Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.10.2010 17:26 - Благодаря
Автор: gantree Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4175 Коментари: 8 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


        Искам да благодаря на всички, с които бяхме единомишленици в онзи леко "кървав" спор, на онова друго място. Не съм и предполагал, че от чисто личен разговор онова може да се превърне в такава дълбока пропаст, в която пропадна още едно приятелство. Много ви благодаря и защото аз самият научих много от вас.


Тагове:   таг,


Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. svoboda64 - Не се коси, Ган :)
01.10.2010 17:33
Истината изисква жертви. Понякога това са някои, които наричаме "приятели" :) Нима и ние не се оказ(в)али в ролята на "коне с капаци" ?
цитирай
2. dagma - :)
01.10.2010 19:14
Поводът беше наглед незначителен, но противоречието се оказа много съществено. Дано не се самообвиняваш.
За мен е чест да те познавам.

Поздрави!
цитирай
3. анонимен - да, всеки път боли, когато срещнем ...
01.10.2010 19:15
да, всеки път боли, когато срещнем разочарование от хора, на които сме имали доверие и които сме поставяли по-високо, отколкото те самите искат да бъдат. но това не значи, че ти/аз,... сме в грешка в дадения случай

не сме длъжни да сме винаги на едно мнение, но когато някой просто държи повече на "апиъранса" и силата, а не на това, което свързва хората и от индивиди ни превръща в приятели, тогава ни остава само да приемем, че с този човек, с тези хора имаме много повече различия, отколкото допирни точки

и аз като теб не съм щастлива от ситуацията, но пък мога ли да оставя друг да ме "управлява", щом не зачита моята цялост... и още много мога да говоря по това

Екатерина
цитирай
4. анонимен - П. П. прости и отмини - това казвам и ...
01.10.2010 19:20
П.П. прости и отмини - това казвам и на себе си; тук не става дума за това кой е прав/крив, а за това как се отнасяме/мислим един за друг, на какви ценности стъпваме и какво сме готови да отстояваме

много хора не могат да излязат от опаковката на страха - звучи много общо, казано така, но е факт с тежки последици; и щастливи са тези, които могат да го осъзнаят

Екатерина
цитирай
5. gantree - @
01.10.2010 20:31
@ svoboda64
E, нищо лошо няма в това един кон да има капаци :))))


@ dagma
Разбира се, че имам вина, няма съмнение в това.
Благодаря ти. Не ме бива в комплиментите, но знам, че ме разбираш.


@ Екатерина
Колкото е от страх тази опаковка, толкова е и от гордост.
Честно казано, огромните й размери ме уплашиха, но добре, че си ти, с твоята отлична бойна форма.
цитирай
6. анонимен - Колкото е от страх тази опаковка, ...
01.10.2010 20:50
gantree написа:

Колкото е от страх тази опаковка, толкова е и от гордост.
Честно казано, огромните й размери ме уплашиха, но добре, че си ти, с твоята отлична бойна форма.


когато се притесняваме повече как изглеждаме в очите на другите повече, отколкото какво правим, положението е и сериозно, и тъжно. но насила не можеш да спасиш - тук вече говоря от личния си опит

ми-ми, бойна... просто имам опит с гняв, агресия и... още нещо. не е за хвалба, но потвърждава стереотипа, че лошият опит е най-добрият опит, колкото и да не ни се иска да го трупаме.

много ти се радвам, не защото сме единомишленици - което би било лична изгода, а защото си такъв, какъвто си.

до скоро!

Екатерина
цитирай
7. haralanov - Здрасти,Ган!
02.10.2010 13:07
Е,колкото и да е кървав един спор,не вярвам,че може да развали едно приятелство!Немислимо е,поне за мен!
цитирай
8. svoboda64 - :)
02.10.2010 14:26
@ haralanov :)))
Ти "българин" ли си? Въпросът е в контекста за "приятелството" :))) 40 и повече годишният ми опит ми "нашепва", че "българинът" туй нещо... не го умее или го зло-употребява :)))

Към цялата компания, коментирала тук:
- битките ни учат да сме истински. Независимо кой какво ще каже :) И дали ще изглеждаме като "победители" или "победени":)
- лично аз се научих да не влизам в битки, които са "измислени", т.е. за да докажат на някого "правата" теза :)
- и последно: и аз като Ган ще кажа: щастлива съм да Ви познавам. Не че за всичко мога да се съглася с Вас. Но е удовлетворително да виждаш Т-то (thinking - мисленето) у другите и достойнството да го отстояват без да (ми) го налагат :))))
Лек ден!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gantree
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3640222
Постинги: 490
Коментари: 6144
Гласове: 25502
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930