Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.02.2010 15:03 - Брус Джаксън, ноември 2004
Автор: gantree Категория: История   
Прочетен: 6384 Коментари: 10 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image
- Как бихте коментирали факта, че високопоставени български военни не получиха достъп до тайните на НАТО. Дали това се дължи на факта, че имат връзки с Русия?

- Мисля, че това не е така, причината не е във връзките с бившата съветска система. Такива хора има и в Полша и те никога не са били поставяни под съмнение. Проблемът с България е в разпространението и влиянието на корупцията. Представата, че можеш да използваш влиянието си, властта си и обществената служба за лични изгоди е общоприета практика. Вероятно проява на тази практика е продажбата на тайни на Русия, но те могат да бъдат продадени на всеки. България трябва да прекъсне тази порочна практика на безразличие към корупцията. Не зная с какво да сравня тази практика.

Например Румъния е като алкохолик - тя признава, че е налице проблем и продължава да го прави, докато българските власти постоянно отричат да имат проблем. Според тях няма значение, че главният прокурор и неговите хора са проблем, че те могат да бъдат в Европа и да бъдат корумпирани.

- А всъщност, те могат ли да бъдат в ЕС и да бъдат корумпирани?
- Не на това ниво. През последните пет години казвахме, че това е дългосрочен проблем, който е много дълбок, който е данък върху развитието на бизнеса. Той ще забави повишаването на жизненото равнище на хората в България, ще засегне живота на българските деца.

Съществуването на правова държава и на надеждна съдебна система е предварително условие за всички неща, които споменах досега и които са представата за ЕС - благоденствие, свобода на движение, развитие. Корупцията е като призрак в българската система.

- Какво може да се направи? Говорим за корупция от поне 15 години и много малко неща се променят...
- Съгласен съм. Този проблем е по-сериозен, отколкото очаквахме. Повечето от тези страни - чехите, поляците - имаха проблеми с това. Имаше няколко проблема, но сега, след 10-15 години, те са решени или ще бъдат решени всеки момент. България изглежда не прави усилия да даде на парламента пълномощия да разследва правителството, да има независимо правосъдие.

Службата на главния прокурор няма нищо общо с нашия върховен съд - тя е повече място за печалба, за правене на пари. Президентът, премиерът, властите са до голяма степен съучастници, защото не смятат, че това е ключов проблем за развитието на страната. Ние им повтаряме това поне от пет години, но реакцията е, че трябва да се убие вестоносеца, че е по-добре да не се говори за това. Подозирам, че ЕС ще продължи да оказва значителен натиск върху българските власти да решат този проблем.

- Как бихте коментирали факта, че български съд разреши на изгонения от страната Денис Ершов да се върне?
- Това е трагедия. Това е все едно да позволиш на педофил да влезе в училищен двор. Това е абсолютна трагедия. На подобни хора трябва да им бъде забранено пожизнено да влизат в България или където и да било в ЕС. Това са хищници. Забележителен е фактът, че страната, където организираната престъпност иска да отиде, е България. Това трябва да ви говори нещо. Те искат да отидат в България, защото тя е безпомощна. Те не искат да отидат във Франция, защото могат да бъдат арестувани. Организираната престъпност иска да е в България, защото там може да стане част от системата. Ако аз бях български гласоподавател, щях да бъда изключително разтревожен от това петно върху демокрацията в страната.



Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. haralanov - Нали си спомняш...
16.02.2010 17:25
Нали си спомняш тогава,как го нарекоха Брус Джаксън,Никола Филчев и Спартак Дочев..?Едвин Сугарев ни го припомня!Подобни долнопробни думи дори и неграмотен и глъм циганин не би могъл да каже!Направи ми впечатление и,че почти същият езиков речник използва и Румен Петков по адрес на Юрген Рот.Ужасно е!Ужасно е,защото единият за дълъг период е бил Главен прокурор на републиката(и посланик),а другият,министър на Вътрешните работи.
цитирай
2. gantree - @ haralanov
16.02.2010 18:03
Да, помня, ама не от Сугарев. В нета ги има всичките им бисери.
Сугарев е на тяхното ниво, макар и в различна "лодка".
цитирай
3. vmir - 1. haralanov,
17.02.2010 08:02
haralanov написа:
Нали си спомняш тогава,как го нарекоха Брус Джаксън,Никола Филчев и Спартак Дочев..?Едвин Сугарев ни го припомня!Подобни долнопробни думи дори и неграмотен и глъм циганин не би могъл да каже!Направи ми впечатление и,че почти същият езиков речник използва и Румен Петков по адрес на Юрген Рот.Ужасно е!Ужасно е,защото единият за дълъг период е бил Главен прокурор на републиката(и посланик),а другият,министър на Вътрешните работи.


Тези двамата търмъка са в политиката точно заради езика си - да има кой да подава на уличните лумпени в устите необходимите думички. Без такива суфлажи БСП е умряла.
цитирай
4. haralanov - Здрасти!
17.02.2010 09:01
За Еди не си прав!Подобни глупости(безгръбначни мекотели,плужеци,отводни канали)от каруцарската лексика,той не е използвал!Сигурен съм!,,Лодките,, им са съвършено различни...
цитирай
5. gantree - @ haralanov
17.02.2010 11:51
haralanov написа:
За Еди не си прав!Подобни глупости(безгръбначни мекотели,плужеци,отводни канали)от каруцарската лексика,той не е използвал!Сигурен съм!,,Лодките,, им са съвършено различни...

Здравей. За кое не съм прав, за лексиката ли?
Че кой сравнява тук лексиката? Я виж вчерашното интервю на Никола Филчев. Сугарев говореше абсолютно същото като него от пролетта на 2003-а до пролетта на 2005-а година. Забравил ли си го, или не си го знаел? Ако искаш, ще ти го припомня точно за половин минута. Беше си направил и специален сайт, с домейн sugarev.com, но вече не го поддържа, времената са други и домейнът е свободен. В него имаше абсолютно същите неща, които Филчев казва и днес, мога да ти ги издиря и сравня дума по дума.

Не бил използвал такава лексика, и готово, значи е различен и не е като тях, "лодките" им били различни, как ли пък не. Опресни си паметта, моля те, не си малък и глупав, та да се залъгваш така левашки.
цитирай
6. haralanov - Спомням си много добре...
17.02.2010 13:13
Спомням си много добре интервютата във в.Труп през 2005 г.Там той говореше за И.Й.К. и за някакви трупове...В този смисъл си прав!
цитирай
7. gantree - @ haralanov
17.02.2010 13:52
2005-а вече беше затихнал. Основното беше от пролетта на 2003-а до есента на 2004-а. И нямам толкова предвид това, което е казал срещу Костов, а говоренето на глупости за БГА Балкан, за Кремиковци и за приватизацията. Същото вчера е говорил и Филчев в интервюто си, същото направи и БСП в кампанията си с оня клип със сатъра от лятото на миналата година. Ето, миналата седмица арестуваха едни братя, шопи от селото Кремиковци, били на входа и на изхода на Кремиковци. Александър Томов също е подсъдим за Кремиковци, а тия нещастници отново обвиняват Костов, че го бил продал. За един лев, или един долар, няма значение. Станишев и за толкова не успя да го продаде на всичките бразилци, украинци и каквито още влачеше там. Дори и един лев не поискаха да му дадат за Кремиковци. Поне на петдесет стотинки да беше свалил цената, вместо да го затварят сега, като им е толкова мил и драг тоя схлупен комбинат.

Поздрави.
цитирай
8. анонимен - Е, сега Дачков е пуснал писмото на ...
17.02.2010 18:34
Е, сега Дачков е пуснал писмото на Сугарев до Костов, което всъщност беше единственият материал на [sugarev.com] тогава. пусна го точно преди изборите 2005 г. А стилът му сега се поддържа от Дачков, който репликира Сугарев по същия маниер. Както се говори по медиите, така се говори и в трамвая, да не навлизам в познати детайли. Манталитетът на мачото не е типичен само за Борисов, както сега е модерно да го коментират. А пък стилът на Борисов винаги си е бил такъв, и винаги се е харесвал. Май от Жорж Ганчев и 24 часа и Труд и "Кулеков - президент" "паднаха" задръжките. Нищо ново или случайно.

Екатерина
цитирай
9. gantree - @ Екатерина
17.02.2010 19:20
Да, Дачков го забравям в картинката. Отделно, че ми е крайно неудобно да го коментирам. Той в момента прави точно това, което Сугарев правеше допреди пет-шест години, абсолютно същото. Даже имам чувството, че е изучавал подробно написаното от Сугарев тогава в това писмо, дотолкова са еднакви. Нямам предвид толкова фрустрациите и на двамата от Костов, колкото крайно негативното им отношение към приватизацията, към раздържавяването на икономиката като цяло.

Борисов, ми те затова го харесват хората, защото е такъв, какъвто е. Не мога изобщо да го понасям, но ако доведе започнатото с Алексей Петров до края, ще заслужи едно голямо благодаря.
цитирай
10. анонимен - Васил Поне
18.02.2010 15:19
gantree написа:
... ако доведе започнатото с Алексей Петров до края, ще заслужи едно голямо благодаря.

Здрасти Ган!

Прав си за благодарността, ама не очаквай да се стигне чак дотам! Бойко не е от тия дето ще свършат някоя работа докрай. Предполагам че ще нещата се замажат и след 1-2 месеца работата ще е позабравена и изместена от други скандали. Както ставаше почти ежедневно при Кобурга! Някой ще опере пешкира естествено, вероятно Алексей Петров , може би Филчев (не че не го заслужават)!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gantree
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3640170
Постинги: 490
Коментари: 6144
Гласове: 25502
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930