералско парцалче "Дневник", на която съвсем случайно попаднах - става дума за снощните ефирни драми, които Слави Трифонов и Росен Петров са си спретнали в телевизията на милиционера Гергов. Не съм го гледал, тъй като, за разлика от мнозинството идиоти у нас аз лично си спестявам подобни ужасяващи преживявания. 
     От дописката им се разбира, че Трифонов се е запътил към нищото, по чисто медицински причини. Въпросният "ретробуларен неврит", сполетял едно от най-големите бедствия в българската медийна среда през последните години, е в изобилие пояснен след новинарската част. От въпросните пояснения "ми се набиват в очите" няколко неща:
• няма начин за предпазване от ретробуларен неврит;
• причинителите може да са различни, включително ... инфекции като ... сифилис; и
• въздействие на определени ... наркотици; ...

     Но, както и да е. Ужасяващо е това, което му се е случило, както и онова, което най-вероятно го очаква в бъдеще - затова тук няма да коментирам мнението или впечатленията си от него. Има такива, които още приживе започват да си "плащат" стореното, и аз често пъти съм си казвал, че - "... слава Богу, че не съм на тяхното място". Мога само да му съчувствам на този жалък нещастник. На съвестта му тежат колосални в мащабите си щети върху българската публичност и култура. 

     Не ретробуларният неврит, а излизането му изпод прожекторите ще го убие. Бог да го прости.


Тагове:   МУ,   неврит,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - gantree, от години не го гледам и съм ...
22.04.2007 09:40
gantree, от години не го гледам и съм си спестила отрицателното облъчване.
познавам те от един друг форум.
поздравления за блога ти !
миранда
цитирай
2. fiona - Не си падам никак по Слави.
22.04.2007 13:00
По-точно ми е абсолютно безразличен. И първата ми мисъл като попаднах на този репортаж е, че е поредния начин за извличане на слава от положението, а не за да намалеят слуховете (които всъщност не съм чула).
Но не мога да злорадствам за болестта му. А относно публикациите на медиите - в голяма част от случаите просто ме размиват. Великото събитие за първа страница...
цитирай
3. gantree -
22.04.2007 19:41
привет, Миранда; драго ми е, че се "намираме" отново, след толкова време :)
за поздравлението ти благодаря; блогът ми не е кой знае какво, по ред причини - 1) нямам много време напоследък; 2) еднопосочността в "подаването на топката" е ужасно изморително нещо; 3) повече ми се чете, отколкото ми се пише; 4) мързи ме, и т.н. :)))
цитирай
4. gantree - • •
22.04.2007 20:00
привет, fiona
"Велико" е събитието, наистина - поне за мен лично; много пъти съм си мислил, че сигурно до края на живота ми "няма да има отърваване от този човек"; предвид това, сега съм с една идея по-оптимистично настроен за бъдещето на публичната ни среда;
цитирай
5. flavie - Ами аз рядко го гледах неговото шоу. ...
23.04.2007 11:24
Ами аз рядко го гледах неговото шоу...ама не знам не ми е толкоеа антипатичен какъвто много хора го изкарват...това което му се случи е само показно на това 4е никой не е застрахован от нищо :)
цитирай
6. zari - Поздравления
23.04.2007 11:46
Точен сте , аз бях обаче начаса оплют от една форумка. Не му желая нито да ослепява, нито да умира, опазил ме Бог от такива мисли или пожелания. Но смятам, че това е знак за покаяние заради омерзителните и хапливи подмятания, идиотските му подигравки, безцеремонност и хули против Бог и против хора с различни професии...Представям си какво Ви чака след написаното....Един честен и праволинеен българин сте! Благодаря, че Ви има!
цитирай
7. анонимен - И аз не го харесвам, но
23.04.2007 16:49
му пожелавам да е ОК и не мога да си позволя да говоря за него по този начин (колкот и да ми е противен), защото... ти го каза: като злобея срещу него, мога да си навлека сам неприятности... :-)
А той (и аз и ти) ще си получи каквото си заслужава, това не е моя работа, аз съм един обкновен човек. Тези работи ги решава друг!

Поздрави
цитирай
8. candysays - И аз като flavie...
23.04.2007 17:54
(комент. №5).............

П.С. Мъчно ми е за него (без ирония в думите ми)... Гледах и изповедта (както я нарекоха)... Тъжно ми стана.
цитирай
9. kuromur - На някой някога да му е правило вп...
23.04.2007 19:13
На някой някога да му е правило впечатление, че на Слави, както и на Кембълът, любима тема за подигравка им беше църквата и християнството? Не един или два пъти му се писаха писма и на единия и на другия...
цитирай
10. candysays - Аз пък не съм забелязала такова нещо...
24.04.2007 10:30
Наистина....
цитирай
11. eek0stravagantsa - Не дай Боже никому!
24.04.2007 19:34
Пожелам му от сърце здраве и живот!
цитирай
12. анонимен - Не се гаври с Бог и Цар
25.04.2007 12:26
Слави Трифонов е един от главните виновници,Царя да не продължи мандата си и след като на мед.сестрите,се отмени смъртната им присъда и бяха извадени от занданите и настанени в къща при домашни условия,естествено следваше освобождаването им.Сега пак им наложиха смъртни присъди.Пропагандата на Трифонов е по комунистически клеветническа по адрес на Царя и Църквата.Всеки който е клеветил по адрес на Царя,ще го сполети бедствие,защото Бог забавя,но незабравя.Препоръчвам на Слави,докато има време да се извини на Царя публично.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gantree
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3640203
Постинги: 490
Коментари: 6144
Гласове: 25502
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930