Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.11.2008 20:10 - Как се създават комплекси
Автор: gantree Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2773 Коментари: 7 Гласове:
0



        А може да се каже и "как се избиват" вече налични такива. Няма да доуточнявам кого имам предвид и за какво, ами просто ще цитирам думи, които ме "напълниха" със смях. Направо изригнах на моменти, докато ги четях. По-досетливите ще се сетят за кого иде реч, и най-вече откъде-накъде са взети думите.

        И така.



        Lydia Georgieva
Макар че не съм член на никоя политическа партия и не желая да бъда, подкрепям кандидатурата ви с надежда за промяна ...

        Александър Кръстев
Успех, *** вярвам, че си новото лице на дясното в България.
...

        От сърце
Виж пич,
харесваш ми нещо.
Имаш търпение и толерантност.
Разбира се, мразя ви и **** и всички кърлежи.
Но ти ми харесваш определено.
...

        Pavel
г-н ****,
почвате да ми харесвате и на мен ...
... Между другото активен депутат с чисто име освен Вас и Андрей Пантев незнам, но го пазете ИМЕТО, защото виждате колко много политически трупове има ...

        Станислав Божков
Щастлив съм. С вашата кандидатура за ****, вече има за кой да гласувам. До момента бях на вълна ГЕРБ, поради липса на алтернатива ... Надявам се, че не съм само аз и ще има още много хора с десни обеждения, които да гласуват за вас.

        Истината такава, каквато можеше да бъде
Г-н ****, пожелаваме ви успех в това непосилно начинание. Макар, че не сме политически ориентирани към никоя от съществуващите партии, искрено се надяваме да постигнете желаната от вас цел.

        real
Скрийте се, г-н ****, такива охранени момченца като Вас не могат да излъжат с лустросаната си физиономия хората, които имат проблеми с оцеляването си. Толкова сте жалък ...

        Атанас Чобанов
real, прав си. Тези, които имат проблеми с физическото си оцеляване гласуват за БСП. **** няма да ги излъже.
...

        Nikolay Kubarelov
Ще си позволя да ти пиша на ти, защото те чета от доста време и те чувствам познат. Съвсем сигурен съм вече за кого ще гласувам - за теб. Не за ****, а за теб. Ще пиша по повода и ще посъветвам всички познати да гласуват за теб. Пази се само от старите муцуни и си нашият човек!

        B.A.
Успех г-н ****. Следя ви проявите с удоволствие и винаги съм се чудил какво правите в ****. Какво правите сред кариеристи ****, ****, сегашния философ?

        Lydia Georgieva
Макар че не съм член на никоя политическа партия и не желая да бъда, подкрепям **** ви с надежда за промяна и че **** ще стане отново *****, на която повярвахме

        Пейчо Георгиев
Поздравления за куража ти ****!Време е хората от твоето поколение да са начело на ****! **** има нужда от вашата енергия, професионализъм и интелигентност!Така **** ще бъде полезен и на България.Не слушай вечно сърдитите и недоволни от всичко “умници”-за съжаление такива има и в ****.Не хаби сили с тях! Разчитай на можещите, работещите, на позитивизма.Бъди себе си-почтен, искрен,борбен, открит и диалогичен.

        Ivan Entchev
Подкрепям Ви пишейки тук. Ако има и друга възможност как да стане това, то споделетя я. ...
Благодаря Ви за подкрепата ни относно ... Има още много закони, които се нуждаят от премахване или корекции. Веднага бих Ви предложил две идеи:
1) Подкрепете една стара наша инициатива за премахване на думата молба - може би с прокарване на закон за това
http://www.bgvelikden.org/modules.php ...
...

        Габриела
Без да съм привърженик на Вашата партия и въпреки, че вярвам в други идеи, горещо Ви желая успех!
...

        RoujkaBG
Уважаеми ****,
Имате подкрепата ми, но кажете ми как при настоящият избирателен закон мога да я изразя и да дам вота си КОНКРЕТНО ЗА ВАС, без на Ваш гръб да изпълзи цяла партийна листа? Да речем, че това е преодолимо с издигане на независимата Ви кандидатура ...

        N
Г-н ****, наистина бих искал Вие да успеете, не защото чак толкова Ви харесвам, а защото сте брилянтна алтернатива в сравнение с **** и **** ...

        Stefan Stoyanov
Винаги съм слушал с удоволствие въпросите и изказванията Ви в ****. Прави ми впечатление Вашата компетентност и точност на изказа. Искрено се надявам да **** и да върнете вярата в **** на много такива като мен. Дано Вие не сте от тези, които като напуснаха ****, започнаха безобразно да хулят **** и хората с които допреди са работили.
...
А бяхме милиони, какво направиха с нас ****? По време на избори няма за кого да гласуваме, нямаме избор!
Г-н ****, Вие сте от новото поколение ****, върнете ни вярата
...

        Емилия Миланова
Подкрепям ви с цялото си сърце! Бог да ви благослови и да ви помага в този труден път. Дай Боже повече такива мъже на България.
Амин!


        Послепис: - Не исках да завършва с "Амин", но това е положението. След "Емилия Миланова" нещата до края не са толкова флагрантни. С две думи за финал - горкият човечец, дето са му такива феновете. Ако не е натъпкан с комплекси, мании за величие и други такива - времето е пред него, изцяло.


Тагове:   как,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. animamea - ох,
20.11.2008 21:15
преди няколко дни го гледах при Коритаров, заедно с некакъв кмет... :()
цитирай
2. dagma - дойдох, видях... проверих :)
20.11.2008 21:31
понеже не съм от най-досетливите.
Разбрах, че става въпрос за същия политически "гений", който казал в миналото, че ако ****** бъде преизбран, това ще бъде много лош сигнал за ***. :)
Ами, да му е честита кандидатурата.
цитирай
3. gantree - привет
20.11.2008 23:10
и на двама ви.
Не съм го гледал, Коритаровите предавания са ми малко "в повече".
Да, той ... че е гений - гений е, да го оставим настрана.
На мен за хората ми е думата. Този човек го препоръчват по медиите като близък до нас, обаче ето - такива са лудите, които му "стискат палци". Искат от него "закон за премахване на думата молба", не са членове и не подкрепят никакви партии, но него, но Него "горещо" го подкрепят, освен него и Андрей Пантев друг активен депутат няма в НС ... и още, и още абсурди.
цитирай
4. templar - липсва само похвала от човек
21.11.2008 08:52
с ник "Един Българин"
както и обвинения за обекта на одобрение, че е "Един истински българин" или "Един достоен българин" (както разбирате, акцента пада върху думата "един")

Иначе и аз съм за тоя папуняк поне по 2 причини:

- завършил е моята гимназия
- липсва му харизма, така че най-накрая равнозакъснителното движение на влачещия се политически труп СДС ще спре :)
цитирай
5. gantree - @ templar
21.11.2008 12:38
Не, не, коментарите са просто "покъртителни", както много често обича да казва жЬната на единия брат Павлов пред журналисти. Голямо къртене пада. По отношение на "харизмата" - тъкмо акцентът в такива коментари като цитираните се опитват да вкарат почти пълното му безличие в сферата на мистичното :))

Аз не мога да кажа, че "съм" за него по ред субективни причини. Да, със сигурност има редица плюсове като всеки нормален човек, но минусите му лично за мен са повече. Въпреки тях, и въпреки всичкото това обобщение той е една от двете им добри опции. Не знам, чета го сега това, което пиша за него като добра опция, и веднага се сещам за алкохолните му борби в ЕП и за предпочитанията му към задължителното гласуване. Задължително гласуване плюс безконтролно и необлагаемо казанджийство много трудно се връзва с промотирания му либерализъм "навън" и консерватизъм "вътре".
цитирай
6. libertybell - М-да,
22.11.2008 21:52
загадката не беше трудна:)
Не знам доколко М.Д. е Човекът, но на фона на неколцината други кандидати за славата, направо си прилича на човек!
цитирай
7. анонимен - М. Д. e efreytor ot literaturniya ...
27.11.2008 01:17
М.Д. e efreytor ot literaturniya krwjec na kapitan Kr. Stanchev

Ekaterina
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gantree
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3636920
Постинги: 490
Коментари: 6144
Гласове: 25502
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031