Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.09.2008 15:01 - За гласовете и за ташаците на г-н Павлов
Автор: gantree Категория: Лични дневници   
Прочетен: 10451 Коментари: 29 Гласове:
0



        Положението става все по-страшно и по-страшно. Апокалипсисът наистина наближава, със страшна сила. С все по-засилваща се тревожност гледам трета страница от новия брой 35 на ГЛАСОВЕ. Всъщност, въпросната трета страница е комай единствената, най-скъпата ми в буквалния смисъл на думата вестникарска страница. За нея плащам по един лев всеки петък. Преди там пишеше Любослава, а да се прочетат нейните неща си струва, определено. Е, с изключение на миналият петък, брой 34, когато явно и тя се беше понесла по очевидно възцаряващите се в редакцията им плътни пластове жълтения.

image

        В този брой обаче жълтенията е удържала съкрушителна победа. На нейната трета страница се мъдри един мега-просташки текст, взет от блога на един от близките приятели на Радан Кънев - т.нар. Николай Павлов, а.к.а. "Черна станция", 24-годишен затлъстял поддръжник на Барак Обама. Сега, по моите мерки и теглилки това момче е крайна левица, и бях искрено изненадан, научавайки, че досега - по негови думи през последните три години - е бил "гласоподаващ" за ДСБ. Защо изобщо е гласувал досега за ДСБ е по принцип малозначителен въпрос, тъй като темата в случая е друга. Ставаше дума за онзи текст от блога му, който е бил дотолкова оценен по достойнство, че му се е случило да заеме мястото на Любослава, на трета страница.

        Текстът му ... сега, за мен без съмнение е продукт на много болен човек. Човек с подчертано остри психически усложнения. В блогът му текстът е озаглавен "Калтаци пишат писмо на султана", а редакторите на ГЛАСОВЕ са променили заглавието, и са написали "Най-жалкото управление на България с най-жалката опозиция". Заедно с промяната на заглавието са написали долу вдясно и малко странното уточнение "Без редакторска намеса" - не че точно аз имам нещо против, но и не е зле да се отбележи. "Без редакторска намеса", вероятно се има предвид, че редакцията не се е намесвала по отношение съдържанието на публикувания текст. И така, лека-полека стигаме до съдържанието му. Пълният текст може да се види в блога на Николай Павлов, а аз ще цитирам само "уводната част".

"... Порнографията е пълна! Един голем х*й най-накрая си намерил двата малки ташака и се издървил на пу***те от тройната коалиция. Мутрата прегърна Гаргамел, Гаргамел се сдобри със смърфовете и заедно тръгнаха да уволняват ..."

        Няма да цитирам повече. Който иска повече - по-горе има линк. И това стига. "Големия х*й", според яростният приятел на Радан без съмнение е Бойко Борисов, а "двата малки ташака", също без съмнение са Пламен Юруков и Иван Костов. В публикацията на трета страница тази метафора е дори прилежно онагледена - справка снимката от уебкамерата ми по-горе - ББ "стърчи" изправен, а долу вляво и долу вдясно на страницата в ГЛАСОВЕ са графично оформени "двата ташака", за които пише г-н Павлов. Получава се едно почти пълно олицетворение на метафората, плод на общите интелектуални усилия на автора на текста, плюс дизайнерите и редакторите във въпросната редакция.

        Не знам дали ще отворя повече "страницата на Любослава", след тези х*йове и ташаци по нея. Жалко, че са й причинили подобно нещо днес, с въпросния заместител. Междувременно забелязах и че колонката във вестник ПОЛИТИКА липсва, както и че на мястото на Дачков "наблюдател" във вестника на Делян Пеевски е станал Юрий Асланов. Явно има още някакво скрито вълнение. Ще го видим какво е, по-нататък.

        А иначе, петъчно, нищо ново, но пък за сметка на това от най-доброто - Том Скот. Хубаво, лошо - това е. Остава ни само да се забавляваме с нашите бележити наставници и учители по етика и морал.







Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. santov - То си е трудно за четене!
05.09.2008 15:21
Първо е страшно тъпо, второ - просташки написано и трето - когато усетя у някого толкова злоба, като в онзи блог на дебелия, обръщам се настрани и ми се иска да се изплюя!
цитирай
2. gantree - @ santov
05.09.2008 15:27
Мммне, то не е и точно "злоба" това, неговото. То е някаква странна комбинация между много суета, много безсилна ярост и много очевидна липса на елементарно домашно възпитание.
Злобата е нещо друго. Справка, вътрешните две страници.
цитирай
3. gothic - По-точно еквивалент на душевно ...
05.09.2008 15:52
По-точно еквивалент на душевно препиване и душевно повръщане впоследствие, извинете ме за просташкия израз.....
цитирай
4. gantree - @ gothic
05.09.2008 15:55
Ауу, изчервиха ми се ушите :))) Извинен си.
цитирай
5. divini - липсата на чист въздух
05.09.2008 16:32
и среащата с млади жени, или поне с жени, видимо се отразява на младежа. Само не кой още страда от задушния въздух, та са му дали такава гласност на това момче...Обаче, трябва да му се признае, не е пропуснал да отбележи "гражданския проект" :) Аз твърдо отказвам да повярвам, че лице, ползващо такъв език в публичното прострнаство, каквото е интернет, изобщо може да е дясномислещо, камо ли привърженик или гласоподаващ на ДСБ.. поредния разочрован и непогален... да вземе да си направи и той една партия, веднага ще му дам и идея за името.. Т(ашаци) за Г(раждански) П(роект)...

А Том Скот си е Том Скот...

Поздрави

П.с - и още нещо, човек който така открито пише за ташаци, най-вероятно не се чувства сигурен в своите
цитирай
6. sis - това е идиотско!
05.09.2008 18:30
подобни изрази, не мога да си предтавя, да използвам сред близки приятели, пък тия хора не ги е срам и да ги публикуват.
цитирай
7. gantree - @ divini :)))
05.09.2008 20:00
Не, не, едва ли става дума за "липса на чист въздух" при среща с млади жени.

Споделих с един приятел (съдебен психопатолог) този въпрос по някое време днес следобяд, само заради мнението му на професионалист, и според него става дума за някакъв специфичен вид от т.нар. "тревожно-страхови състояния", при който е диференцирана достатъчно добре тревожността като личностова черта на въпросния автор на текста, или като предразположение от страха като актуално към момента преживяване или състояние. Терминът, който той употреби, беше, ако не се лъжа, "anxiety". Също така той добави, че при факторния анализ по скалата за тревожност на J. Taylor, от групата на самооценъчните скали, най-добре се изолират следните фактори - хроничен страх от Иван Костов, съчетан с неописуема тревожност при дневна светлина, подчертана под формата на актуално състояние на духа, както и повишена сензитивност и себенеувереност. Като възможна пряка причина за написването на нещо подобно той спомена и вероятното съществуване на лабилност на вегетативната нервна система, проявяваща се най-често при заплашващи ситуации от гореописания тип масови действия, например като това, "Калтаци пишат писмо ...", и т.н. При подобни ситуации според него е вероятно още и разстройство на съня, свързано с голямо вътрешно напрежение, и с натрапчиво усещане за собствена инсу ..., чакай малко, че не помня как беше точно думата - инсуфцч ... хмм, инсуфициентност. Това било означавало нещо като собствена несъстоятелност, недостатъчност, нещо такова.

Всъщност, тези неща са встрани от въпроса защо страницата на Любослава беше толкова жестоко посечена, с тази ... инсуфициентна публикация за ташаците на иначе високо-моралния г-н Павлов. В какви времена живеем ...
цитирай
8. gantree - @ sis
05.09.2008 20:01
Разбира се, безумно е. И аз, слава Богу, нямам такива приятели.
цитирай
9. анонимен - Miranda
06.09.2008 10:42
Поздравления за позицията ти, gantree !
цитирай
10. gantree - @ Miranda
06.09.2008 13:30
Ей, привет! Драго ми е да те видя насам :))
Благодаря ти за думите. Иначе, то друга възможност като позиция просто няма, така че, нищо необичайно и извънредно не се е случило. Позиция като тази е единствената възможна.

Поздрави.
цитирай
11. geg - все се чудя... и се мая
06.09.2008 14:33
Ган, що ги четеш тия работи.
Че и ги коментираш... :))
цитирай
12. gantree - @ geg
06.09.2008 15:04
О, ние вече не се познаваме, така ли? :))

Извън шегата - нали знаеш, ние, простите хора, ей такива простотии четем.
Та и ги коментираме, даже.
Такова ми е нивото, какво да направя? Не мога да избягам. Ние, шопите, сме така - и сто години да живеЕМ у градО, миризмата на цървули не спира да ме преследва.
Нямам никакви шансове.

Поздрави.
цитирай
13. анонимен - Станоев, (a. k. a. "аноним...
06.09.2008 17:02
Станоев, (a.k.a."анонимен")"24-годишният затлъстял поддръжник на Барак Обама" те съветва да изядеш любимата си трета страница барабар с хуя и "коалиционните му партньори".

Все пак нека изясня, от "Гласове" дори не ме уведомиха, че възнамеряват да публикуват текста. Научих това едва днес, когато си купих вестника. Решението да го пуснат без редакторска намеса, естествено, също си е тяхно. Напълно невинен съм, че Станоев и малката групичка "костовисти-сектанти" са се задавили със сутрешното си кафе днес. Не че съжалявам де, напротив. Нека им е! :)
цитирай
14. thehobbit - Привет
06.09.2008 17:43
Не искам да споря,нито да се заяждам. Явно е станало недоразумение. На блогрол-а ми пише дословно "Аз чета:" и списък с блогове.

По-долу има и "Приятели" , да.

Oт авторите в блогрол-а ми, за добро или за лошо, по-малко от половината са ми приятели. Мнозина не познавам. Николай е между тези, които не познавам. Чета блога му, и това си пише. "Аз чета:" ... и разни блогове.

Толкоз. Надявам се да махнеш това с "приятелите" - просто не е вярно.
цитирай
15. gantree - @ Hobbit
06.09.2008 20:15
И аз не искам да споря с теб, Радане. Няма и за какво. И разбира се, че е недоразумение, няма как да е друго. Недоразумение или не, има неща от последния път, дето ги помня "като слон". С хобот. Съжалявам, че не мога да ги забравя. А бих искал, наистина.

Хубаво е, че се разграничаваш от този неадекватен човек.
Предполагам, можеш да го направиш и по-убедително.

Поздрави.
цитирай
16. divini - :) Ган,
06.09.2008 21:14
Продължавам да твърдя, че липсата на срещи с жени (както казах, може и да не са млади) и разходките на чист въздух, имат своя ефект... макар че и продължителни студени душове, също ще дадат някакво подобрение в състоянието.. Ето, анонимен 13 го доказва отново.

Проблемът тук даже изобщо не засяга политически позиции или партийни пристрастия. Става дума за елементарна естетика, чистота на езика и правене на разлика между сарказъм и ирония, и елементарна простащина...

Това, че лицето е 24 годишно изобщо не извинява малоумният тон и просташкия изказ... Още повече, че лицето има някава претеция да се самоопределя като мислещо същество ...

Поздрави
цитирай
17. gantree - @ divini
06.09.2008 21:44
Продължавай, продължавай, обаче аз си държа на гореописания в коментар 7 "... хроничен страх от Иван Костов, съчетан с неописуема тревожност". :))) А ако изобщо може да се вярва на "любимец" 13, не само той, ами тя и работата била по-дебела - дори не го били "уведомили", че ще му изтипосат простотиите във вестника си. Ти представяш ли си я изобщо цялата ситуация, ако това е вярно - "десен" вестник, стожер на морала с главно "М" и пазител на "традиционните консервативни ценности" да гепи без предварително знание и съгласие разни текстове от блоговете на хората в интернет?!
Ти представяш ли си?! Тия хора за авторско право чували ли са изобщо?
цитирай
18. divini - А ти представяш ли си
06.09.2008 21:49
колко са го закъсали, ако това е текстът, който те искат на всяка цена да имат? Даже с цената да не уведомят автора му? За авторското право не съм мнго сигурна обаче, дали са нарушили закона, защото ако са цитирали блога, занчи са го спазили...
:)
цитирай
19. gantree - @ divini
06.09.2008 22:00
О, безспорно, дори са размишлявали върху графичното оформление, да им е именно в духа на онази просташка метафора.

За пряко нарушаване на закона може да говори само г-н Шишко Простаков. Аз лично, извън всякакви евентуални правни формулировки, съм сто процента сигурен, че заради едната коректност и почтеност би следвало поне да уведомиш автора за онова, което възнамеряваш да правиш с текста му. Да не говорим, че би било най-добре да имаш и съгласието му - все пак текстът си е негов, нали така.
цитирай
20. анонимен - от СТБ
06.09.2008 23:22
Не е проблем че момчето е шишко. Проблем е , че то не е наясно със себе си. Не харесва ДСБ и Иван Костов, не харесва и ГЕРБ. Толкова не ги харесва, че той "десният"(тук не мога да не повдигна вежди от удивление) е готов да приеме тройната коалиция за по-малко зло от каквато и да е дясна комбинация или дори един тактически съюз.
Той не предлага никаква алтернатива. Просто си раздира ризата и вика:
- Тия са лоши. Не гласувайте братя!
Дали нещастното момче е толкова със страхова фобия? Или е поредния командирован в дясно ляв агитатор?
Все тая! Смешна и жалка мисъл. И още по-жалко е, че в. Гласове го публикува в този вид!
цитирай
21. анонимен - Miranda
07.09.2008 00:03
Редовно чета блога ти, gantree, както и линковете, които даваш. Винаги имаш ясна и категорична позиция, която интелигентно защитаваш.
И музиката е толкова добре подбрана, определено развивам вкуса си ... :))
Блогът ти наистина е чудесно място, за което благодарност и поздрави
цитирай
22. thehobbit - Знам, че помниш, Gan
07.09.2008 11:26
... и това е хубаво, дори резултатът да е малко тъжен. За "разграничаването" - ами аз съм си написал и казал позицията, тя е доста разграничена от позицията на Николай. Говоря за позицията му. Не за изразните средства - това мисля е очевидно изначално.
цитирай
23. gantree - @ Hobbit
07.09.2008 11:43
Искаш да кажеш, че си се разграничил, вследствие на което в думите ми има несправедливост, която аз следва да отстраня. Само че аз не съм видял такова нещо. Да, позицията ти е някаква различна, но нали все пак не става дума тук за Твоята позиция, а за нещо съвсем друго (което те е и възмутило).

Много засукан и йезуитски стана разговорът, така че по-добре да не го продължаваме, че ще направим от мухата слон. Ти и без това не си тема на коментара ми по-горе, но въпреки това, знаеш, обичам нещата да са простички и казани ясно, а не да ми обясняваш сега, че тъй като позицията ти била друга, и това било достатъчно. Знам, че си адвокат, и аз много ги уважавам всички адвокати по света и у нас, но предпочитам всичко да е по-простичко и казано ясно, вместо да е "очевидно изначално".

Поздрави.
цитирай
24. thehobbit - Не, не моя грешка
07.09.2008 13:15
Не искам да се изразявам сложно, а най-малко да засукваме нещо. Знам, че темата не съм аз, а е един текст на друг човек :)

Уточних, че правя разлика между приятели и автори, които чета и нищо повече не искам, нито се сърдя нито нещо такова. За мен проблем няма тук и се извинявам, ако съм създал такава представа.

Поздрави и от мен

Радан
цитирай
25. gantree - @ Hobbit
07.09.2008 14:04
Честно да ти кажа, наистина няма нужда от толкова много думи за нещо толкова простичко. От извинения пък още по-малко. В приятелска среда извиненията звучат неуместно.

Още в коментар 14 ясно си ми обяснил твоето йезуитско (или либерално, ако щеш) виждане по въпроса с блогрола, така че няма нужда отново да го преговаряме това и на другия ден. По същата тая твоя логика и "Комсомолская правда" можеш да си туриш в блогрола, нали разбираш? И същевременно с това категорично и на думи да се разграничаваш от каквото и да било там. "Аз чета" или "аз не чета" - и в двата случая става дума за блогрол, в който обикновено намират място хора със сходни виждания по сходни въпроси, иженарицаеми "приятели". Аз, като по-прост човек, така ги наричам - "приятели", или хайде, поне "съмишленици". Разгранича ли се - почиствам и блогрола си.

Освен това, тъкмо в коментар 14 ти ми предлагаш аз да "махна" от коментара си онова, което според тълкуванията ти не било вярно. От своя страна, ако искаш, мога веднага да ти дам реконтра по този въпрос. Не че съм с четири валета, ами за да блъфирам само заради спорта - махни този човек от блогрола си. Тогава просто няма да се налага да си обсъждаме повече тълкуванията. Работата е там обаче, че за мен няма никакво значение дали ще го направиш, или не. Това си има значение само за теб. Аз лично бих го махнал веднага, и не само защото вече съм се разграничил някъде другаде. То си е преди всичко въпрос на лична хигиена.

Поздрави.
цитирай
26. thehobbit - Ган, не знам къде "обикновено"
07.09.2008 23:08
... намират място.

Хайде погледни ми блогрола. 19 блога. Поне 12 от авторите имат много повече различия с мен, отколкото "сходни виждания по сходни въпроси". Двама или трима са буквални "съмишленици". Трима или четирима са приятели, без да са непременно съмишленици.

Подборът ми очевидно е на друг принцип. Или е секретен, или е буквално каквото пише отгоре - все едно. Но блогролът ми не е нито списък на съмишленици, нито рекламно каре.

Махам връзки от блогрола ако престана да ги чета, или ако авторът го поиска - това е негово право.
цитирай
27. gantree - @ Hobbit
07.09.2008 23:34
Надявам се, че вече всичко изяснихме по въпроса, който повдигаш.
цитирай
28. thehobbit - Maй да :)
08.09.2008 00:02
A propos, този разговор ме мотивира да преустроя блогрола си според някой нововъведения на Blogger, които са доста сполучливи.

Ще се радвам, ако се съгласиш да включа и твоя блог, който тъй и тъй редовно следя.
цитирай
29. gantree - @ Hobbit
08.09.2008 13:45
Не, не мисля, че би било радостно.
Много и фундаментални са ни разминаванията, нищо не се е променило и няма, за съжаление, никакви изгледи да се промени, така че е най-добре нещата да си останат такива, каквито са.

Бъди здрав.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gantree
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3637266
Постинги: 490
Коментари: 6144
Гласове: 25502
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031