Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.07.2008 14:17 - Heaven story
Автор: gantree Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2243 Коментари: 6 Гласове:
0



    Вчера вечерта си мислех за, общо взето, един куп глупости. Повод за това стана казаното от един приятел - умен и много добър човек - който в момента е в Рая. Раят се нарича Rincon, едно малко туристическо градче в Пуерто Рико, "на границата", както казва той, "между The Atlantic and The Caribbean". С помощта на Google Maps лесно се надниква там, но усещането е съвсем различно. Това, което виждаш, няма нищо общо с онова, което би почувствал, ако си наистина там. Нещо като зяпане през оградата на Рая се получава :))

    Мислех си за няколко неща, едно от които е че аз може би никога няма да отида там през живота си. Ходил съм на сума ти места, и на още сума ти места със сигурност ще отида, но там - най-вероятно не. А може пък и да отида, никой не знае това. Не знам испански, и сигурно ще умра от глад само защото няма да мога да кажа нищо смислено на който и да било сервитьор в Casa Escalera или The Lazy Parrrot. А може и да мога, ако те разбират разваления ми английски? :)) От гледна точка на всичко това пък се замислих на какъв ли език си говорят хората в Рая? Кой ли е официалният език там, където всички ние толкова силно искаме да отидем? Със сигурност не е френски, тъй като французите са едни от най-тъпите и проклети антихристи в Европа. Дали е италиански или немски не знам, но много силно се съмнявам да е в момента един от двата. Не е и турски, за успокоение на сидеровците и расатетата. Не е и руски, тъй като огромното мнозинство руснаци практически нямат нищо общо с духа на десетте божи заповеди. Не е китайски, не е арабски, нито пък е фарси. Не е и български - по отношение на това не бива да си правим никакви илюзии. Може би е английски? Сигурно е английски, със силен тексаски акцент.

    А това, което ми се слуша днес е Beowulf And Grendel, "Cry Of The Celts", на Ronan Hardiman. Ще го харесат всички, обзалагам се.




Тагове:   Heaven,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. gantree - @ marcela
05.07.2008 15:01
Много по-сложно ми е, отколкото си мислиш. :)
Всъщност, съвсем други са нещата, за които си мислех. Във всеки случай, не и за хвърчене със самолети, билети, маямита и други такива.

Поздрави. :))
цитирай
2. анонимен - dsb
05.07.2008 17:28
Pitai profesor Vuchkov.Toi ne moje da ne znae.
цитирай
3. gantree - @ marcela
05.07.2008 20:02
А не, какво значи "рано"? Дори и пубертетите се замислят "какво правя аз тук" :)
Ако е английски - добре, ами ако не е :))
Както и да е.


***
@ анонимен 4
Извинявам се, но какво е това "dsb" в заглавието на коментара ти? Питам, защото го повтаряш, та и потретваш дори. Нещо искаш да ми кажеш, или просто си си идиот някакъв?
цитирай
4. sparhawk - прекрасна музика
06.07.2008 14:24
за която Ви благодаря. Бих искал да ви попитам как е филма, тъй като аз не съм във възторг от "Беоулф"-ите с Ламбер или Джоли.
цитирай
5. templar - чудесен постинг за началото на седмицата!
07.07.2008 07:16
На мен пък често ми е чудно, като си помисля за някое прекрасно място, където съм бил, и си дам сметка, че вероятно няма да отида там отново... дори и да имам възможност, сигурно ще предпочета да видя някое непознато място. А една от най-силните тръпки е да се върнеш по стъпките си някъде, където ти е било хубаво, примерно след 10 г. (като в онази банална песен).

Иначе мисля че в рая говорят арамейски. Но може би си прав за силния тексаски акцент :)
цитирай
6. sis - пробвай
07.07.2008 13:08
и ще се учудиш колко лесно можеш да се разбираш, с хората, които познаваш, без да говориш.

Казват, че в Рая всички знаят всичко, и просто се кефят или си виреят. Нещо като птичките.

Хората казват доста неща само с телата си. А то друго не трябва. Там, в Рая.

:):):):)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gantree
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3642099
Постинги: 490
Коментари: 6144
Гласове: 25502
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930