Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.09.2009 13:04 - Какво се случи
Автор: gantree Категория: Лични дневници   
Прочетен: 9896 Коментари: 27 Гласове:
9



        Случи се нещо тъпо. Вчера следобяд получих sms, според който днес вечерта трябва да имаме събрание на организацията, "по важен въпрос". В същото време снощи научавам от медиите, че ДСБ - София е взело решение да се подкрепи кандидат на ГЕРБ на 15 ноември. Този кандидат още дори не е обявен официално. Това означава, че отбор "Черешка" е поставил отбор "Ягодка" пред свършен факт още преди разговора за мача. Малко пояснения - отбор "Черешка" е елитен отбор, състоящ се от едни елитни и много специални хора, а отбор "Ягодка" е по-простичък и непретенциозен. Отбор "Черешка" е прецапал вчера през правилата, и е фраснал едно коляно на отбор "Ягодка", в слабините. От отбор "Ягодка" сега се очаква да иде довечера, и да легитимира резултатите от един несъстоял се разговор "по важен въпрос". Ей това е най-тъпото в цялата ситуация.

        Няма да отида. Няма да мога. Да беше както обикновено, и да не е през седмицата, щях да имам възможност. А сега, даже и желание нямам. Ще отвърна подобаващо на отбор "Черешка" веднага след изборите, защото вероятно бих навредил, ако го направя веднага.



Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Да добре Гантре
17.09.2009 13:14
дръж здраво клона
цитирай
2. анонимен - уточнявам
17.09.2009 13:41
Участвах в гласуването. В последния момент реших да гласувам "за" поради две причини. Първата е, че даваме мандат САМО за разговори с ГЕРБ и СДС, а не за подписване на споразумение (когато се стигне до него, ще гласувам срещу предложението на Председателя). Втората причина е, че тайничко се надявам ГЕРБ да се подиграят с малката си ЕНП-ейска сестричка, т.е. с нас - ДСБ, и ако ни е останало малко достойнство и лоялност към нашите избирателите, да напуснем преговорите и в крайна сметка да не взимаме участие в тази позорна и пагубна за нас коалиция.
цитирай
3. анонимен - А?
17.09.2009 13:50
Ама и гласуване ли е имало? Да не поверва човек, като се нагледах на практиките ни :Р То пък и много важно, ако и да е имало - винаги се гласува според свирката на НР. Да се саморазпускаме на 3.Х. и кой от къде е. :)

М.
цитирай
4. анонимен - Имаше и дебат, и гласуване, и пре...
17.09.2009 14:05
Имаше и дебат, и гласуване, и предложения за саморазпускане ... Но отвратителната част от разговорите бяха пламенните опити на един член на НР и един служител в централата да ни убедят в неизбежността на този избор, като единственият вариант, който стои пред нас и като единствената възможност за оцеляването на ДСБ.
цитирай
5. анонимен - Ха!
17.09.2009 14:25
Да оцеляват тези, които за превърнали партията в професия, пък може и за себе си да са я създали, като гледам. Ние си вадим хляба по друг начин, не работим за оцеляващите, а за себе си. :)
цитирай
6. dagma - @gantree
17.09.2009 17:24
Хората от отбора на черешките не са анонимни, имат си имена. Би ли споменал някои от тях?
Случило се е нещо недостойно и наистина дължат обяснение.
цитирай
7. gantree - @
17.09.2009 20:29
@ анонимен 1
Не се увличай в писане. Като влизаш тук, недей повече да пишеш.

@ Гери
Не, малко по-различно е.

@ анонимен 3
Извинявай, но не ти вярвам.

@ анонимен 4
Не си права. Все пак, вие там при вас първи повлякохте крак в тая посока.

@ анонимен 5
Бъди си анонимен, нямам нищо против. Бъди и по-конкретен.

@ анонимен 6
Абсолютно съм съгласен с теб. Именно затова желанието ми е почти изчезнало.

@ dagma
Здравей. Да, имат си имена. Да, бих споменал Атанасов. Останалите са просто "персонал", вкл. и онези неколцина от моята организация, които пеят същата тая песен още от времето на Гаврийски. И да, недостойно е, но не мога да кажа, че не съм го очаквал. Просто го очаквах по-късно. Първо трябваше да се потвърди съюза със сегашния ни подъл съюзник. Явно и това вече не е възможно, поне в София.

Обяснение не искам, и не ми се дължи. Знам какво е направено и защо е направено. Взел съм си вече решение за себе си и нямам какво повече да си кажа с тия хора след това, което направиха.

Поздрави.
цитирай
8. анонимен - НИКОЛИНА
18.09.2009 02:01
ГАН , аз бих отишла,за да наблюдавам и да си имам собствено мнение. Бих се постарала да си го кажа.А сега виждаш-всеки анонимен казва "Аз бях там,беше ме срам,ама нищо не казах." По форумите,като анонимници винаги имат мнение,а там където трябва да се говори-мълчат.А бе,ти си кажи,пък те ако искат да те чуят.
цитирай
9. анонимен - Повлякохме крак
18.09.2009 08:02
Да, Ган, то се подработваше от поне година предварително, стратегията за оцеляване си пролича първо при нас. И под силните внушения на тогавашен член на НР и депутат - нищо не се решаваше без него, много е сладкодумен и брутален, когато му се наложи. Не казвам, че само той е виновен, в никакъв случай, но политиката на вземане на местните решения ми е ясна. :) Не бързай да ме обвиняваш - винаги съм им казвала какво мисля, включително се карах и с депутата, включително и за софийските издънки, но вече ми писна.
Много се смях, когато Борисов каза, че решението за "любимката" ти "Пандъчкова" ще го вземе местната им организация - много позната история, включително и от тези дни. :Р
Отдавна спрях да се ядосвам. И ти не го прави - не е като да не сме го знаели. (Това е опит за успокояване. :))

М и 6
цитирай
10. drona - о, да
18.09.2009 11:16
учителка по руски е отличен избор на софиянци за кмет ....
цитирай
11. gantree - @
18.09.2009 12:09
@ Нина
Мнението ми се знае, то не е някаква новина. Такова е мнението на много голяма част от всички нас. Въпросът при предпоставено решение е съвсем различен - или приемаш предпоставеното решение, или го отхвърляш като мнозинство и правиш война. Аз обаче не искам нито едното, нито другото. А и на всичкото отгоре 18:30 часа в седмичен ден ми е невъзможно, имам ангажименти, както и повечето от нас.

Поздрави.

@ М
Пак не си права. Не се е подразбирало нищо, няма предопределение "на съдбата". :))) Каквото си избереш, това е, а не са някакви си предопределения. Стратегията, за нея също грешиш. Тя не е била за нашето оцеляване, а за оцеляването на СДС, след онзи крайно неразумен подпис на П.С. Тази стратегия спечели, дори и втория опит с РЗС не успя, те се провалиха пред очите на ван Орден. Сега, тъпото е, че навремето се обясняваше как това ни е наш, на демократите, дълг, и как цената няма да има значение и как нашето никой не може да ни го вземе. И разни подобни неща. Оказа се, обаче, че стратегията успя, но ние стигнахме дотук - да се ритаме с коляно в слабините, когато нямаме аргументи, и да си налагаме хрумванията един на друг по тоя безумен начин, като между врагове. Аз не че не мога и аз така, колената са ми здрави, но - къде отиваме после по тоя път?

Не те обвинявам за нищо, в никакъв случай. Знам мислите ти, и те са ми близки. Просто имаше една ненужна ирония в коментара ти по-горе, дето заради нея така ти писах. Както и да е.

Поздрави.


@ drona
Много ще те помоля, с тия многоточия изобщо не си по темата. Иди да се подиграваш на някой друг. Ще ме хванеш иначе в едно настроение, дето никак не е за препоръчване.
цитирай
12. анонимен - НИКОЛИНА
18.09.2009 12:44
Пак съм аз.Докато не чуя официалната позиция на ДСБ - се надявам,колкото и наивно да звучи.Надявам се на АЛИАНС ЗА СОФИЯ.
цитирай
13. gantree - :))
18.09.2009 12:57
Добре. И аз тогава ще се надявам, заедно с теб.
Нищо, че все пак ще се получи като в Исая 55:8-9
...
Моите мисли не са ваши мисли, нито вашите пътища са Моите пътища ... и
... както небето е по-високо от земята, тъй и Моите пътища са по-високо от вашите пътища, и мислите Ми - по-високо от вашите мисли.
...

:)))
цитирай
14. galinabg - :)
19.09.2009 14:53
Честно казано като плод - предпочитам ягодите пред черешите. А в "ролята" на ягодка направо ми повръща от черешите! Пък и като се замисля, червива ягодка не съм виждала!
Поздрави, Ангеле! Тъжни.
цитирай
15. анонимен - Ангеле, пак ли искаш д гледаш плаващи трупове по течението?!
24.09.2009 20:26
Не почна ли тук да замирисва прекалено много на НеноДимовщина, НиколайМихайловщина, Поневщина - и в крайна сметка - на демократЪщина?
цитирай
16. gantree - @ анонимен 16
24.09.2009 20:45
Не, бъркаш в картинката. Не е почвало, няма и да почне.
Ако чак толкова те интересува, най-вероятно просто ще изчакам да отминат изборите в София, и ще мина да си оправя официалностите по напускането. Ще направя всичко това мълчаливо и напълно неангажиращо, а на черешките като теб ще им стисна ръката и ще им пожелая успех. Нищо повече няма да се случи.
Ако коментарът ти е имал идеята да ме засегне, не е успял. След това, което вече се случи, много ще трябва да се постараеш :))

Поздрави.
цитирай
17. анонимен - Нещо бъркаш, Ган!
24.09.2009 20:59
Случайно разбрах за определенията ти "черешки" и "ягодки" и още по-случайно надникнах тук. С убеденост мога да твърдя, че не си прав в това "на черешките като теб", а винаги можеш да ми стиснеш ръката. Стига да си убеден, че не пренадлежа към никой от горните и други плодово-зеленчукови видове! Колкото допожеланията ти за успех - мерси! Приемам го лично!
Но пък съвсем грешиш - надявам се - неволно, че коментарът ми е имал идеята да те засегне!
Така че в тая насока изобщо не трябва да се старая!
Единственият ти укор, който мога да приема от теб, е че ти напомних за едно минало - с ника на един и с отношението ти към него.
Направих го съзнателно - и пак без да искам да те засягам!
Просто защото от онова време те помня като непоколебим боец, знаещ и искащ да воюва!
Такъв искам да останеш в моите очи - независимо какво ще се случи за в бъдеще! Просто не искам да приема, че тъкмо ти можеш да се размекнеш! Та и затова толкова много усилия положиш да те агитирам по едно време отново да застанеш в едни редици, които тогава доброволно напусна! Все още имам тая надежда!
цитирай
18. gantree - @ анонимен 18
24.09.2009 21:41
Виж, нека да не задълбаваме. Навремето доброволно съм се оттеглил оттам по абсолютно същата причина - да няма война между нас. Всички губим от това, и няма нито един печеливш сред нас. Ако все още не го разбираш - добре, така да бъде.

Нищо лошо не съм сторил на никого. Никому не съм навредил, и винаги съм се старал да съм максимално полезен. В името на един куп неща, които не са само мои, съм подминавал редица деликатни моменти предостатъчно дълго време. В крайна сметка всичкото това усилие ни е довело дотук, докъдето сме в момента ние с теб двамата - да не смееш в лицето да ми кажеш каквото имаш за казване. Не искам да знам кой си, не ме разбирай погрешно, стой си скрит в анонимността. Ако ти изглеждам "размекнат", бъркаш отново. Би трябвало да ти изглеждам крайно огорчен, защото панаирът, описан накратко по-горе, наистина се случи. И защо - само защото не можем да решим проблем, който на всичкото отгоре е тотално извън нас. Пълните своеволия на външни хора, които не можем да спрем, да ни карат да стигаме дотук - това е абсурдно, не знам дали наистина го разбираш колко е абсурдно. Нямам нищо против противното на моето мнение в случая, разбирам всичките аргументи в негова полза, но я се огледай. Едва ли ще ми кажеш, че това, което виждаш, е онова, за което толкова усилия се положиха. И тъй като и аз имам своята част от отговорността, мисля, че ми е време да си я поема, доброволно. Ще изчакам мълчаливо, както казах, да отминат изборите, и тогава. Ще изчакам, за да не попреча, неволно, на онова, което други поради безизходица решиха да наложат като правилно.

Ако съм те засегнал с "черешката", неволно е било. Направих го механично, за да е ясно, че не сме в една "щайга" вече. Можеш тъпкано да ми го върнеш, с "ягодката". Недей да таиш каквито и да било надежди. Ако наистина ме познаваш, значи би трябвало да ме разбираш, вместо уж критично да ме пришиваш до долнопробници като Понева, Димов и Михайлов.

Недей писа повече, не ми е приятен този разговор и не искам да го продължаваме.

Поздрави.
цитирай
19. анонимен - НИКОЛИНА
25.09.2009 18:31
Привет , ГАН !
Мислиш ли,че "крайно огорчен" и "искренно разочарован та чак го боли" са едни и същи определения за отношението ти към създалата се ситуация?
Коментар 16 не е искал да те засегне лично,убедена съм в това. Когато прочетох твоя коментар 14,доста се замислих дали да се засегна,защото може да се приема според мен като лично,спрямо мен или като обобщаващо ситуацията.Аз го приех като обобщаващо,а не като твое отношение спрямо мен.Мога още да ти казвам за разсъжденията ми върху казаното от теб,но няма смисъл.
цитирай
20. gantree - @ Нина
25.09.2009 20:36
Здравей. Тая тема тук леко започва да ме плаши. Оказва се, че думите ми не се разбират дори и от онези, които мислят като мен. Иначе, разсъжденията ти върху ситуацията като цяло биха ме интересували, а не върху казаното от мен. Казаното от мен е това, което мисля. Всички, които ме уважават, ме уважават именно за това - че казвам каквото мисля. Правилно или погрешно, вече няма никакво значение, това по резултата се вижда.

Поздрави.
цитирай
21. анонимен - НИКОЛИНА
25.09.2009 23:14
ГАН,мнението ми относно ситуацията,мисля,би трябвало да си го разбрал - аз искам /нали сме мангали /,самостоятелна кандидатура.При нас /аз не живея в София/,когато бяха местните избори бяха се развилнели комунистите и техните клонинги,кандидат кмета беше стария кмет,около който бяха се обединили почти всички.Но още тогава ние ДСБ и СДС издигнахме наш-кандидат,въпреки че никой не ни слагаше в сметките.Ние не успяхме,но спокойно говорехме,че нито сме купували гласове,нито сме заставали зад гърба на друг. По-късно този човек оглави нашето ДСБ - работи сърцато и ние пак си имаме наш народен представител.А аз,ако съм в София,просто няма да отида да гласувам,но бих продължила да разсъждавам /доколкото мога/,дали този ход е губещ наистина и дали аз не съм едно обидено дете,на което са отказали да купят играчката,просто защото са нямали пари.
А аз днес започнах пак закачливо - първите думички в кавичките са твои,а вторите- мои,относно твоето отношение към споменатата вече ситуация,но казани на различни места.
Другото,което искам да ти кажа е: Аз се досещам,кой е 16 - вникни в думите му и може би ще видиш човек,който много те уважава затова,че казваш това,което мислиш и наистина си ценен като човек. И знаеш ли,когато аз споделих с него,че се притеснявам да разговарям с теб,той ми каза: "Не се притеснявай,той е много свястно момче."
цитирай
22. анонимен - НИКОЛИНА
26.09.2009 02:02
Забравих да те питам - убеден ли си ,че Дечев е правилният избор? /само с "да" или" не"/.
цитирай
23. gantree - @ Нина
26.09.2009 07:37
анонимен написа:
Забравих да те питам - убеден ли си ,че Дечев е правилният избор? /само с "да" или" не"/.

Здравей. Не, в никакъв случай, категорично.
цитирай
24. анонимен - Ахах
29.09.2009 14:20
Хахах, безнадеждната ягодка Л. Вучков се мазни на gantree :)))
цитирай
25. анонимен - НИКОЛИНА
30.09.2009 21:38
ГАН , преди няколко дена, разсъждавайки за ситуацията около кметските избори, аз ти казах,че не искам да приличам на обидено дете, на което са отказали да купят хубава играчка,просто,защото няма пари. Днес,във в.СЕДЕМ видя ли , има две мнения - на Вили Лилков и на Борис Станимиров? Емоцията ми харесва становището на Лилков,но разумът ми - това на Борис .Този път мнението ми съвпада с неговото,защото го намирам като потвъждение на това,което съм споделила тук. Много точно го е казал,затова ще го цитирам,за тези, които не са го чели: "Софийското ръководство на ДСБ правилно прецени,че щетите от такъв ход биха били много по-големи,отколкото неизбежните негативи от неявяването. Животът и политиката познават такива сложни ситуации,в които няма печеливш ход,а само повече и по-малко губещи алтернативи.Точно в тези моменти е време за мъдрост и отговорност,а не за емоционални реакции и нездрав безпочвен оптимизъм."
Може би е обиден начинът,по който е поднесено разрешаването на този въпрос,но дано разумът да надделее над злобното недоволство.
След като отминаха десетина дни,ти как мислиш?
цитирай
26. gantree - @ Нина
01.10.2009 12:59
Здравей. Не искам да коментирам нито мнението на Лилков, нито мнението на Борис, но тъй като си извела цитат в коментара си, ще ти препоръчам отново да го прочетеш, и по-конкретно първите думи от първото изречение - "Софийското ръководство правилно прецени ...". Аз съм го преповторил същото още на 17 септември в постинга ми по-горе, само че малко по-другояче - че на отбор "Черешка" принадлежат правилните решения, а на отбор "Ягодка" - погрешните. Дали е правилно решението на "софийското ръководство" - това ще се разбере минимум в нощта след 15 ноември, така че дотогава да ми обяснява колко е правилно едно решение, което дори не е публично оповестено все още, е напълно безсмислено. И безочливо, но това е по другия въпрос. Безочливо е, защото според устава на ДСБ решенията от типа на тези не се вземат от ръководствата, а по един доста по-различен начин. Не искам да ти търся конкретния текст от устава, и съм сигурен, че можеш да си го намериш и сама. Отделен е въпросът, че ефективността на въпросното решение се разглежда само от неговата въображаема негативна страна - какви щети за организация в единия случай, и какви негативи пак за организацията, в другия случай. София и евентуалните софиянци в нея напълно отсъстват от неадекватната мотивация на това мнение. Но - няма проблеми, живеем в свободна страна и трябва да сме щастливи и в различията си. Как мисля аз, след като са отминали десетина дни, през които нищо не се е променило? Ми познай :)) още по-убеден съм, и мнението ми няма никакви шансове да се промени. Дори напротив, нещата от последните дни ми дадоха още аргументи, но - спирам по темата, както вече писах по-горе. Морално съм задължен да не коментирам повече всичко това до 15 ноември.

Поздрави.
цитирай
27. vselenche - @gantree
02.10.2009 03:42
Благодаря! Че имах възможността да си сверя часовника, образно казано!
Извън тъжното, извън известното ми(макар, че явно ми убягват ред неща от "кухнята"), продължавам да недоумявам защо се стигна до тази невъзможна ситуация?! А в медийното пространство вече се търкаля лафа за Т.Н. "Синя коалиция".
Поздрави!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gantree
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3642351
Постинги: 490
Коментари: 6144
Гласове: 25502
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930